Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

Fashion Royalty

Siirry alas 
+25
HelloDolly
rosalinda
kaisatiina
Aliisa
Lumiche
tempokisu
ES
Mimosa
Tabitha
Alonces
aviksenpaja
Aurora
Ecifircas
Tinttufia
Evangelina
-Tähtiloiste-
Siama
anabdiel
Maarit
Milia
Adalmina
ShoeCat
Silky
caracal
marika
29 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Seuraava
KirjoittajaViesti
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

Viestien lukumäärä : 1360
Ikä : 59

Fashion Royalty - Sivu 22 Empty
ViestiAihe: Venuslike   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptySu 9 Syys - 17:25

Emilian Venus(like) Eugenia, tosi persoonallinen

Fashion Royalty - Sivu 22 _img900

käytiin toki Kesäkahvilassa...

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Milia
Model muse
Model muse
Milia

Viestien lukumäärä : 338

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 12 Syys - 0:18

Tuo Dress Code Vanessa, pitkään kiusasin sillä itteäni mutta sorrui lopulta... sai uuden kropankin... aivan ihana! I love you

Mulle on tulossa Truly Madly Deeply Agnes mutta mulla on tarpeeksi monta Agnes-nukkea. Ajattelin sen myydä kunhan tulee rapakon takaa... vielä en ilmoittele tuonne myyntiketjuun kun ei ole kätösessä se... jos on kiinnostusta *wink, wink* yv:tä Very Happy
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Elise Engaging kotiutui   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 12 Syys - 10:00

Dress Code Vanessa on ehdoton suosikkini; niitä on mulla nyt neljä.

Natalioitakin on useampi, otetaan vielä rantakuva noitten pisaroitten takia:

Engagin Elise tuli alkuviikosta. Käytiin eka pesulla tärkit pois hiuksista. Sain sentäs pari sadepirasaakin kuvaan..

Elise Kalevankankaan hautuumaalla, tommoseen asuun jäi:

taustakankaalla

kokeilin vielä tämmöistä...

Samoin uusia nukkeja tulossa kirppikselle, Kyori giftset, luultavasti Dania ja ehkä Veronique? KlubiErin on matkalla; kadutti ensin että tilasin koko nuken, mutta nyt kun on nähnyt kuvia niin ...eipä kaduta enää. Nätti tyttö.
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 12 Syys - 10:18

Oih, tänne on tullut taas niin paljon niin ihania kuvia, että menee aivot solmuun ja ei voi kommentoida...
Paitsi että tuossa rantakuvassa on tuosiaan nuo pisarat hauskat Smile ja nakuileva Elise on upea!
PS: minullakin on tuollainen postista ostettu laukkunen -tosin ostin sen jo monta vuotta sitten (enkä ole tainnut yhteenkään kuvaan edes laittaa mukaan -hyi minua!). Ne on söpöi Cutie
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 12 Syys - 11:51

Upea on tuo Emilian tekemä Venus(like) Eugenia. Alkuperäisesikuvaansa huomattavasti kauniimpi.
Elise sai kivat vaatteet ja tuo puolinaama kuva on kiva!

Mullakin on tommonen pikkuinen kissa kassi. Usein tulee sielä kuljetettua vara pattereita joten nukkejen kanssa se ei tääläkään oo päässyt kuvaan.
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Eugenia   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTo 20 Syys - 18:15

Eugeniaa.

Going Public, mutta epäilen haluaako nää julkisuutta... Mekko on Wedgewood-barbien.

Spring Forward, mutta syksyä pukkaa. Ja sadetta. Ehdin ottaa kuvat juuri ennen ukkoskuuroa..

autokuva on aina kiva ( tykkään autoista), taustalla kirjaimellisesti MUN mazda6

sateen jälkeen poutaa

Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTo 20 Syys - 20:06

Toi Going public Eugenia on ihana heartbeat heartbeat heartbeat
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Lauantai-rojektit   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 22 Syys - 19:58

Tämän päivän rojektia.

Lumikuningatar; Luchia Bewiching Hour ja Diamond Dusted-asu. Tosi tiukat pöksyt, varmaan sen vanhimman kroppatyylin mukaiset...sain vihdoista viimein noi übertimanttikorut käyttöön.
Tarkoitus oli nimenomaan tehdä ihanainen hyvis-Lumikuningatar, eikä esimerkiksi Narnian kunkuttaren kaltaista.

