| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Lana Turner ja Dani Su 12 Tammi - 0:41 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Dani ja Veronique Su 12 Tammi - 22:41 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 15 Tammi - 16:09 | |
| ^Oi, heillä oli tosi hieno ilta Tuo autonrengasnukke on tosi hauska! Mulla ei ole yhtään näitä eikä nää oikein iske, mutta tuon ostamista harkitsin ihan tosissani silloin kun siitä ekat kuvat ilmestyi. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: fr nukkeja Ke 15 Tammi - 19:55 | |
| ^ varmana. Ite kun tykkään autoista, niin mekon autonrengaskuviointi oli SE ostoperuste. Saman sarjan Damon oli myös loisto-ostos, ja ostin sitten kaksi. Toisesta tulee Damonin hyvä kaksoisveli Daniel. Hän vaan odottelee vielä hienoa vyötään. Kiva että joskus hieman edullisempaa nukkea! On aika käsittämätöntä, että esimerkiksi 2013 conventionin Agnesia saa 400 dollarilla ( + shipping ja tullit)!! onneksi Agnes EI ole suosikkini. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Lana, Damon + Daniel La 18 Tammi - 22:06 | |
| Lana Turner Love Story. Olin säilyttänyt yhtä Love Story-Lanaa vuosikausia NRFB...mekko on niin iso että vaikea laittaa nukkea esille. Damon, ja hyvä kaksoisveljensä Daniel Daniel syntyi siten että ostin hienon takin - ajattelin sitä yhdelle Vanessalle. Takki oli kuitenskin tytölle aivan liian iso, joten - hankin sitten siihen ukon ja tuli tämä inspiraatio.. mulla projektit syntyy todella usein näin - on joku vaatekappale ja siihen rakennetaan projekti. Kun useimmiten se jää sitten siihen olotilaan, niin nukkeja kertyy.. siltikin irtovaatteita ja kaikkea tarviketta on monta laatikkoa, aika-ajoin tarvii kirppu-inventioda. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: projekteja Pe 24 Tammi - 22:19 | |
| Laitellaan taas kuvia. Vapaapäivät jälleen, niin silloin syntyy kuvia. Halusin yhteen lentoemäntä-asuun aikuisen: Dasha Eliset Dark Swan ja Flawless, musta ja valkoinen joutsen urbaaniversio. TessCreations1 Neria ( repainted by Park) tein kuvasarjaa uudelleen, kun odottamassa on vielä kolmaskin Tess-asu samasta kokoelmasta: TessCreations2 Dania Tessin puvut on hyvää laatua, mutta tuo kolmas odottamassa oleva asu oli....veikkaan että vähän huppelissa ommeltu...odottelen siihen nukkea. Huppelista puheen ollen, tuli vihdoin käyttöä tälle konjamiiniputelille. En nimittäin tykkää konjakista, ehkä kurkkukipuun voi suullisen ottaa. Pullo on ollut tuossa varmaan 10 vuotta... Eugeniaa vai konjakkia? liikaa konjakkia ******************************* Kohtauksia satubaletista Lumikki ( ei voi olla ottamatta näitä pupu-kuvia....) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Ollie Lawson La 25 Tammi - 1:23 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 26 Tammi - 15:43 | |
| ^Ihania talvisia luontokuvia! Ja Love Story-Lanan puku on upea! Kyllä tuollainen pitää esille saada ja pois lootasta. Utelias kysyy että mikä mekko on satubaletti-Lumikilla? Näyttää Barbien hääpuvulta (vintage tai repro). Kaunis |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: tribute Su 26 Tammi - 16:03 | |
| Kiitos! Lumikin puku on barbien puku. Luulin ostavani ooak-puvun, mutta ei se mitään- On hyvin samanlainen kun äitini hääpuku vuodelta 1963, tribute- tarkoitukseen sen ostinkin. arvannette että kunnioitan, arvostan ja rakastan vanhempiani "aika paljon". |
|
| |
kaisatiina Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 59 Join date : 11.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 26 Tammi - 19:01 | |
| Pidin paljon musta ja valkoinen joutsen urbaani kuvasta ja lumikkikuvista, etenkin siitä missä on karhunpentu mukana. Tykkään kun kuvissa on mukana kaikenlaista, kuten muttereita, lumipalloja ja eläimiä. Toi on tosi kaunis toi hääkuva, kun siinä vielä on ollut mallina oikea valokuva. Minun isovanhempieni hääkuva on todella kaunis. Pappa on todella komea ja mummo kaunein näkemäni ihminen nuoruuden kuvissaan. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: äiti ja isä-nuket Su 26 Tammi - 22:15 | |
| - kaisatiina kirjoitti:
- Pidin paljon musta ja valkoinen joutsen urbaani kuvasta ja lumikkikuvista, etenkin siitä missä on karhunpentu mukana. Tykkään kun kuvissa on mukana kaikenlaista, kuten muttereita, lumipalloja ja eläimiä. Toi on tosi kaunis toi hääkuva, kun siinä vielä on ollut mallina oikea valokuva. Minun isovanhempieni hääkuva on todella kaunis. Pappa on todella komea ja mummo kaunein näkemäni ihminen nuoruuden kuvissaan.
