| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Venuslike Su 9 Syys - 17:25 | |
| |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 12 Syys - 0:18 | |
| Tuo Dress Code Vanessa, pitkään kiusasin sillä itteäni mutta sorrui lopulta... sai uuden kropankin... aivan ihana! Mulle on tulossa Truly Madly Deeply Agnes mutta mulla on tarpeeksi monta Agnes-nukkea. Ajattelin sen myydä kunhan tulee rapakon takaa... vielä en ilmoittele tuonne myyntiketjuun kun ei ole kätösessä se... jos on kiinnostusta *wink, wink* yv:tä |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Elise Engaging kotiutui Ke 12 Syys - 10:00 | |
| Dress Code Vanessa on ehdoton suosikkini; niitä on mulla nyt neljä. Natalioitakin on useampi, otetaan vielä rantakuva noitten pisaroitten takia: Engagin Elise tuli alkuviikosta. Käytiin eka pesulla tärkit pois hiuksista. Sain sentäs pari sadepirasaakin kuvaan.. Elise Kalevankankaan hautuumaalla, tommoseen asuun jäi: taustakankaalla kokeilin vielä tämmöistä... Samoin uusia nukkeja tulossa kirppikselle, Kyori giftset, luultavasti Dania ja ehkä Veronique? KlubiErin on matkalla; kadutti ensin että tilasin koko nuken, mutta nyt kun on nähnyt kuvia niin ...eipä kaduta enää. Nätti tyttö. |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 12 Syys - 10:18 | |
| Oih, tänne on tullut taas niin paljon niin ihania kuvia, että menee aivot solmuun ja ei voi kommentoida... Paitsi että tuossa rantakuvassa on tuosiaan nuo pisarat hauskat ja nakuileva Elise on upea! PS: minullakin on tuollainen postista ostettu laukkunen -tosin ostin sen jo monta vuotta sitten (enkä ole tainnut yhteenkään kuvaan edes laittaa mukaan -hyi minua!). Ne on söpöi |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 12 Syys - 11:51 | |
| Upea on tuo Emilian tekemä Venus(like) Eugenia. Alkuperäisesikuvaansa huomattavasti kauniimpi. Elise sai kivat vaatteet ja tuo puolinaama kuva on kiva!
Mullakin on tommonen pikkuinen kissa kassi. Usein tulee sielä kuljetettua vara pattereita joten nukkejen kanssa se ei tääläkään oo päässyt kuvaan. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia To 20 Syys - 18:15 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 20 Syys - 20:06 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Tatyana older models To 27 Syys - 20:53 | |
| Minä täällä taas! Nyt ihan ekaksi, mitä mieltä uusista Tropicalia Convention- nukeista? http://members.boardhost.com/DollDivas/msg/1348757429.htmlVisakorttini iloksi voin todeta että - minua ei inspiroi. Hieman tätä jo ounastelin conventionin nimen perusteella. Ikävä kyllä en tähän mennessä ( näkemättä jotkut centerpiece ja table-nuket) en ole inspiroitunut yhdestäkään, muutenkin olen tykännyt vanhoista malleista enemmän. Tai olin kyllä todella pettynyt näihin Tropicalioihin, olisi joku Todella Upea saanut olla. Pidän tummasta, hienostuneesta, isoja koruja...tummaa on ulkonakin ja kun pääsee töistä kotia niin kuvaaminen on melko mahdotonta. Ja sataakin kaiken aikaa. (viikonlopuksi kertyy kuvattavaa) Tatyanat kuitenkin ehdin kuvata viime viikonloppuna. Olen kauan etsinyt Tatyana Paris J´adore, ja ONNEKSI myyjä a. suostui myymään Suomeen b. laittoin korvakorut kuitenkin mukaan, sillä noi on upeimmat fr-korvikset ( tai nuken korvikset yleensä) mitä olen nähnyt. Toista asua kantaa Tatyana Fete Accompli ( mitä lie tarkoittaa tuo nimi..) |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 27 Syys - 21:42 | |
| No ei olleet NIIIN upeita kuin odotin ehkä. Mutta onneksi. Erin ja Poppy on tulossa. Erin oli positiivinen ylläri Petyin Dashaan, joteskin muistuttaa miuu vanhemmista. Ois voinut vaikka hiusväri nyt olla jokin muu??? Odotin jotain erilaista Dashaa.. Poppy taas muistuttaa She´s Not Theresta. Tai ei pysty vertaamaan, kun en ole vieläkään saanut kotiin kys. nukkea.. Mutta kuvan perustella kyllä... lyhkäset hiukset. Workshopperi Poppy on nätti. Hiukka sen aiemman punapää Poppyn oloinen mutta nyt ripsillä!! Tosi kallis vaan.. Mun "diilajalta" jäin miettimään workshopperia ja mahd. ilmestyviä poikia. Nyt taidan missata myös tän Franciscon. Itse kyllä tykkään tosi paljon aiemmin ilmestyneistä IT:n nukeista.. Niissä on vielä paaaljon ihanuuksia. |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 28 Syys - 19:26 | |
|
tempokisu Todella kaunis nukke Tatyana!! Ihanat hiukset ja upea mekko!!!
|
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: tervehdys! Pe 28 Syys - 19:40 | |
| KIITOS rosalinda, ja tervehdys sillä en ole ennen huomannut Sinua palstalla!