Aloin järjestellä nukkeja ja otin esiin...!! sain juuri uudet lukulasit ja nyt näkee... ei hyväihme miten huonosti repainted tämä Paolina. Ripsiäkään ei ollut jäljellä kuin muutama söherö haiven.
En todellakaan osaa maalata nukelle meikkiä (enkä ole aiemmin kun yhdelle laittanut turkoosia värikynällä), mutta voin sanoa että alkuperäinen oli VIELÄ suttuisempi, ja luomiväri oli häivyttämättömästi ja erilailla eri silmissä.... Tämä on tehty alunperin "airbrush" mitä eroa on sillä ja "paintbrush"? Ilman laseja nukke näytti ihan ok, ja vähä suttuinen meikki sopii kun tää on koko illan ja yön lauleskellut savuisessa salakapakassa...

tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Tatyana older models   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTo 27 Syys - 20:53

Minä täällä taas! Nyt ihan ekaksi, mitä mieltä uusista Tropicalia Convention- nukeista?

http://members.boardhost.com/DollDivas/msg/1348757429.html

Visakorttini iloksi voin todeta että - minua ei inspiroi. Hieman tätä jo ounastelin conventionin nimen perusteella. Ikävä kyllä en tähän mennessä ( näkemättä jotkut centerpiece ja table-nuket) en ole inspiroitunut yhdestäkään, muutenkin olen tykännyt vanhoista malleista enemmän. Tai olin kyllä todella pettynyt näihin Tropicalioihin, olisi joku Todella Upea saanut olla.

Pidän tummasta, hienostuneesta, isoja koruja...tummaa on ulkonakin ja kun pääsee töistä kotia niin kuvaaminen on melko mahdotonta. Ja sataakin kaiken aikaa. (viikonlopuksi kertyy kuvattavaa)
Tatyanat kuitenkin ehdin kuvata viime viikonloppuna. Olen kauan etsinyt Tatyana Paris J´adore, ja ONNEKSI myyjä a. suostui myymään Suomeen b. laittoin korvakorut kuitenkin mukaan, sillä noi on upeimmat fr-korvikset ( tai nuken korvikset yleensä) mitä olen nähnyt. Toista asua kantaa Tatyana Fete Accompli ( mitä lie tarkoittaa tuo nimi..)

Lumiche
Kirppisnukke
Kirppisnukke

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTo 27 Syys - 21:42

No ei olleet NIIIN upeita kuin odotin ehkä. Mutta onneksi.

Erin ja Poppy on tulossa. Erin oli positiivinen ylläri ChibiChibi
Petyin Dashaan, joteskin muistuttaa miuu vanhemmista. Ois voinut vaikka hiusväri nyt olla jokin muu??? Odotin jotain erilaista Dashaa.. Sad

Poppy taas muistuttaa She´s Not Theresta. Tai ei pysty vertaamaan, kun en ole vieläkään saanut kotiin kys. nukkea.. Crying or Very sad
Mutta kuvan perustella kyllä... lyhkäset hiukset.

Workshopperi Poppy on nätti. Hiukka sen aiemman punapää Poppyn oloinen mutta nyt ripsillä!! Tosi kallis vaan.. Sad
Mun "diilajalta" jäin miettimään workshopperia ja mahd. ilmestyviä poikia. Nyt taidan missata myös tän Franciscon.

Itse kyllä tykkään tosi paljon aiemmin ilmestyneistä IT:n nukeista.. Niissä on vielä paaaljon ihanuuksia. What a Face
rosalinda
Gateway Barbie
Gateway Barbie
rosalinda

Viestien lukumäärä : 34

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyPe 28 Syys - 19:26

tempokisu
Todella kaunis nukke Tatyana!!
Ihanat hiukset ja upea mekko!!!
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: tervehdys!   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyPe 28 Syys - 19:40

KIITOS rosalinda, ja tervehdys sillä en ole ennen huomannut Sinua palstalla!

Toivottavasti viikonloppuna pääsee kuvaamaan, arkisin on aamulla pimeetä ja töistä tullessa pimeetä. Ja vielä sataakin koko ajan..
Kovasti olen seurannut Tropicalia.-conventionia, mutta yöllä pitää pari tuntia nukkuakin - ja eikös kaikki "osta nyt!" Force of Nature Agnekset menneet, se yksi nukke joka inspiroisi. Tarvii sitten kytätä huutokauppaa.
Myös conventionin Poppy "hot dots" on tosi nätti. Etukäteen aattelin 1-3 Tropicaalia -nukkea jos ostaa, ja kahta tässä katselen. Oon tulossa kipeeksi taas enkä edellisestäkään taudista ehtiny parantua niin ehkä laitan Poppyn ostoskoriin Joe Blitmanin kaupasta, sieltä tulee paketit nopeesti. Lisäys: jos ostaa nopeesti, ne meni jo.

