| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Veronique ja Jake pyhäpuvuissa La 18 Elo - 17:29 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| |
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 20 Elo - 11:01 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kylätie Ke 22 Elo - 11:04 | |
| |
|
| |
Aliisa Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 09.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 23 Elo - 20:41 | |
| Wau. Nuo Nightwish -kuvat on hurjan hienoja. Samoin tykkään kovasti noista kesäkuvista, eteenkin tuo jossa on heinäseipäitä. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 24 Elo - 10:48 | |
| Ai hyvänen aika että tänne on taas tupsahtanut aimo annos upeita kuvia!!! Blondi Veronique on todella kaunis ja mekko on myös upea. Hiljaisen kylätien varrella seisova neitokainen sopii kuvaan täydellisesti. Ja tämä synkevä portti tausta on mahtava! (jep, minulle on tullut tausta-kuume Halun synkeviä taustoja, paljon, erilaisia....) Ja Siama se vaan kiusaa minua mutrusuillaan Kaivoin pitkästä aikaa Ishan kaapin kätköistä -no, oli vielä muuttolaatikoiden uumenissa... en ole kovin kiirettä näemmä pitänyt tavaroiden paikoilleen saattamisen kanssa.. No, pikkuhiljaa... Fashion Royalty, Isha by caracal0407, on Flickr Fashion Royalty, Isha by caracal0407, on Flickr Fashion Royalty, Isha by caracal0407, on Flickr |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 24 Elo - 10:58 | |
| No hyvänen aika, olen tainnut unohtaa tämän kuvan postata aiemmin... Fashion Royalty Adele by caracal0407, on Flickr Fashion Royalty Adele by caracal0407, on Flickr Sain vihdoin edes vähän kuvaan myös vettä tuosta pienenpienestä vesiaiheesta, jonka pihalle tein. Tekisi mieli tehdä siirreltävä miniatyyrisilta lätäkön yli, jotta voisin sitäkin hyväksikäyttää nukkekuvia ottaessa. Pitäisi vaan saada hankittua vähän puutavaraa siltaprojektia verten. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 24 Elo - 20:37 | |
| Ihania kuvia! -------------------------------------- Noitataret Syöjätär |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 24 Elo - 20:51 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 25 Elo - 17:46 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Dark Swan Elise La 25 Elo - 19:37 | |
| Suhtauduin tosi skeptisesti aiemmin Eliseen ja Dashaan; Visakortin harmiksi olen ihastunut, ja aika äärettömästi, näihin neitokaisiin nykyisin. Ja lyhyet hiukset on mun mieleen, pitkiä kiharoita on senverran enemmistönä. Hän on Dark Swan Elise, osin reroot ja parturoitu tosi menevä malli. Mulle tuli visio musta muuten yksinkertainen kapea pitsimekko, esimerkiksi selästä avoin? Sitä ennen neitokainen kokeilee muita pikkumustia..On todella pitkät ripset!! |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 30 Elo - 8:13 | |
| Jestas, että tässä ketjussa on upeita kuvia. Päätin aikoinani, etten Fashion Royalty - nukkeihin retkahtaisi, mutta Adalminan, Tempokisun ja Siaman ynnä muiden kuvat saisivat kenen tahansa mielen muuttumaan. Caracalin neitikin on hengästyttävän upea pukuineen. Olenkin hieman miettinyt yhden FR-nuken hankkimista. Eniten pidän värityksensä puolesta "Rocking Ever After" Lilithistä. Mieluiten hankkisin nuken nakuna, mutta nakuna ei neitiä taida markkinoilta löytyä, joten mitä mieltä olette neidin asusta ynnä muista? Ovatko laadukkaita? Huomasin, että Adalminalta ja Tempokisulta kyseinen neiti ainakin löytyy... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: koruinspiraatiota To 30 Elo - 11:11 | |
