| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 19 Helmi - 23:18 | |
| Todella hieno paljettimekko, on siinä ollut väkertämistä! Elise on upea! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 20 Helmi - 2:56 | |
| Täydet pinnat paljettien kanssa väkertämisestä! Kokemusta on: Verushka by Silky collector, on Flickr Iso työ ommella mutta minusta jälki näyttää tosi kivalta. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Adele Gold Glam Su 23 Helmi - 21:18 | |
| Onneksi paljettiviritelmä näyttää paremmalta vitriinissä kuin lähikuvassa, ja kokonaisuudessa ne parit viturat ( onneksi ne tuli taakse) ei haittaa. Sitten Adele Gold Glam. En ole oikein koskaan inspiroitunut Adelesta ( tai tummaihoisista, kevyesti ruskettuneet menee) mutta tästä Adelesta pidän. Vähän muokkasin, tosin mun maalaus rajoittuu ihan perus ( meinasin hänelle punaisia monoja niin...). Ostin hajuvesipullon ihan sillä kun oli niin hieno pullo ja se sopii juuri tähän kuvaus-sessioon. Ei se tuoksukaan hassumpi ole, mutta se kenen artistin tuoksu toi on, se nimi piti peittää, ja pysyy peitettynä... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: ulkomaa-projektia Ma 3 Maalis - 7:32 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: erilaisia projekteja La 8 Maalis - 12:50 | |
| Lumi sai loppujen lopuksi tämän Starlignt barbien asun. Jossain on vielä lunta, ja jos ei ole niin tehdään ( yksi eläinaiheinen talvi-rojekti on vielä tekeillä, odotellaan vaan yhtä eläintä Venäjältä..) Järjestelin hyllyjä niin takarivin Lilith päätyi kokeellisiin kuviin Kirjeenvaihtokuvaa "sieltä jostain": ************ Sitten tämä tautisen kalliiksi tullut nukke, Elise Montaigne Market. Minä idiootti uskoin klubilaisten "vinkkejä" että nukke on nettisivulla myynnissä 1.3., kun alkuperäinen kaupan ohejistus oli "helmikuun lopussa" - joten en sitten seurannut tilannetta, vaikka oli erinomainen tilaisuus kun istuin koneella muutenkin. Ebaysta se hinta oli sitten IHAN ERI. No, nukke on kuitenkin myös mielettömän upea. sori ei ole lähikuvaa Elisestä, ei vaan onnistuneet ne kuvat... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: terveisiä sieltä jostain La 8 Maalis - 15:47 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 9 Maalis - 22:51 | |
| Elise on upea! Hinnoissaan näyttivät heti olevan Olivia Monaeglown luomuksessa |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos Ma 10 Maalis - 13:32 | |
| ^ ja tämä oli ihan ekoja myynnissä olevia, ny olisi saanut "edullisemmin"... Toi portti on ihana - löysin samantyylisen pihamme roskalavalta! samoin Monaeglowin asut on hienoja. Tosi jkaunis ja arvoituksellinen tunnelma kuvassa. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 10 Maalis - 21:25 | |
| Ihana kuva Adalminalta Olen ennenkin kuolannut tuon portin perään... Tempokisulla taas hienoja toimintakuvia! Vähänkö ne lennoston maisemat olis olleet upeat tuolla taustalla..! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia Su 16 Maalis - 16:32 | |
| ^ ei sieltä näy kuitenkaan itse lentokoneita. Parolaan pitäisi mennä... ..armeijaa kuitenkin, uusintakuvia olen tässä puuhannut Eugenia, ja "tärkeitä papereita": onhan ne tärkeitä papereita. Virallinen kuva: |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: upseerit jatkuu, ja Victoire Montreal Su 16 Maalis - 16:51 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: tarkennusta Ma 17 Maalis - 2:59 | |
