| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 9 Joulu - 0:27 | |
| Lucinda joka viilasi kulmahampaansa pois Carmilla luottaa edelleen kulmahampaiden purevaan voimaan |
|
| |
Adalmina Pullip
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: repaint Ti 10 Joulu - 7:57 | |
| ^kauniita kuvia. Onko Marianne Tahkon repainnteja? kauniisti tehty. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 10 Joulu - 12:34 | |
| Kiitos! Tällä kertaa ihan omiani. Sain kaivettua maalausvärkit pitkästä aikaa esiin |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: hieno taito Ti 10 Joulu - 18:28 | |
| ^ no hienoa, ajattelin laittaa että marianne on kehittynyt ......toi on mahtava taito, itse en osaa kun jonkun pienen jutun korjata ja senkin isoluuppien kanssa. Mariannella ja sinulla on hieman samanlainen tyyli. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 11 Joulu - 14:34 | |
| Mariannella on vaan paljon tarkemmat pensselinvedot Kyllä se tihrustamista on noin pienten naamojen kanssa. Suurennuslamppu mullakin on mutta en pysty sen alla maalaamaan, tarkistamaan vaan. Tulee pää ja silmät ihan kipeiksi jos sen kautta yrittää sutia. |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 11 Joulu - 17:19 | |
| tempokisu: taas ihailen sinun nukeista!!! Ne ovat tosi upeita!! Minusta tänä vuonna Integrity Toysta onnistui monta nukkeja. Minä vain haveilen Eugenista, Vanesasta, Kyorista..!!! ja Marilyn OOAK on ihana nukke!!! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 11 Joulu - 17:35 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: erilaiset neitokaiset Pe 13 Joulu - 23:51 | |
| On niin siisti poika. Minä ostin Beastin, lähinnä aattelin Damonin "kaveriksi". Tosin inspiroiduin Halloween-teemasta sikäli että myös auton alle jäänyt pikku Dani on tulossa. Mutta siis the beautiful Beast joulu se tulla jollottaa sinnekin.. Sitten ihan toisenlainen neitokainen, Veronique Bewichingin pää tuli ja nyt sain sen kiinni kroppaan just hyvin ja tiiviisti. Kovasti varoitellaan että älä missään tapauksessa käytä hiustenkuivaajaa, hiukset palaa?! Eihän se niin kuuma ole..Suosittelevat jotan "heating pad" -ia. Mulla oli 80-luvulla "lämpötyyny" lihasten lämmittämiseen, en mä siinä nuken päätä pitäisi. Hiustenkuivaaja on mun mielestä hyvä ja nopea. Mekko on taas Tamaran ateljeesta. vasta kuvasta huomasin että toisen silmän ripset on ihan sekaisin... |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 14 Joulu - 22:47 | |
| Rosalindan beauty Lukas seisoo coolina ekassa kuvassa ja tyylikkäässä huoneessa Tempokisun Beastistä on upea kuva se toinen ylhäältä. Ja Tamaran ateljeesta on putkahtanut taasen vallan nätti mekko ...Äh taas joku unohti ton kuvan pistää eka, joten uutta viestiä pukkaa |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 14 Joulu - 22:48 | |
| Agnes uudessa korussaan. |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 15 Joulu - 12:41 | |
| tempokisu,kiitos!!! Beast on todella kaunis! tykkään hänet silmästä ja tukkasta.Hänellä on upeat asu ja kengät! Damonin kanssa he ovat ihan kuin kaksi marja. Upeat valokuvat!! Mystiikka ja taika! Adalmina, kiitos! Olen yrittänyt järjestää nukeille vähän kodikasta huoneeta. Agnes on ihana!! Onko hänen kasvolle tehty OOAK? Hänestä tulee kaunotar!! Kauniit mekko ja korut!! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: punapäät Eugenia ja Elise Su 15 Joulu - 22:20 | |
| Rock-koru Agnesilla, siinä on saanut vääntää ketjunpäitä yhteen..sitä nimittäin olen itekin harrastanut Eugenia kelttikuningatteren korujen kanssa. Mun repaint fr-nukeilla rajoittuu pieniin korjaustoimenpiteisiin, Eugenian silmät muutin pukuun sopiviksi. Ei tarvittu kun pieni tippa, onneksi ostin juuri oikean vihreän värin. jollain palstalaisella olen nähnyt samanlaisen "portinoven" - löysin tämän pihalle tuodulta isoroskalavalta. Pakko oli käydä katsomassa mitä ihmset on heittäny..ja hei! totahan mä olen etsinyt... Muistaakseni olen joskus laittanut jonnekin "juhlat ja pyhät"-topicin, joten laitanpa Eugenian joulukuvat sinne (jos topicci löytyy) Tuli myös kolmas motskari ( yksi barbien harrikka, yksi "puhelin"harrikka) luulin että Indian Chief on joku harrikka-tyyppi, mutta on kuulemma ihan oma merkkinsä. Indian Chief 348, vm 1948. Harrikka-kansioon nämä kuvat silti meni. Tämä haisee tupakalle! ( tiesin, mutta että näin paljo..) joten en uskalla laittaa sitä nukkejen kanssa samaan säilytystilaan. Muuten on tosi erikoinen, ja painava rautainen. Eliselle tuli tällainen asu. Äitee teki jakun, minä ton hamosen, ja molemmat huomattiin että varovasti saa käsitellä kun hapsut irtoilee suht itsekseen. Eli nukke on kaulansa ja asunsa takia " ei kosketa" Elise Flawless on suosikkinukkeni, mutta vaalean ihonsa takia tosi vaikea ( ainakin mulle) kuvata. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Veronique Harrikkatyttö Ma 16 Joulu - 15:03 | |