Olisi kyllä hirmuisesti kuvattavaa! Daniaa, Eliseä ja Anjaa ja Poppya ja mun muokkaamaa hienostotytöstä rokkariksi - Eriniä. Eiköhän yksi Dashakin slovakiasta kohta tule.
Innostuin myös ostaan uutta tauskakankas-materiaalia. Harmillisuus vaan kun äitee suhtautuu aika nihkeesti mun Suuriiin Vaatesuunnitelmiin...mutta jos hän nyt pari asua tekisi...

Kovasti oottelen myös teiltä muilta kuvia ja inspiraaiota.......
rosalinda
Gateway Barbie
Gateway Barbie
rosalinda

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyPe 28 Syys - 21:02

Kiitoksia paljon!

Olen rekisteröitynyt täällä muutaman päivän.
Uudet FR nukket ovat minun mielestani kauniit.
Tykkän niistä Véronique, Sweet Victory Natalia, Poppit, All in White Collette,Infallible Dasha.

HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly

Viestien lukumäärä : 67

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyPe 28 Syys - 21:34

Tatyana Paris J´adore on todella upea ja mustat korut on huikean hienot! heartbeat
Lumiche
Kirppisnukke
Kirppisnukke

Viestien lukumäärä : 14

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 29 Syys - 1:28

Mieki kyttäilen uusia nukkeja innoissani.. Very Happy
Nyt innostuin Coloreista.. Ukkelit ok. M&L Niitä hieman ajattelin..
ja sitten se Asian female I on kiva. J ois myös, mutta niin tumma että missaan...

Veroniquekin alkoi innostaa, mutta ei. En osta!!

Agnes oli SE joka innostutti vielä illalla koneelle katselemaan kun tulee myyntiin, mutta hinta niin korkee niin en osta!! Aivan upeus kuitenkin!! I love you
Mut mulla on niiiiin monta upeaa Agnesia WANT listallani, niitä aiemmin ilmestyneitä. Joteskin kallistun kuiteskin vanhempiin mieluummin JOS joskus varaa sitten.

Mitäs uusista Poppyista ja Poppyn kaverista Question
Mulle siis oli muuteski tulossa Hot Dots (onneksi!!!) mutta missaan ne muut..
Milia
Model muse
Model muse
Milia

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 29 Syys - 14:18

tempokisu kirjoitti:
Minä täällä taas! Nyt ihan ekaksi, mitä mieltä uusista Tropicalia Convention- nukeista?

http://members.boardhost.com/DollDivas/msg/1348757429.html

Visakorttini iloksi voin todeta että - minua ei inspiroi. Hieman tätä jo ounastelin conventionin nimen perusteella. Ikävä kyllä en tähän mennessä ( näkemättä jotkut centerpiece ja table-nuket) en ole inspiroitunut yhdestäkään, muutenkin olen tykännyt vanhoista malleista enemmän. Tai olin kyllä todella pettynyt näihin Tropicalioihin, olisi joku Todella Upea saanut olla

Minuakin ei inspiroinut yksikään. Vähän petyin mutta kukkaro huokaisi helpotuksesta...
Kunhan se eka Kyori uudella kasvomuotilla edes saapuisi joskus... vanhoissa riittää keräämistä.

Noita 16 tuumasia taas en kerää...

tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Erin goes rock ja Dasha Minimalist   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 29 Syys - 19:45

Just ...vannomatta paras. Tropicalia -Conventionissa on ilmestynyt ihan älyttömän paljon nukkeja! En pysy perässä, mitä kaikkea color infuusiota ja systeemiä....ei onneksi löytynyt kuin neljä inspiroivaa,
ostin Poppyn kaverin Loni ( taikka Lori) Lawrencen, sekä kaksi Poppya. Force of Nature Agnes olisi se kun haluisi, mutta - aika kallista. Ei mahdu kyllä tähän budjettiin.

Mutta kuvasin tänään sen muokkaamani High and Envy Erinin. Hienostoneidistä Rockpimuksi...