! Kauniisti sanottu - Näin minä ajattelen omista vanhemmistani - äiti näytti ihan Elizabeth Taylorilta ( nuorena) ja isä James Deanilta. Kun edellisvuonna ilmestyi nuo nuket, niin välitön reaktio oli Poppysta että "näyttää ihan äiteeltä nuorena" -joten sitä nukkea oli PAKKO saada ( vaikka oli tietysti se kallis centerpiece-Poppy) sitten piti etsiä vähän-kun-isä - nukke. Hiuksia piti muokata. Nykyisin isä-nukke on samassa puvussa, mutta kravatin kanssa. Äiti-nukella on silkstonen kukkamekko - äiti sanoi itse siitä mekosta "minullahan oli juuri tuollainen...." no siinä se sitten oli. ( Silkstone Mad Men Betty Draperin mekko). Toiselle isä-nukelle hankin laivasto-univormun kun isä palveli laivastossa. Isä-äiti-nukkepareja on kaksi. Kolmannella Tamara ( äiti) nukella on barbien valkoinen talvimorsian-puku, muistona siitä että äitee osti samanlaisen puvun minulle 1971 ja kyseinen morsiuspuku on ollut rakkain ja kaunein barbienvaatteeni ikinä ( puku oli myös kalliimpaa barbienvaatetta, joita sain tosi harvoin eli saman sarjan pukuja on yhteensä 3). Tamara-nukke tosin sai ihan uuden version, vanha oli aika kulunut jo. Poppy-topicciin tämä kuuluisi mutta pieni off-sallittakoon: korulahja perustuu tositapahtumaan: barbien hääpuku Näytin kuvia vanhemmilleni! totesivat "ei me noin nättejä oltu". Oli he. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Dania ja hönössä ommeltu mekko Pe 31 Tammi - 15:16 | |
| Tuossa jo olikin Tess-Creations tätä tiettyä sarjaa, ja tässä on vielä yksi. Kuten sanoin, aiemmat asut ovat todella huippulaatuista käsityötä -- ja sitten tämä yksi on joku ihme versio, hönössä tehty ihan varmana. Muotolaskokset rintoihin oli ihan eri korkeudella - tai oikeastaan yläkappaleet eri mittaisia...ja tein taitoksia että "näyttäisi" symmetriseltä. Nepparit oli neulottu ihan hassusti - väärälle puolelle vastakkain ja toiset nepparit väärään paikkaan. Korjasin kaikki. Ilmeisesti vuorikangas on erikomittaa kun pääli, joten yläosta "vetää" hassusti toiselta puoleta, eikä me äiteen kanssakaan osattu korjata; jos saumoja yrittää purkaa, niin kangas rispaantuu.... Myös yläosan vyötärö-laskokset on "eriparia" ....voi elämä sentään, mä en olisi kehdannut myydä tällaista, ilman että olisin informoinu noista ^^ Dania yrittää pelastaa sen mitä pelastettavissa on: jos ei kuvista huomaa, niin hyvä... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uutta vanhaa Ke 5 Helmi - 11:45 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 7 Helmi - 16:16 | |
| Ihana Pipa taas Minustakin nuo kuvat jotka "pohjautuu todellisuuteen" on tosi hienoja. Enkä muuten näe Tess-mekossa mitään vikaa, hyvin olet onnistunut peittämään. Ikävää että tuli maanantaikappale! Se on kuitenkin hurjan kaunis. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uutta ja vanhaa La 8 Helmi - 21:17 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Veronique Country Sound La 8 Helmi - 21:26 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: night club + whiskey Ti 11 Helmi - 19:13 | |