| Tämä oli mulle sellainen isompi projekti, kaavailin tätä kauan. Kun Veronique on tunnettu "kilttinä tyttönä" niin nyt repäsee harrikkapimuna. Kyseinen Sound Advice on vielä kaikkein suloisin ja mun ehdoton suosikkini ( tämä on numero 13 tätä ja lisää on tervetullut...) Veronique on muodin ja tyylin mestari, niin motskareitten customointi sujuu myös taidolla ja tyylillä. Tässä on töitä tehty ( me molemmat..) koko päivä ja yö, joten kaveri Eugenia tuumasi että olisiko olusen paikka? tuumasin jotta jos korjailee motskareita niin ei voi välttyä rasvatahroilta ( sama se on fillarin kanssa...) Olunen näyttää maistuvan. Veronique Sound Advice on mulle "herkkupeppu". Eugenia on näköjään "Isotissi". Siksi harmi kun tämä kroppatyyppi jää pois!! Motskarit tuli kuntoon ja talli siivotuksi, tässä kaikki harrikkatytöt. |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 17 Joulu - 16:09 | |
| ^ Oiii miten oikeanoloisia nää prätkänlaittokuvat on!!! Rosalindan Lukas on kyllä komea miekkonen ja Adalminasta on tullut ihan mestari tuossa maalaamisessa (tiedän keneltä pyytää apua jos tarvii, hihii..!) |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vanessa manga Ke 25 Joulu - 18:08 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: dagamoart La 28 Joulu - 18:59 | |
| Dagamoartin toinen asu "Utopia"-kokoelmasta ( Elisellä oli myös asu samasta kokoelmasta) Tämän asun nimi on "Tamara". Käänsin vyötäröstä, oikeasti mekko on polvipituinen, lyhyempänä on näpsäkämpi. Ei meinannu millään tulla inspiraatiota miten kyseistä pukua kuvaisin? Tällaisessa ongelmatilanteessa yleensä auttaa kun ottaa kuvaan mukaan auton tai pupun. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Dazzle Su 5 Tammi - 20:54 | |
| Otin uusiksi Dazzle-ryhmää: Dazzle Ladies: Adelet Black Magic ja Gold ( oma nimeäminen) Dania Careless Love Luchia RED Paolina Vanessa Temptation Dazzle Girls Aymi Sunset Rave Darla Hit Single Poppyt Happening ja Tricks Up Poppy Phsycedelic Splash |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: uusia kuvia Su 5 Tammi - 21:05 | |
| |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 6 Tammi - 13:38 | |
| tempokisu WoW!!! Taas sinulla ihanat kuvat!Olen sinun fani .. Kauniit naiset ja asut! Tykkään kaikeista!! Todella hienot asusteet, auto, pupu, tuoli.. Nuket ovat upeat ja sinulla kuinka paljon harvinaiset nuket!!! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 6 Tammi - 13:46 | |
| Itse aloitan nukkien keräily vuosi sitten, mutta minulla ihan tavalliset nuket... Mutta harrastan nukkien tarinan kirjoittamista ja valokuvien ottamista. Tällä hetkellä minun suosikki Imogen London Mist |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Imogen London Mist Ma 6 Tammi - 17:59 | |
| ^ Kiitos! Yksi suosikkinukkeni on kuitenkin juuri tuo Imogen London Mist. Reipas ja lyhythiuksinen, samaistun tähän nukkeen ite. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Lana ja Veronique Ti 7 Tammi - 20:24 | |
| Pari uutta niin ei jää välistä: Ihme inspiraatio tuli ja vaihdoinkin nukkeitten vaatteita; Lana Turner sai tämän RED Carpet asun "Lumi"-kuningattarelta, joka puolestaan sai aiemmissa kuvissa Elisellä olleen "kermakakku"-talvimekon. Samalla huomasin että koko "Lana Turner" kansion voisi tehdä uusiksi - projektia ensi vapaapäiviksi... Ihmettelin kauan Veronique Breathless 2:lle ( lottery lady) asua, onneksi Kyori Dark Narcissus-asu sopi ilman muokkaustakin. Valkoinen Ferrari näyttäisi olevan Veroniquen auto...( ainakin yksi hänen autoistaan) " nyt äkkiä pois täältä..." "..avaimetkin jo kädessä" |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 9 Tammi - 18:12 | |
| Ihanat kuvat!! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|