| Tervemenoa FR-nukkejen lumoihin! Rock- Lilithiä ei näytä juuri nyt olevan nudena ainakaan ebayssa. Mutta fr-nukkejen asut ja asusteet ovat korkealuokkaisia, Lilithillä on mukana pitsialusasu, ja noita asuja voi yhdistellä. Myös korut ja monot on aina hienoja. Tässä nyt tulee vielä jokusia kuvia; huonon työtilanteen vuoksi joutuu tinkimään nyt nukkeostoista. Kolme nukkea on tulossa, ja kaksi on kuvaamatta. Mutta inspiraatiota tulee joskus yllättävästikin; sain Heli Joela- nimiseltä suunnittelijalta varta vasten nukeilleni tehdyt korut jos ottaisin kuvaa..ihan mahtavaa tehdä kuvaa tästä lähtökohdasta. Toivottavasti koruntekijä ei ole kamalan pettynyt... ei ole mitään vastannut kelpaako... Raynasta tule vedenneito: tämä on oma suosikki-kuvani, otin sen "katotaan nyt tollee vielä...": Eden metsänneito Elise ja kettua Ametistikorulle on vasta alkutekijä-kuva: Lilith myös metsänneitona ( just pääsin tuonne metikköön kamojeni kanssa, ja kameran akku loppui heti parin kuvan jälkeen..) |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 30 Elo - 12:53 | |
| Upeita kuvia! Luulisi kelpaavan Toi kameran akun loppuminen just kriittisellä hetkellä on niin ärsyttävää ja tuttua Mimosa: Mä oon ainakin pitänyt fr nukkejen vaatteita laadukkaina. Ne on yleensä viimmeistelty ihan viimmesen päälle. Löytyy vuorikankaat ja hakaskiinnitys. Muutenkin muistuttavat ihmiseten vaatteita minikoossa. Lillithin hääpuku on kaksiosainen joten sitä voi pitää lyhempänä mekkonakin ja helman tylliosaa taas hameena jonkun muun kanssa. Ja kengät on tietty omaa luokkaansa. Muutaman korviksen oon saanut rikottua Ei kannata painaa koruosasta vaan piikistä vaikka pihdeillä. Luulen että vielä jossain vaiheessa saattaa Lilli löytyä nudenakin eepparista |
|
| |
Aliisa Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 41 Join date : 09.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 31 Elo - 15:33 | |
| Tempon kuvat Eteenkin nuo veden äärellä otetut on tosi upeita. Muutenkin tykkään ylipaljon "nuket luonnossa" -kuvista. Nuket sopii niin hyvin luontoon. |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Pe 31 Elo - 22:17 | |
| Kuvat ovat todella upeita ja kelpaavat varmasti korujen tekijälle! Taattua laatua, kuten aina! Näitä katselee aina mielellään! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Luchia Angels Fall First Pe 31 Elo - 22:38 | |
| Kiitos! Olen aika epätoivoinen ollut kun ei suju, ei hyvä. Olen ite puolestani ihaillut teidän ulkokuvianne - niissä on aina oma juttunsa. Tosin joskus taustakankas-kuva on myös kiva, että sanotaan vaihtelu virkistää, erityisesti kuvaajaa. Ja aina on kiva opetella/ oppia uutta. Ite saan paljon ideaa lenkillä, kun katselen maisemia usein "sillä silmällä" olisiko jossain hyvää kuvauspaikkaa. "Kesäkahvila" ( avoinna sunnuntaisin 12-15 kesällä) on hyvä paikka; siinä on rauhallista ja kiviset vanhat jo sammaloituneet rappuset sekä metalli-aitaa. Tosin siellä on myös muurahaisia! Auton saa ihan viereen, ei tarvii raahata esimerkiksi allaolevien kuvan peiliä kovin kauas. Suunnittelin asun Gisellelle "Angels fall first". Kummiskii Sleeping Sun- asu on hyvä Gisellellä, ja tästäkin kokonaisuudesta tuli sellainen jonka haluan "säilyttää" joten ostin siihen Luchia Strict Elegancen. En ensin tykännyt koko Luchiasta, mutta täällä oli niin upeaa kuvaa että kiitos, inspiroiduin! Just sopiva neitokainen tähän tehtävään. Luchialla on myös mustat siivet, ja tarinassa ne siivet on ekana ja tyttö luopuu niistä ( ja siirtyy kuolevaiseksi...) inspiraatiota tuli myös Nightwishin Nemo-musiikkivideosta ( maailman upein musavideo..) koko peili on tossa |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Luchia, ja ametistikorun tarina La 1 Syys - 22:42 | |
| Minä täällä taas! Luchian kuvat siivillä. Siis tuleeko oman elämän tuntemukset nyt kuviinkin? nää tuntuu just nyt sopivilta.. Askartelin korvikset; leikkasin kallot yhdestä rististä ( saksilla meni) ja liimasin helmen päässä olevaan yhdys-renkaaseen. Luchian risti on yhdestä omasta korustani. Ametisti-korun tarina jatkuu. Kohta. Löysin tommoisen sopivan kokoisen takan, ja hyvälaatuinen puinen kaluste. Tein taakse reiän ja siittä pientä jouluvalonauhaa. Askartelin sitten "kipinäsuojan", tämä on vitriinin alakaapissa, hyllyn muut asukkaat on sitten länkkäreiteä. Siinä se koru nyt on: |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 2 Syys - 23:47 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: luonto-inspiraatiot Ma 3 Syys - 1:04 | |