| Moro taas! Muutama todella vaikeakuvattava nukke nyt projektina. Vaikeita siksi että vaalea iho ja tummat hiukset ja meikki. Järjestelin yökerhobaarin niin ei ihan yhtä neitokaista varten .... Ekana Anja Provocatrice. On muuten yksi mysteerisimmistä nukkehahmoista; Olen mieltänyt Anjan sillee suloisena ja kilttinä....ehkä ( anteeksi) täti-hahmona, ja Provocatrice on ihan poikkelus. No, saa tätikin joskus repästä... Näissä club-kuvissa "whiskey" on päivän juoma. ( voi sitä ehkä pari kuppia ottaa, mutta en ole erityisemmin ystävä, pikemminkin olen aina ihaillut hienoja whiskey-etikettejä, kun aikoinaan keräilin niitä) Olen mieltänyt Anjan tällaisena: ( wanha kuva ajalta jolloin pienet taimetkin sai kasvaa tuolla.....ei kasva nimittäin enää, ikävä kyllä) Seuraava clubilainen, Eugenia Deconstrouction ( vaikee nimi) Sight, Agnes Head for Glamour-asussa, ja tuplawhiskey jäillä: ja Dania Smoke Screen pitää Chivas Regal-whiskeystä. |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 11 Helmi - 21:33 | |
| Oi, sulla on toi ihana Smoke Screen Dania , se on tyrmäävän kaunis! Yksi mun suosikeista ja ollu hankintalistalla jo kauan! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 12 Helmi - 22:30 | |
| Dashalle sopii kauniisti punaiset hiukset ja ei niin räikeät huulet, se on noin tosi kaunis! Brighter side Kyori on myös nätti ja mekko on ihana kuten Anjalla oleva musta samanlainen mekkokin Toi sinimusta hiuksinen Anja on iiihana! Silloin kun se ilmestyi olin ihan myyty, joten mukava nähdä siitä nyt kuvia. Onko sillä siis oikeasti siniset hiukset vai minkä väriset ne oikein on? |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 12 Helmi - 22:32 | |
| Dasha |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Anja repäsee Ke 12 Helmi - 22:38 | |
| Kiitos, Anja on Dark Romance-conventionista, ja mun mielestä hienommat convention-nuket ( mitä olen ollut mukana fr-keräilyssä, aloitin keräilyn juuri silloin ja ensimmäiset nukkeni oli Agnes Head for Glamour ja Kesenia Hourglass - olin ihan että voi että mitä korsetteja!!) Anjalla on sinervätähohtoiset mustat hiukset, vasta tietyssä valossa sininen tulee esiin. Tuo puku on aika hankala, käsiä ei voi noiden hihojen takia kovasti liikuttaa, joku ottaa vastaan. Monot on hienot, jotain ketjua takaosassa. Tuntuu jotenkin kummalta Anja tässä lookissa, kun olen mieltänyt Anjan "kiltiksi" on sellaiset kasvot ainakin. No, jos se kerran repäsee...tai kaksi. Mun mielestä Anja on kotonaan tuossa keväisessä vihreässä mekossa.
aha, Dasha tuli tuossa...tosi kauniit huulet! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Helmi - 22:31 | |
| Olivia sai vihdoin hiuksetkin päähän |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: sotilas, motoristi ja hienohelma Ti 18 Helmi - 12:02 | |
| ^ hyvin lähelle on. Parit uudet: Eliselle punainen mekko: ja hassu kuva: Vanessa Dress Code numero10, josta tuli motoristi: Eugenia army. Äitee teki shortsit ja paidan. kenraalimajuri Veronique soittaa!... ...ja silloin tarvii mennä ( aattelin tehdä yhdestä Veroniquesta hänelle army-kaverin, action-ukon varustevyöstä riittää kahdelle tytölle. Ja tilaukseen meni toiset shortsit ja teepaita..) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eliselle paljettimekko Ke 19 Helmi - 21:05 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|