| Tarkennus kuvista. Toivottavasti kukaan ei nyt ajattele että jotenkin ihannoin saksalaisia tai sitä aikaa ja paheksu - kun pidän ainoastaan univormuista ja tyylistä, ja merkeistä oli sitten mitä merkkejä vaan. Mutta onhan siis kultaset ja hopeiset hienompia kun vaikka punatähti! Merkit on nyt vaan sattumoisin saksalaisia - tosin hakaristi on ihan suomalainenkin armeijan merkki. Oman ukkini asetakissa on niitä merkkejä, ja ihan Suomen puolesta taisteli. Kun w-klubilla niitä närästi ihan äärettömästi, mun mielestä meni liiallisuuksiin. Ihmeellistä kapeakatsantoisuutta, kun amerikkalaisia elokuviakin jossa on juuri noita kamalia saksalaisunivormuja, on jokseenkin paljon; Indiana Jonesit, Inglorious Bastards ( tjsp vaikee sana), monta Alistair MacLeanin kirjoihin perustuvaa, ja sitten suomalainen Iron Sky, Dashan "Silken Floss" on elokuvasta The Spirit. Miten niitä sitten voidaan esittää? Voihan noi nuket olla vaikka jotain kaksoisagentteja ( kuten MacLeanin kirjoissa usein oli ), tai hyviä saksalaisia ( kai heitäkin oli, kun oli se Schindlerkin). Miksi seksuaalisviritteiset tai homoseksuaaliset kuvat, tai kauhu-kuvat on sallittuja, ja saksalaiset univormut ei? Jos jotkut kuvat ei miellytä, miksei niitä voi vaan rullata ohi, ja antaa olla? MINUN ( hänen) tunteita on loukattu - mutta entäs minä( minä)? ai, eihän sillä ole väliä... ...ihmetyttää, ettei erilaisia mielipiteitä ja erilaisia ihmisiä kansainvälisellä foorumilla sallita. Usein myös tuntuu, että kaikkea mahdollista pitäisi vaan ylistää ja kiittää, kritiikkiä ei saisi esittää, ja se on kyllä väärin. Tosin ihan silläkin olen kommentoinut uusia ilmestyviä nukkeja usein " not inspired".. sekin on varmaan kiellettyä. Suututti niin että ihan ääneen aattelin jotta haistakee te hienohipiäiset p.s.k.a. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Maalis - 16:17 | |
| No en minä ainakaan ajattele. Sitä paitsi se juttu nyt vaan menee niin että univormu kuin univormu on pirun komea |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 17 Maalis - 23:47 | |
| ^ Kiitos, ja NIIN ON. Laitoin fillari-foorumille, ja kyllä noista tytöistä tykättiin oikeinkin kovasti Toista puolta edustaa sitten Veronique Sanghai in Bloom. Selkeästi wanhan linjan FR-nukeilla vaan on hienommat ja yksityiskohtaisemmat asut, korut ja laukut. Monot on yksinkertaisempia. Onnistuin vaihtamaan Veroniquen värimuutos-kropan Brides of Dracula-vartaloon (paitsi että kaulaa halkesi mutta sain liimattua), talviasuinen nukke sai värimuutos-kropan. |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 18 Maalis - 14:31 | |
| Minustakin uniformut ovat upeita ja tyylikkäitä muttei sitten uskalla kuvata kun pitäisi jo hirveästi etukäteen pyydellä anteeksi. mm. Giselle näyttäisi hyvältä tuollaisessa uniformussa mutta sitä saisi sitten vaan itekseen ihastella ILMAN että itse ihannoisi Natsi-Saksa kauheuksia. Tosin eipä tuota tule kuvattua muutenkaan... mutta upeita kuvia taas Tempo! |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 20 Maalis - 8:29 | |
| Upeita kuvia Verosta tempokisu! Asun värimaailma on kaunis.