| Mä taas hyvin harvoin teen mitään nuken hiuksille; oli ajatuksissa myös avata Agneksen hiukset ( mulla on toinen Agnes Jack Sparrowin "likkakaverina") Noilla vaaleilla huulilla on heti parempi! On muuten vaikea kuvattava vaalean ihonvärinsä takia, tuo vaalea tausta toimii. Joo kampauksen alla voi olla "yllätys"; ajattelin ite hankkia "lumikuningattaren" tjsp rooliin ( kun näitä luonto-aiheita nyt on..) Malicious-nuken ja avata hiukset. Onneksi etsin netistä kuvia; tädillä on todella paha pälvikalju! enkä osaa istuttaa hiuksia. Luonto-inspiraatio siis jatkuu. Alku- inpsiraatio alkoi pronssisesta pupu-kaulakorusta. Olen huono ompelemaan, mutta ideoita olisi...tein Imogen Sagalle vain vihreän "tunikan" joka on koossa yhdellä ompeleella, muuten askartelin asua koko aamupäivän, piti kutoa säärystimet mutten jaksanu/ehtiny niitä kuviin asti. "Liivi" on joku asevyö ( ase-osat ja aseet on Clint Eastwoodilla) metsänkeijua ensin ajattelin, mutta tuli reippaampi versio, tässä hahmossa on kyllä tosi paljon mua itteä! Pilvipouta pienellä valonpilkahduksella olisi ideaali kuvasää, nyt oli liian kirkasta. Ajattelin kuvata Imogenin vielä Valkeakoskella vanhan lenkkipolkuni varrella,( kunhan tässä tervehtyy), siellä on paremmat maastot. Nyt syksyllä on luonto mielenkiintoisimmillaan, muuttuu värit koko ajan. tuossa näkyy paremmin se idean alkulähde, pupukaulakoru Imogen on etsinyt myös "oikeaa asuaan" tosi kauan, mutta luulen että se on ny löytynyt. Nyt sitten kun tätä luontoinspiraatiota on, on tullut "voi ku joskus saisi ja erityisesti raaskisi..."-listalle tietysti kaikkein vaikeimmin ja kalleimmin hankittavat: Wild Wolf Kumi ( ah, sopisi tähän teemaan tosi hyvin..) ja Style Mantra Edenistä tulisi todella sievä keijukais-hahmo. Lumikuningatar-hahmoa kummiskii ensin mietin, asu on jo tulossa.. |
|
| |
Lumiche Kirppisnukke
Viestien lukumäärä : 14 Join date : 27.06.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 3 Syys - 18:02 | |
| Imogenille sopii tuo asuste kuin nappi nänän päähän!! (Joka ei muutes sovi nenään olleskaan mutta tuli nyt tuollainen sanonta mieleen ja oli pakko kirjoittaa ) Ihana Imogen!! TUo Turkis varsinkin ja suloinen pupu koru. Ihania nuo luonto kuvat!! Tässähän villaantuu Imostakin kokoajan enemmän. JÄnnä kun itsekin ajattelin ensin Luchialle tommosia mustia siipiä. Mun tarinoissa kun nukeilla on ihmishahmon lisäksi noita "salaisia" puoliakin.. vampyyria jne. Mutta Tempohan sen toteutti!! Nyt mun ei tarviikaan kuvata!! Onko siivet muutes Simin vai jotkut tiimarista?? Adalmiinan muokkaus myös ihastutti! Ihailin BDollin puolella kanssa. Kiva kuntää nukkenurkka on alkanut pyöriä aktiivisemmin ja mukavaa höpinää.. Mie taidankin laittaa tän aloitus sivuksi että tulis käytyä enempi. |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 3 Syys - 20:51 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vanessa Outsider ja postin kisulaukku To 6 Syys - 17:24 | |
| Koska nukke-keräilijät on postin suurkuluttajia ja vakio-asiakkaita, posti on ystävällisesti hommannut "myymälöihinsä" kivoja eläin ( kissa ja koira-)aiheisia laukkuja. Just nukeille sopivia! Laukkuun mahtuu vaikka nuken pikku-tavaraa tosi mukavasti ja turvallisesti. Tuossa kuvassa näkyy kisu-aiheinen. Näitä on paljon erilaisia, ja jotain 9.99e maksoi. Ikävä kyllä ei ollut pupu-aiheisia....juuri ilmestyi uusia eläinaiheisia ( kissa-koira- PUPU) postimerkkejä ja ensipäiväkuori, sekä pehmoleluja ( niitä on jo...) enteilisikö tulevaa kans väl Eläinten Päivää 4.10. Vanessa "Dress Code" ..no todellakin..Misaki Outsiderin asu. kyyti tuli ? tulipa jännä tausta tuohon kuvaan, kun muistaisi mistä otin... |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|