Toivottavasti viikonloppuna pääsee kuvaamaan, arkisin on aamulla pimeetä ja töistä tullessa pimeetä. Ja vielä sataakin koko ajan.. Kovasti olen seurannut Tropicalia.-conventionia, mutta yöllä pitää pari tuntia nukkuakin - ja eikös kaikki "osta nyt!" Force of Nature Agnekset menneet, se yksi nukke joka inspiroisi. Tarvii sitten kytätä huutokauppaa. Myös conventionin Poppy "hot dots" on tosi nätti. Etukäteen aattelin 1-3 Tropicaalia -nukkea jos ostaa, ja kahta tässä katselen. Oon tulossa kipeeksi taas enkä edellisestäkään taudista ehtiny parantua niin ehkä laitan Poppyn ostoskoriin Joe Blitmanin kaupasta, sieltä tulee paketit nopeesti. Lisäys: jos ostaa nopeesti, ne meni jo.
Olisi kyllä hirmuisesti kuvattavaa! Daniaa, Eliseä ja Anjaa ja Poppya ja mun muokkaamaa hienostotytöstä rokkariksi - Eriniä. Eiköhän yksi Dashakin slovakiasta kohta tule. Innostuin myös ostaan uutta tauskakankas-materiaalia. Harmillisuus vaan kun äitee suhtautuu aika nihkeesti mun Suuriiin Vaatesuunnitelmiin...mutta jos hän nyt pari asua tekisi...
Kovasti oottelen myös teiltä muilta kuvia ja inspiraaiota....... |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 28 Syys - 21:02 | |
| Kiitoksia paljon!
Olen rekisteröitynyt täällä muutaman päivän. Uudet FR nukket ovat minun mielestani kauniit. Tykkän niistä Véronique, Sweet Victory Natalia, Poppit, All in White Collette,Infallible Dasha.
|
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 28 Syys - 21:34 | |
| Tatyana Paris J´adore on todella upea ja mustat korut on huikean hienot! |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 29 Syys - 1:28 | |
| Mieki kyttäilen uusia nukkeja innoissani.. Nyt innostuin Coloreista.. Ukkelit ok. M&L Niitä hieman ajattelin.. ja sitten se Asian female I on kiva. J ois myös, mutta niin tumma että missaan... Veroniquekin alkoi innostaa, mutta ei. En osta!! Agnes oli SE joka innostutti vielä illalla koneelle katselemaan kun tulee myyntiin, mutta hinta niin korkee niin en osta!! Aivan upeus kuitenkin!! Mut mulla on niiiiin monta upeaa Agnesia WANT listallani, niitä aiemmin ilmestyneitä. Joteskin kallistun kuiteskin vanhempiin mieluummin JOS joskus varaa sitten. Mitäs uusista Poppyista ja Poppyn kaverista Mulle siis oli muuteski tulossa Hot Dots (onneksi!!!) mutta missaan ne muut.. |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 29 Syys - 14:18 | |
| - tempokisu kirjoitti:
- Minä täällä taas! Nyt ihan ekaksi, mitä mieltä uusista Tropicalia Convention- nukeista?
http://members.boardhost.com/DollDivas/msg/1348757429.html
Visakorttini iloksi voin todeta että - minua ei inspiroi. Hieman tätä jo ounastelin conventionin nimen perusteella. Ikävä kyllä en tähän mennessä ( näkemättä jotkut centerpiece ja table-nuket) en ole inspiroitunut yhdestäkään, muutenkin olen tykännyt vanhoista malleista enemmän. Tai olin kyllä todella pettynyt näihin Tropicalioihin, olisi joku Todella Upea saanut olla
Minuakin ei inspiroinut yksikään. Vähän petyin mutta kukkaro huokaisi helpotuksesta... Kunhan se eka Kyori uudella kasvomuotilla edes saapuisi joskus... vanhoissa riittää keräämistä. Noita 16 tuumasia taas en kerää... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Erin goes rock ja Dasha Minimalist La 29 Syys - 19:45 | |
| Just ...vannomatta paras. Tropicalia -Conventionissa on ilmestynyt ihan älyttömän paljon nukkeja! En pysy perässä, mitä kaikkea color infuusiota ja systeemiä....ei onneksi löytynyt kuin neljä inspiroivaa, ostin Poppyn kaverin Loni ( taikka Lori) Lawrencen, sekä kaksi Poppya. Force of Nature Agnes olisi se kun haluisi, mutta - aika kallista. Ei mahdu kyllä tähän budjettiin. Mutta kuvasin tänään sen muokkaamani High and Envy Erinin. Hienostoneidistä Rockpimuksi... #¤%& kekkulit sentään, ajoin aika pitkän matkan tuonne kuvauspaikalle ja melki heti - akku loppu. - - eikun takas kotia ja akkujen lataus, ja uutta yritystä. Dasha Minimalist originaaliasussaan. Laukku on jonkun muun nuken, oma kassi oli aika kökkö. ja autokuvaa... |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 29 Syys - 20:57 | |
| Erin vakuuttaa rockpimunakin! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 2 Loka - 21:54 | |
| Moikka kaikille!! Wow! Ihanat tyttöt kuvassa!! Minulla on Tonnerit ja vain yksi FR OUT OF THE BLUE KYORI SATO. Hänen lempi nimi on Di Mei. Olen vähän maalannut itse hänen silmät. Hän todella kaunis tyttö!! |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 2 Loka - 22:04 | |
| Oi, onpa todella kaunis... paljon parempi tuolla muokkauksellasi... toi elävyyttä... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 3 Loka - 16:03 | |
| Ihana tuo sini/musta puku!!! Tuollaisessa olisi kiva itse pyörähdellä jossain juhlissa Sinulla tosiaan Tempokisu kuuluu tuo auto kuvausrekvisiittaan |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Dasha ja Zoe Pe 5 Loka - 14:09 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Flawless Elise La 6 Loka - 22:40 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pupua ja armya Ma 8 Loka - 19:23 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|