|
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 21 Maalis - 14:31 | |
| Oi kun upea kirjailtu asu Veroniquella! Emmä ainakaan kuvien perusteella oo mitenkään natsisaksa fani käsytystä saanut vaikka emmä mitään merkeistä ymmärräkkään enkä tunne mikä on minkäkin armeijan vaatetus. Eiköhän niis pitäis sitten olla jotain siihen viittaavaa tekstiäkin. Ja luulisin että ainakin tällä foorumilla jo tunnetaan ja tiedetään että tykkäät uniformuista ja armeija aiheesta Ja samaa mieltä jos ei kuvat miellytä niin rullaa äkkiä ohi vain.... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Teppo laivastossa Pe 21 Maalis - 19:26 | |
| Kiitos. Saksalaistyylistä univormua Veroniquelle ja Eugenialle on nimittäin vielä tulossa, ja ajattelin kuvata aihetta lisää. No miten olisi Teppo laivastossa? Isäni ( = Teppo) palveli laivastossa, mutta ei oikeasti ihan näin hienossa univormussa ( joka lienee amerikkalainen..). Omassa mielessäni toki kehitän isästäni koko miehistön herran. Ulkonäkö natsaa, isä oli nuorena ihan pellavapää ja jotain 50-luvun kiehkuraa otsalla. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pirteetä projektiaa La 22 Maalis - 21:35 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Ferrarikuvia Su 23 Maalis - 21:47 | |
| No, Teppo-kuvat ei w-klubille kelvanneet, jotain "piilotettuja vihanatsiviitteitä" joita minä en ainakaan löydä, kun on amerikkalainen univormu. Nyt siellä suurin osa vihaa mua. Ajattelin että häviän sieltä kokonaan....mutta teenkin juuri päinvastoin kun mitä ensin tuli mieleen. Laitan uutta kuvaa ( ilmeisesti armeija-aihetta ei saa laittaa, mutta toivottavasti tänne saa laittaa) ihan piruuttanikin, mahdollisimman paljon. Olen huomannut ( töissä) että tehoaa paljon paremmin se, että kiusaamiseen reagoi juuri päinvastoin kun mitä sun oletettiin. Veronique Nascar-projektia vielä, vaikka on nyt ehkä toistoa..mutta on ehdoton lempiaiheeni, vain pupu puuttuu. Kyseisestä Veroniquesta pari sanaa. Näin jo osto-kuvasta, että hiukset kaipaa laittoa, ja tiesin että kropassa on isoja värimuutoksia. Haalarin alla ei haittaa. Hiusten suhteen joutui tekemään enemmänkin töitä; etuhiukset oli LIIMATTU päähän kiinni, ihan peruspesulla ei selvitty. Pieniä haasteita kuvatessa oli; otin kuvat pitkän pyörälenkin jälkeen ja reidet kramppasi suonenvetojen takia jatkuvasti. Lisäksi kova tuuli, siksi punahaalarinen pitelee hatusta kiinni, eikä Ferrari-merkkiä saanu näkyviin. Onneksi sai kuitenkin olla alueella ihan rauhassa. Muuten hieno paikka, kun taustalla on noita armeijan vaunuja. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tamara couture Ma 24 Maalis - 21:56 | |
| |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 25 Maalis - 1:41 | |
| Vau, nukke asuineen on yhtä aikaa sekä klassisen tyylikäs että sähäkkä! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: auringonlasku osa1 Ti 25 Maalis - 21:56 | |
| Kiitos, itselleni äiteen tekemät asut on aina tärkeitä., ja ihania. Lisäksi tuo kettu-puuhka on ihan erityinen "aarre" ...70-luvulta ( ketun käpälää ) Inspired by suomalainen design, suomalainen luonto ja se kettu. Minä tiedän nyt ( lenkillä nähny ja kuullu); Eugenia ehkä tietää - mutta tiedättekö te "what does the fox say?" Onneksi sentään katsoin mitä kuvia tuli, kun on niin huono näkö että kameran ruudussa näin vaan jotain epämääräistä mustaa, ilmeisen epäonnistunutta otosta. Ja kettu sanoo jotensakin näin: "krgääghwr!!!" ( yksi elämäni sykähdyttävimmistä lenkki-luontokokemuksistani) |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 28 Maalis - 15:59 | |
| "jotain vaan" -puku on aivan ihana! En ole kuullut, mutta pari kertaa aamuhämärissä työmatkalla olen nähnyt ketun. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia jatkuu Pe 28 Maalis - 19:19 | |
| ^ mä välitän äiteelle. Sepä se, kettuja näkee mutta harva kuulee! Piti laittaa toinenkin osa Eugeniaa. Omasta mielestäni näihin kuviin tuli juuri se tunnelma mitä meinasin, jäätävä mutta auringonlaskun kultaama, mukana pohjoisen elementtejä. Eugenian punaiset hiuksetkin on kuin kettua. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|