#¤%& kekkulit sentään, ajoin aika pitkän matkan tuonne kuvauspaikalle ja melki heti - akku loppu. - - eikun takas kotia ja akkujen lataus, ja uutta yritystä.
Dasha Minimalist originaaliasussaan. Laukku on jonkun muun nuken, oma kassi oli aika kökkö.

ja autokuvaa...

HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly

Viestien lukumäärä : 67

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 29 Syys - 20:57

Erin vakuuttaa rockpimunakin! Bileet
rosalinda
Gateway Barbie
Gateway Barbie
rosalinda

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTi 2 Loka - 21:54

Moikka kaikille!! Smile
Wow! Ihanat tyttöt kuvassa!!

Minulla on Tonnerit ja vain yksi FR OUT OF THE BLUE KYORI SATO.
Hänen lempi nimi on Di Mei.
Olen vähän maalannut itse hänen silmät. Embarassed
Hän todella kaunis tyttö!! Rolling Eyes

Fashion Royalty - Sivu 22 0_9b527_c7310748_L

Fashion Royalty - Sivu 22 0_99b3c_a4a4a45a_L

Fashion Royalty - Sivu 22 0_98689_f1b95c60_L
Milia
Model muse
Model muse
Milia

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyTi 2 Loka - 22:04

Oi, onpa todella kaunis... paljon parempi tuolla muokkauksellasi... toi elävyyttä... heartbeat
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Dark Romance   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 3 Loka - 3:19

Moro! hienoa osata maalata nuken silmiä...siittä se rosalinda fr-nukkeilu alkaa..

Dasha jatkaa parilla kuvalla; tässä on muuten joka kerta ulkokuvauksissa alkanu sataa

paidan alla oli tommonen liivi oroginaalisti.

Juuri oli Tropicalia-convention, mutta 2010 Dark Romance oli itelle mieluisampi aihe. Anja Provocatrice ja Dania Smoke Screen hieman muokattu ja haute couture-iltapuku

Anjan puvussa on jännät hihat, niistä sai idean ettei rypytys tulekaan hihan "istutuskohtaan" vaan tehdään tommoinen pussukka joka on ylhäältä auki. Katotaan mitä tulee, yritetään toteuttaa tuota samaa ideaa toisessa puvussa.
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyKe 3 Loka - 16:03

Ihana tuo sini/musta puku!!! Tuollaisessa olisi kiva itse pyörähdellä jossain juhlissa
Sinulla tosiaan Tempokisu kuuluu tuo auto kuvausrekvisiittaan Wink
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Dasha ja Zoe   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyPe 5 Loka - 14:09

Dasha Always Polished n:o2, asu on Bergdorf Goodman- Poppyn. Dashalle tulee vielä kultaiset korvikset ( perfektionismia tässä asiassa)

Löysin vakio-kuvauspaikaltani myös tommoisen betoni"porsaan" jossa on reikä. Tuli idea että sieltä voi joku toiminta-hahmo tulla...kävin kokeileen kuvata.
Toi on repaint Imogen, Zoe. Marcus näkyy tuossa alhaalla. Auto tietysti pitää saada kuvaan.

tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: Flawless Elise   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyLa 6 Loka - 22:40

Zoe vielä:

kaverin kans

Tuli Elise Flawless, ensin herkempää tunnelmaa pupu-piirustuksen inspiroimana

tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu

ViestiAihe: pupua ja armya   Fashion Royalty - Sivu 22 EmptyMa 8 Loka - 19:23

Jatkan pupu-aiheella. Kaverin varta vasten halusi nukeille tehdä koruja, tässä vielä pupu-korut ja tulee nätimmin esiin tummalla pohjalla. Turkis on kanipalleroita kans.

Luchia Bewiching Hour on neitokainen, monot on minibarbien Vogue -mallistosta ja toi mekko on Barbie Basic.

Flawless Elise army ( vaikee sanoa kumpi on läheisempi aihe, pupu vai army...)

Sponsored content

ViestiAihe: Vs: Fashion Royalty   Fashion Royalty - Sivu 22 Empty

Fashion Royalty
Takaisin alkuun 
Sivu 22 / 40Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40  Seuraava
 Similar topics
-
» Fashion Royalty
» Uusia nukkeja
» Nu.Face & Nu.Fantasy
» Kuka Fashion Fever?
» Fashion Photo Barbie

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Nukkekeskustelut :: Muut muotinuket-
Siirry: