| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 15 Elo - 15:56 | |
| Upeita kuvia! Ja todella kaunis kirsikkamekko tuolla tempokisun kaunottarella! Mulla on itsetehtyjä nukenvaatteita paljon, mutta ostettujen kohdalla olen samaa mieltä että pitää olla kantaja. Kallis ja kaunis vaate ei saa olla "joskus" käytössä vaan se pitää saada pysyvästi esille. Mulla on pari silkkien vaatepakettia siksi yhä avaamatta. Pitäis kai hommata nudeja neitejä.
Mä en näe Adalminan kuvaa....... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Lana spring To 15 Elo - 16:04 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Eugenia as Catherine de Medici To 15 Elo - 16:21 | |
| Eugenia as Catherine de Medici ( kirjoitusasu vaihtelee Katarina- Caterine- Catherine) Ranskan kuningas HenrikII puoliso, alkujaan italialaisen mahtisuvun tytär. Olin katsellut pukua ( asu on siis Caterine de Medici-asu OOAK) DollPeddlar-nettikaupasta jo varmaan vuoden, mutta kaupalla ei ollut PayPal-maksumahdollisuutta, mutta nyt on. Ja puvulle piti tietysti hankkia kantaja, samansävyisellä silmämeikillä ja pitkät suorat punertavat hiukset = Eugenia Tricks of the Trade. Isolla ristillä on tunnearvoa; se on äiteen, ja sain pitää sitä kun aloitin juoksu( hölkkä)harrastuksen. Kisoissa tärkeä. Pieni risti löytyi kultasepänliikkeestä edullisesti ( rihkamakaupoissa ei ollut ristejä?) ja sen yläpuolella oleva koru on Dark Fablen rintakoru. Joka oli vain platta, ilman mitään kiinnitystä?? varmaan joku valmistusvirhe, ja tuossa se on teipinpalalla kiinni. Kaulakoru tuli asun mukana, ja erittäin laadukasta työtä. |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 15 Elo - 20:15 | |
| Upea! Kyllä sitä kannatti vuoden odottaakin. |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 15 Elo - 22:44 | |
| Wouuu, mikä asu!!! Mielettömän upea, komppaan Adalminaa, että kyllä kannatti vuoden odottaa! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 16 Elo - 18:34 | |
| tempokisu, sinulla todella upeita nukkeja!! Ja vielä aina mielenkiintoisia proektia!!! Vanessa, Eugenia ja Veroniqueovat kauniit divat!!! Kirsikkamekko on todella kaunis!! Adalmina; ooo, Erin on todella kaunis!!! Haveilen tästä neitistä!! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 16 Elo - 18:41 | |
| Fashion Royalty Korinne Polished Mielestäni hän on kaunis neiti. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: vanessa uudessa kropassa Ma 19 Elo - 21:22 | |
| Rosalinda, KIITOS! Korinnella on tosi kauniit kasvonpiirteet. Mutta se kropan vaihto. Helpostihan se sinänsä sujui, mutta vaikka ne pään tapit oli ihan täsmälleen samanlaiset, niin pää jäi tosi letkuksi hetkumaan! Onko tässä joku jippo jolla pää menee tiukasti, vai onko kauloissa eroja?. Itellä on useita nukkeja vanha pää ja valmiiksi vaihdetuilla vartaloilla ( tall ja fr2) ihan tiukkia, ja sitten taas kaksi Vanessaa fr2 kropalla, ihan fletskuja. Laitoin tipan PIKALIIMAA taakse - jolloin pää tietysti asettui tiukasti - mutta napsautin sen asennostaan ja nyt jäi suhteellisen hyväksi ( en uskalla enää koskeakaan). En kyllä ikinä enää vaihda kroppaa! Mutta onhan toi nuken oleminen nyt paljon mukavampaa kun jalkoja voi levittää ja kädetkin taipuu. Muuten Vanessa BonBon kasvot on kauniit, näissä varhaisimmissa versioissa Vanessa on mielestäni juuri sellainen nuori vähä reippaampi neitokainen. Suppusuu-versio ( kuten Dress Code) on myös kaunis, ja nämä uudet suu auki ( vaikka tuolla vanhallakin on..), niin en kovasti ole inspiroitunut ( mikä on erittäin hyvä kun tässä on pakkko rajoittaa harrastusta) Olen myös karsastanut ei-ripsiä-versioita, mutta näissä on se hyvä puoli ettei tarvii jännittää missä kunnossa ne sitten loppujen lopuksi ovat käytetyillä nukeilla. Asu on "Life on the Runaway". ah, sainpa kuvaan sekä pupua, että auton. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 19 Elo - 22:41 | |
| Vanessa on upea ja kaunis neulepaitakin hänellä on sekä tietty pupu korukin Älä vielä luovuta kropan vaihdoissa. Joskus mullakin on ollut jokunen sellainen joiden pää jää letruksi. Usein on auttanut pään alaosan uudelleen lämmittäminen, jotenkin se sitten mukautuu uuteen kaulaansa paremmin. Sitten huonompi vaihtoehto on kiertää sen kaulatapin ympärille kumilenksuja niin ei letru enää mutta ei kyllä nykkäilekään sitten. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 20 Elo - 1:49 | |
| Agnes ja otus |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 20 Elo - 1:52 | |
| Tatyana ja pätkäistyt hiukset |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 21 Elo - 16:46 | |
| ^Onpa moderni! Mahtava kampaus ja värit! Rosalindan Korinnella on tosi kauniit kasvot, näyttää niin tyyneltä Tempokisun kuvissa ihana neulepaita -mä tykkään niistä. Ja kiva pupukoru |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Classics To 22 Elo - 17:24 | |
| Adalmina, rohkea teko ja onnistunut lopputulos. Onko toi se ...punapukuinen Tatyana? No, Classics. Näihin nyt ei mitään erityistä inspiraatiota löytynyt, tosi tyylikkäät neitokaiset ja mekot, mutta ... Yritetään nyt jotain. Kesenia Ambitious. Ostin Kesenian vain mekon takia, ja kun fr-normibody "is going to be retired", ja sopii ryhmään( johon odotellaan valkopukuista Purity Dashaa vielä) En vain tykkää Kesenian suusta, sorry. Dania Nostalgia. Dania on aina ollut suosikkini. Pähkäilin tämänkin kanssa, mutta jos taustalla olevat "nostalgia" autot jotenkin kuvastaisi... Sain vielä baarikalusteita! Olen kauan aatellut jos tämmöistä, ja siinähän oli myynnissä edullisesti ( toi on muovia) Oli tosin pieni homma laitella kaikkea tavaraa, laitoin muutaman hyllyn taakse peilin, ja sitten noita julisteita sun muuta, pulloja ja laseja. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 22 Elo - 23:35 | |
| Kiitti! Just se punapukuinen Tatyanahan se. Makeen baarin on Tempon tytöt ja pojat saanu! Hienoja baarikuviakin! Kiva poseeraus Kesenialla pallo kuvassa. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Nokian Edenin rannalla Pe 23 Elo - 20:52 | |
| Victoire Roux Buenos Aires, inspired by Evita Peron. Joten joku sotilasjuntan pomo ottaa neitokaista vastaan. Victoiren uusi kasvomuotti, ja erityisesti nyt turkoosilla luomivärillä, muistuttaa ihan mun edesmennyttä tätiäni ( jolta perin tämän asunnon..), nuorena siis. Jatketaan samalla paikalla. Nokian Edenin laiturilla. Luulin että nyt mulla on jo kaikki Match, Set, Go! asut. Mutta vielä yksi! ( pyrkii mukaan reissulle). ( koskakohan tolla paatilla käydään ajelemassa, kun se on aina tuossa parkissa...) Ja nämä molemman Veronique "herkkupeppu" Sound Advicet on uusia. Tämä on sitten numero ysi! Ja vaikka miten yrittää...niin eikös vaan se tohveli pudonnut tuosta rakosesta!!! EIKÄ....siellä oli alla joku betoninen tukipömpeli, ja kun oltiin laiturin päässä, niin kääntymällä kaksinkerroin ( jalat laiturin päällä, yläkroppa siellä alhaalla) sain tohvelin näkökenttään...ja tikun avulla just. Että, näin käy AINA! jotain putoaa. Mutta on se niin kivaa paljasjaloin.. Siinäpä sitä. Nyt ei olekaan tulossa kun kolme nukkea ( vasta yksi niistä matkalla), yksi asu ja parista odottelen lisää informaatiota. Saa ajaa lenkkiä rauhassa kun ei ole kuvaprojekteja oottamaassa...ainakin tämän viikonlopun! |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 24 Elo - 17:13 | |
| Ihania merikuvia! Oli tohvelin putoamisen arvoista Hyvä kun sait takaisin! Ja onpa tuo Evita Peron nätti Noi Kesenian punavalkokuvat... onko nuo punaiset pallot tomaatteja? Pakko kysyä Olen nyt 2 eri ruudulta niitä katsonut ja aina mä näen ne tomaatteina. Vai oonko mä vaan syönyt liikaa, sekin kyllä mahdollista |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: nukelle kiva La 24 Elo - 19:09 | |
| ^ KIITOS!! Punaiset pallot. no nekin oli ihan ihme juttu. Ajelin kesemmällä lenkkiä ja kolmostien ( Lempäälän tienoilla) varrella oli ihan kamalasti jotain punaisia palloja??? tuli heti inspiraatio että nukeille rantapalloiksi, kun oli vielä tulossa Turun rantakuva-reissut. Ajopaidan taskuun mahtui kaksi, nämä on jotain ihan ultrakevyitä palloja. Olisin ottanut enemmänkin, mutta seuraavana päivänä - kaikki pallot oli "menny". Ja yhdessäkin kohtaa niitä oli siis kymmeniä. Jäi ihan mysteeriksi, mitä nämä on ja kuka niitä oli tienvarrelle heitellyt. Ja miksi? Kummasti sitä vaan katsoo asioita "nukkenäkökulmasta" - tää olis hyvä nukeille...kuten esimerkiksi korukaupassa. Tosin lähinnä "rihkamakorukaupassa" mutta ihmisen koruista saa tosi kivasti korviksia nukeille, tai rintaneuloja. Pieniä ristejäkin on, ainakin oikeissa kultasepänliikkeissä aika edullisesti. Sellaisista pyöreänmuotoisista korvakoruista, joissa on kiinnitys siten että koru on umpipyöreä, saa myös kivoja rannerenkaita. Kun ite ei tule pidettyä koruja lähinnä pyöräilyharrastuksen takia ( ajan pyörällä töihinkin) niin erittäin paljon omista vanhoista on löytynyt nukeille tosi kivoja koruja. |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 24 Elo - 19:18 | |
| Eli se olin vaan mä joka näin ne tomaatteina Olipa outo tapaus, mistä sellainen määrä palloja voi tulla Tosi kivannäköisiä, nehän on just sopivia nukeille! Nukkeilija näkee asiat vähän toisin kuin muut... Mä pyöräilen pokkana korujen ja korkkareiden kanssa Tosin mulla on sellaista rauhallista ajoa, työ- ja kauppareissuja yms. Parittomat ja rikkimenneet korut on kyllä hyviä nukeille, ja mä tykkään Tiimarin korutarpeista. Kivoja ja hyväntuntuisia, eikä maksa paljon. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pari projektia La 31 Elo - 19:59 | |
