| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 9 Syys - 14:47 | |
| No WAU! Onpa upea kolmikko! Erityisesti pisti silmään tämä uusin tyttösi, Agnes. Oli kyllä ehdottomasti hankkimisen arvoinen! Aivan upeat kasvot, ja todella kaunis meikki. Asuineen kaikkineen häikäisevä kokonaisuus! |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 9 Syys - 17:05 | |
| Kyllä on tyrmäävä kolmikko! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 9 Syys - 20:04 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: kiitos Ma 9 Syys - 20:17 | |
| Agnes kiittää ( sisimmässään) , kiva jos kuvat onnistui, mua vähän pelotti kun on siinä määrin arvokas että mitenhän nää nyt.... Agnes on vaikea kuvattava kun iho on niin vaalea. Onneksi tämän yksilön kasvoissa ei näy kellastumista! Tosi monella myynnissä olleella kasvot ovat selkeesti kellastuneet.
|
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 10 Syys - 15:44 | |
| Agnes on todella kaunis Vasta tuossa viimeisessä kuvassa tajusinkin että sehän on tooooosi vaalea. Kyllä toi kannatti ostaa, ihana |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: muutama projekti To 19 Syys - 21:04 | |
| hei taas! Ehkä pieni verosekaannus oli hyvä, sillä tuli Agnes ainakin ostettua. Yleisesti en ole kovin inspiroitunut Agneksista, onkohan mulla..neljä? Optic Verve, Force of Nature, Head for Glamour ( mun aivan ensimmäinen fr-nukke) ja Behind the Drama. Olen myyny monta pois, kun ovat olleet mulle liian vaikeita kuvattavia juuri sen tosivaalean ihon takia. Onneksi sentäs Force of Nature uskalsi ottaa aurinkoa. Tosi huonoja kuvakelejä nyt. Muutama sisäotos. Imogen London Mist. Tämä Imogen on yksi ihan ehdoton suosikkini, kun muuten en NuFace-kropasta tykkää. Eugenia oli super-alennuksessa ( myyjä oli laskenut hintaa satasella..) ja heti onnistuin tuhoamaan osan hiuksista. Rappiolla. ( laitoin hiukset myöhemmin vähän siistimmin) Veronique Photo Realism. Otetaan nyt tämä kuva esille vaan, pääasia tässä nukessa on mun mielestä juuri pää. Piti ottaa kyllä ulkokuvia.. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 24 Syys - 15:50 | |
| ^Geisha Imogen pelastaa kissan, kaikki pinnat siis hänelle Ja onpa tuo Imogenin takki nätti! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: projekteja Ti 24 Syys - 19:05 | |
| Vähän tässä ei-mukavissa fiiliksissä...sillä yksi Dania kyllä tuli, mutta toisen tilaamani kohdalla - ei tullutkaan naku nukke, tuli vaatteet! - - - en siis suosittele ebay-myyjää "futuresight37" ( tai joku numero) oli suunnitelmia ja ne nyt aika oleellisesti viivästyyyyy.. Dania nimittäin on ihana! .. mutta tässä origi...tai melkein. Vaikka muutamissa kuvissani onkin kukkaistyttöjä, niin en pidä kukkasista. Enkä Danian ruusu-kaulakorusta, joten laitoin omaa. Dania Irresistible , Ferrari niin tuli heti omammannäköinen..( jaha , taas on muuttunut kuvanlisäys-systeemi..) Itse en pidä alaluomen ripsistä. En kuitenkaan uskalla tehdä mitään oikeasti, mutta onneksi on Photoshop. Ensin Dania originaali: laitetaan alaluomelle rajausta: ja sitten otettan alaripset ja värit pois ja jätetään rajausta: Mutta Veronique Photo Realism jatkuu: Sitten yksi Eugenia -projekti. Vain kaksi pelastui!! ..ja "eye of the tiger"- näkökulma, tätä voi löyhästi ajatella jatkumona.. - sellainen tilanne kerrankin että kyseinen Eugenia ^ etsii nyt sitä omaa asuaan, noihin hän ei jää... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 24 Syys - 22:23 | |
| Kaunis Eugenia! p.s. mukava ettei Eugenia ole vielä löytänyt vaatteitaan niin saadaan ihailla häntä vielä myöhemminkin Danialla on muuten hieno kaulakoru! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: korvakoruista nukeille Ke 25 Syys - 7:53 | |