| Projektia pukkaa...vielä jonkun aikaa. Nimittäin tuli pieni "ongelma" kun verottaja olikin palauttanut maksamani ennakkoverot, ja katselin että tilillähän on rahhaa...eli nyt on isoja maksuja maksettavana kun ne ennakot pitää toki maksaa ( tai jättimätkyläiset ensi vuonna)... ja tietää sitä että tilatut nuket tulee mutta muuta ei. Tilattuja tosin on parisenkymmentä jos tulevat convention-nuketkin otetaan mukaan ( maksettu onneksi jo). huhhuh...voi vitsit, ehdin jo iloita että nou hätä. Kyllä tässä nyt aika hätä on! No, näillä mennään. Koska Veronique "herkkupeppu" Sound Advice on mun suosikkinukkeni - ja tätäkin on numero kymppi tulossa - halusin yhdelle Verolle jonkun oikein kauniin arvomekon. Kun kaikilla on jotain pirteetä tai meri-henkistä. Ja olen vuosia hamunnut tätä Vanessa Poesie Sans Coleur-coctailmekkoa. Laittelin siihen jo olemassaolevia asusteita. Ehkä joku muu nukke olisi sopinut tähän paremmin...mutta halusin tämän näin. Ja yhdelle "herkkupepulle" halusin välttämättä äiteen tekemän mekon niin aiemmin nähty kirsikkamekko on nyt sitten yhdellä tämmöisellä nukella. Oli muuten tiukka mekko! juuri meni. Varmaan kiva kävellä ja istua. No sitten Natalia. Natalialle olin miettinyt yhtä asua valmiiksi, mutta kun neitokainen tuli tuossa nahkamekossa, niin tuli inspiraatio intiaani-henkisestä. Ja nyt se toinen asu odottelee edeleleen sitten toista nukkea, koska tämä jää tähän. Natalia Native, hieman muokattu ( ei minä) Heat Seeker. Sellaisista korvakoruista, joissa korun yksi osa menee korvanlehden ympärille, saa nukeille mukavia rannekoruja. Kuten tuossa noi sileet, ja pöllö-koru. Yleensä korun toisesta osasta saa korvakorun, ja välissä olevasta ketjustakin saa jotain, kaulakorua vaikka. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 1 Syys - 0:17 | |
| Hienosti muokattu Natalia. Oma on jo jonkun aikaa odotellut pientä muokkausta myös ja kropan vaihtoa. Samaa aprikoinut että sen keltaisen luomivärin vois ruskistaa Natalia sopii muuten hyvin inkkariksi. Kivoja ovat kuvatkin! |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 1 Syys - 11:47 | |
| Adalmiinan Agnes on todella kaunis ilmestys upeassa, valkoisessa puvussaan! Tempokisun nuket ovat, kuten aina, toinen toistaan ihanampia. Erityisesti pisti itsellenikin silmään intiaanihenkinen Natalia, josta ottamasi kuvat ovat mahtavia. Kivet ja puunrunko uppoavat hienosti taustakuvaan! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: syyskuun projekteja La 7 Syys - 21:41 | |
| Tässä on projektia pukannut...( pienen väärinkäsityksen takia kuvittelin saaneeni säästettyä rahaa, mutta..no ) Dania Nostalgia2. Yksi tyyppi w-klubin foorumilla hermostui noista paperirullista, mutta mun mielestä ne sopii. Tienvarsillahan on kaikenlaista sälää.. tuli niin kivat kelit että tein toisen version. Toi kyyti tuolla ei ihan miellyttänyt... mutta nyt!! Jatkan samalta paikalta, auto näyttää niin kivalta.. Lana-projektin taustalla on äiteen "kokeilu" (kun kaavoja ei ole) mitä tästä tulee ( ja kuulemma ei tule mitään..), mutta pyysin sitten tekemään "kokeilun" loppuun asti, kapea hame. Kun ehdin jo ostaa siihen tämän Lana Turnerin. Cherry-projekti on sitten valmis: Pidän kovasti myös tästä pellavamekosta, sitä käyttää nyt Veronique Chic Escape. Onneksi löysin valmiiksi nivel-kroppaan laitettuna. versio taustakangas: ja ulkoversio: - tulee kohta lisää - |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: projektia pukkaa La 7 Syys - 22:08 | |
| |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 8 Syys - 19:11 | |
| Noi sumukuvat on kyllä upeita Ja pellavamekosta tykkään kovasti minäkin! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Agnes Optic Verve Ma 9 Syys - 14:15 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|