| Kiitos! Danian kaulakoru = henkkamaukasta ostetun korvakorun ketjuosa, samoin Eugenian kaulakorut. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: syksyprojektia Su 6 Loka - 16:25 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: projektia Su 13 Loka - 16:40 | |
| Minä täällä taas! Dasha Purity tuli. Paljon kauniimpi kuin ajattelin, mutta ei yhtä upea kuin vanhat Renagade, Always Polished,ja vaikea kuvattava - ainakin mulle. Ajattelin tässä sellaista ideaa kun moderni Lumikki äitinsä haudalla... Mutta sitten projektia johon todellakin ON inspiraatiota. Olen ihan hulluna Ferrariin - olen ajanut Ferraria ( yksi elämäni unelma ) ja on Ferrari-fillari, Vauhtikäpälöillekin on se Ferrari-juttunsa... Eli: FERRARI-projekti. Scuderia Ferrari-asuinen Vanessa on muutekin niin paljon mua kun nuken vaan on mahdollista olla. Imogenille puin myös barbien-asun ja pienellä toimenpiteellä tulee Ferrari-asu. 24tunnin ajon voisi tosi hyvin ajatella ajavansa Ferrarilla. ( pyörällähän mä olen sen ajanutkin) Ja sitten leikitään. Punainen voittaa.. Tyylikkäämpää Ferrari-tyttöä. Asussa on muuten tosi paljon pieniä hienoja F-yksityiskohtia. Tytöille pitäisi tulla "oikeita" autojakin, mutta saa nyt nähdä, kolme olen ostanut joten joku varmaan tulee.... Ja meneekö niitten kuvaaminen ensi kesään? |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 13 Loka - 20:48 | |
| Oijoi mitä Ferraribeibejä! Ja tuo "Lumikki" on ihan älyttömän tyylikäs... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 14 Loka - 21:56 | |
| Lumikkia tässä kans odotellaan, tosin ilman mekkoansa vaikka toi onkin tooosi upee puku Huomasin että sun modern Comeback Veroniquellahan on ripset. Ilmeisesti ovat jälkeen päin pantu. Hienosti sopii toi mekko sille, aivan ihana. Itsellä ollut nukke vähän silleen että tarvisko tätä nyt oikeesti mutta noilla kuvillasi se sai ainakin vielä mahdollisuuden Autoja tulossa. Ovatko ihan 1/6 kokoa? Oon sen kokoisesta kans haaveillut ja kerran näin täälä suomessa sen kokoisen radio ohjattavan mutta olihan sitten arvokas ja oli muistaakseni beetle tai joku muu pikkukosla ja haluaisin urheilu auton. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 14 Loka - 22:03 | |
| INI:n maalaama kaunotar En nyt oikein tiedä mihin tän tuikkais. On alkujaan ITBE nukke, integrityn valmistama kuitenkin. Joten ei varsin fr nukke. Kropankin uhkarohkeasti vaihdoin barbien pivotaaliin. Eihän sitä pönötys kroppaa kukaan kestänyt. Olin kyllä suunnitellut sen aivan toiseen kroppaan mutta kappas kun ei väri sopinut oikein mihinkään muuhun kun barbien kroppaan |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: autoja odotellaan... Ti 15 Loka - 8:19 | |
| ^ INI:n repaintit on kauniita, klassisen kauniita ja siististi tehtyjä, kaunis kuva.
Tuolla Modern Comebackilla oli tullessaan jonkun itse laittamat ripset. Kun lähikuvaa tarkasteli niin näytti kyllä niin suttuisilta että nappasin pois. Onneksi oli kevyesti vaan kiinni.
Autoja, kyllä. Nyt harmittaa että myin aikanaan muutamalla kympillä ostamani 1/noin6 koon radio-ohjattavan Ferrarini pois. No, siinä ei auennut ovet. Ostin sekä punaisen, että valkoisen barbien Ferrarin - englannista ja ranskasta, mutta näitten tulo näyttää kestävän, jo 3 viikkoa matkalla. Ei lähetystunnuksia! Punaisen Ferrarin myyjä ilmoitti että maksaa rahat takaisin ( 20e) mutta raha-kysymys tämä EI ole, vaan tarvis AUTOA! Samaisen auton postikulut usa:sta ovat hirmuluokkaa, ihmettelen myös sen auton eri hintoja - kympistä kahteensataan??? ihan samanlainen auto. ( No, olisi ehkä kannattanut ostaa autot yhteishintaan 20dollaria ja ne isot postikulut, siinä oli se global shipping niin olisi ehkä tullut varmemmin perille, ja mä yritin että euroopasta halvemmalla..)
Löysin sitten yhden radio-ohjattavan avo-Ferrarin englantilaisesta nettikaupasta, tämä mulle!
Ihme juttu kun nää on nopeita autoja ja ei ole pitkä matka, ja ISOJA paketteja. Koreasta ja usastakin on sen jälkeen ostetut paketit jo tänne tulleet.
|
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: paketteja Ti 15 Loka - 21:13 | |
| Voi että, tänäään tuli hienot paketit! ( mutta ei autoja vieläkään??) Ensinnä Vanessa High Tide rerooted ja näköjään ripset laitettu. Nyt on siistit kauniit ripset. Vanessan ostin yhteen punaiseen iltapukuun, mutta tuli ensin inspiraatio kokeilla tällaista: Synttärilahjaksi itselleni ostin nämä. Tuli tänään, ja nyt oli pakko tehdä jotain itelle poikkeuksellista, eli ottaa kuva nukeista paketissaan. Kuvitelkaa kun lapsi saa jees! paketin, niin ihan just sellaista tunnelmaa täällä on ollut, tiesin jo aamulla että jaha, töitten jälkeen voi hakea nämä postista niin koko päivän odotin koska pääsee...ja sitten kun paketista todella tulee jotain "aika ihanaa", jokunen hyppy ja taputus.. Eugenia Point of Departure REDHEAD ja repaint Elise Escapism. Eugeniasta pitäisi kuvat ottaa kyllä ulkona KESÄolosuhteissa....ja se on aika pitkä aika nyt odotella.. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 15 Loka - 21:57 | |
| Ihanat lahjat. Ja hyvää syntymäpäivää! Elise näyttää upealta! Kenenkäs töitä se on? Toivottavasti pian nähdään lähikuvia |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 21 Loka - 14:27 | |
| Onnea synttärisankarille! Ihanat lahjat! Wild rose -kuvat on upeita |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kaikki ikä on nukke-ikä Ma 21 Loka - 15:17 | |
| Kiitos! vaikka ikää tulee lisää, niin ...ei se ainakaan nukkeilu-inspiraatiota vähennä! Lenkkeily-inspiraatio ja se jaksaminen on selvästi heikentynyt. Juuri kaverille totesin että on hyvä olla sitten muutakin tekemistä kun ei jaksa niin paljon ajella. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: valkoinen Ferrari ja Daniat Ke 30 Loka - 12:30 | |
| Yksi Ferrari tuli! ( toinen saattaisi olla auton takapenkillä olevassa ISOSSA paketissa...) Senverran iso on ettei mahdu pienen taustakankaan kanssa kokonaan Tämä inspiraatio autosta kuitenkin tuli ( iteä ainakin nauratti kun laittelin näitä..) FR nukke ei oikein sujuvasti mahdu autoon, jalat pitää koukistaa ja siinä menee koko jalkatila. Poppy-kokoinen kuski sujahtaa sinne paremmin: Yksi Careless Love Dania vielä. Tälle piti pukea 60-luvun toisenlainen asu, mutta..en sitten raskinut kun voi vihreät pallokorvikset näyttää niin kivoilta. Ylimääräiset omaharjoitukset... ...ennen varsinaista esitystä |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Ferrari ja Killer Queen - convention aatoksia Su 3 Marras - 20:37 | |
| Joo, toinen Ferrari oli ISOSSA paketissa. Ja myös aika ISO ferrari - tätä ei voi kuvata barbie-ferrarin kanssa. Lisäsin vähän omia ponsoritarroja, ja vaihdoin liput suomalaisiksi ( siinä oli saksan..) Ajelua tulee enempi sitten talven jälkeen. Tuolla ei ole nuken jaloille aukkoa, mutta hoksasin että Pipa-pupu sopii repsikan paikalle. Pipalle tarvii nyt vääntää joku ajoasu. Yritin etsiä ihan aution parkkialueen..ja tietty sinne tuli jotain työmiehiä jotka vähän hymyili ja tuumasi että jaaha, ajelulle...pyytelin anteeksi, kun olin alueella jossa sai vain luvalla olla. Myös punainen barbie-Ferrari tuli, mutta ei päästy enää tänä viikonloppuna ajelulle. Mitä tehdä Kesenia-nukelle. Kesenia on jäänyt ihan vaille "henkeä". Näin kuitenkin Katy Perry "Killer Queen"-parfyymimainoksen ja !! mulla on kaikki noi tarvikkeet, vain parfyymi puuttuu. Joten kävin ostaan parfyymin ja tein mainoksen kanssa hyvin samanlaisen kuvan ( viimeinen kuva). Myös se parfyymi on oikein miellyttävä tuoksu. Ja hieno pullo! Jos olette seuranneet nyt juuri päättynyttä fr-conventionia....niin voi että! niin PALJON niin UPEITA nukkeja, ja ikävä kyllä myös paljon upeita hintoja. Paniikki. Harmistuin valtavasti kun lähetin kymmeniä vastauksia "for sale"-ilmoituksiin eikä mitään vastattu ( paitsi pari "already sold") ...ja tuli sellainen kekkulitsentään-fiilis, ja halutut nuket nyt hankittu. Epäreilua tavallista keräilijää kohtaan että yhdellä kertaa ilmestyy niin paljon upeita ja centerpiece-nukkeja ettei siinä järki pysy mukana. Näiden pitäisi olla paljon useampien keräilijöiden saatavilla, ja centerpiecet eivät sitä ole. Muutama tarjolla, ja sitten hinnat on ihan taivaissa. Kovin paljon mustaa pitsiä - siis melkein kaikilla nukeilla mustaa pitsiä! ja huonoa on se että asusteita ja koruja on todella niukasti. Monot on upeita, kuten fr2 monot yleensäkin ovat. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 6 Marras - 9:53 | |
| Tyylikkäitä menopelejä Tempokisun nukeilla Conventio nukeista mua lämmitti enimmäkseen molemmat Eliset ja tummempi ihoinen Agnes. Toinen Elise näyttää olevan jo hinnaltaan sellainen että sopii unohtaa eikä toinenkaan edulliselta vaikuta nudeksi nukeksi. Jahka rupeaa näkemään oikeita kuvia niin mieli voi muuttua vielä monen kohdalla |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|