| Fashion Royalty | |
|
+25HelloDolly rosalinda kaisatiina Aliisa Lumiche tempokisu ES Mimosa Tabitha Alonces aviksenpaja Aurora Ecifircas Tinttufia Evangelina -Tähtiloiste- Siama anabdiel Maarit Milia Adalmina ShoeCat Silky caracal marika 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 29 Toukokuu - 15:06 | |
| Mahtavia kuvia taas! Varsinkin nuo rantakuvat on tosi upeita Ja oiiii, muurahainen säärellä... ei nuket tykkää semmoisesta |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: loukonlahdella ja kielot Ke 29 Toukokuu - 18:51 | |
| Kiitos! Tuolla "Kesäkahvilassa" on muurahaisten joku moottoritie juuri tuossa portaiden kohdalla jossa tapana kuvata. Mun äiteeni muuten ei tykkä tuosta Veronique "herkkupeppu" Sound Advicesta, liian suuret huulet ?! höh, mun suosikkinukke. No, rantaprojekti jatkuu. Haluisin kyllä otta kuvia muuallakin, mutta ei ole ollut aamulla mahkuja lähteä kun tuohon lähelle. Turun saaristossa yksi paikka olisi tavoite, mutta koskahan sattuu hyvä hetki eli aurinkoa+ vapaapäivä + ja vapaata lenkkeilystä kans.? Veronique Shine Loukohlahdella. Jännää kun aurinko oli puoliksi pilvessä niin valo vaihteli vähän väliä, nämäkin otin varmaan minuutissa...ja sitten aurinko meni pilveen, että jäi projektit kesken toisen nuken osalta. Kieloista tuli tämmöinen idea: |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Deconstruction La 1 Kesä - 17:05 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: rannalla Ma 10 Kesä - 6:22 | |
| |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 10 Kesä - 11:18 | |
| tempokisu, wow!! Mahtavat kuvat!! Neidit ovat niin kauniit!!! |
|
| |
rosalinda Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 34 Join date : 21.09.2012
| |
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 13 Kesä - 16:43 | |
| Upeita kuvia tempokisu! "Audrey" |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: fairy of the Loukonlahti To 13 Kesä - 21:03 | |
| ^ kyseinen Funny Face- nukke on kyllä ihana. Mä jatkan Vedenneito-Vanessan tarinaa. Tuossa yhdessä aiemmassa kuvassa olikin heinänkorsi, siitä neito sai kaulaansa korun, muistoksi maanpäällisestä. Leikittelyä vielä hetken auringonlaskun säteiden kanssa.. ( no voi, tämä uusi menetelmä kuvan lisäämisessä on nyt paljon vaikeempi. yritetäänpä kolmas kerta...) hetki ennen kun neitokainen häviää takas järven aaltoihin vedenalaiseen valtakuntaansa... toivottavasti ny tuli.. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: lingerie dream To 13 Kesä - 21:17 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia Face Time + kaveri Ma 17 Kesä - 13:04 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vanessa High Tide fr2 Loukonlahti Ma 17 Kesä - 13:08 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Veronique Rabbits Ma 17 Kesä - 13:19 | |
| No tällainen vielä. Äitee virkkasi nukelle kassin ja hatun, niin piti ne saada esille. Kun Veroniquella on toi pupu-koru, sain inspiraation laittaa kuvaan enemmänkin pupu-asiaa. Jos kaikki ei tiedä, M.A.Numminen on esiintynyt "jäniksenä" ja vienyt "jäniksiä maailmankartalle", Pedro Hietanen säestää kisuna. Mä usein ite lauleskelen "...ja muutuin jänikseksi ja niin rumaksi sellaiseksi.." ( naurua) Arto Paasilinnan "Jäniksen Vuosi" on ihan mainio elokuva ( kirjaa en ole lukenu) itseä jäi lopussa huolestuttaan miten jänis?? mutta jänis sai hyvän kodin. Löysin myös yhden tuommoisen jänis-mainoksen "Royal Rabbit" laitoin että bar& restaurant. Jos siellä tarjoillaan korkealuokkaisia porkkana-annoksia? ( porkkanalaatikko on muuten hyvää) Veroniquen kädessä on mulle itelle tärkeitä, pehmopupu nyt tietysti, ja kovasti pidän Beatrix Potterin kaikista tarinoista, ja sitten tuo "Velveteen Rabbit" eli "Samettikani". Jos tarvii saada aikaan itkua, niin ei tarvi kun tuota satua...tai onko se satua? - ajatella. En pysty lukeen ensimmäistäkään sivua ilman kyynelvirtaa. Tarinan "opetus": jos jotain lelua oikein rakastaa, se muuttuu oikeaksi. On kyllä koskettavin satu mitä olla voi, koskettavampi kuin "Lumiukko". No mainittakoon että mulla on sellainenkin lastenkirja jossa on periaatteessa Lumiukko-tarina, mutta se poika on korvattu pienllä pupulla. Ihan itelleni ostin kun kaupassa näin... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia Going Public To 20 Kesä - 14:56 | |
| Tämä nyt vielä uusi projekti. Eugenia, Going Public, fr2 vartalossa ja uusi hiusmalli. Tällä kertaa fr2-vartalo sopii tähän. Yleensä mulla on valmiiksi mietitty tietty nukke ja hänelle tietty asu-tai rooli, nyt ei ollut niin kokeilin jotain. Neitokainen tulee jatkossa kokeilemaan muutakin asua varmasti, vaikka musta on tietty aina varma valinta... |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 24 Kesä - 15:12 | |
| Ihanat värit! Noi hiukset + iho! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Sailor-Girls projekti To 27 Kesä - 21:15 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Agnes Force of Nature Ti 2 Heinä - 6:57 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Victoire Turussa To 4 Heinä - 15:04 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Eugenia Loukonlahdella Ke 10 Heinä - 14:00 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 10 Heinä - 23:32 | |
| |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 18 Heinä - 1:18 | |
| Talvella eepparissa pongasin noita Dagamoartin asuja ja ihastuin ikihyviksi. Hinnat vaan oli sitä luokkaa että jäi ihastelu asteelle Mutta pakkohan mun oli saada kuitenkin edes vähän sinnepäin mekko. Villatakki ois kuulunut asuun kans mutta taidot ja viitsimys ei riittänyt vaikka langatkin ostin. Tempokisulla muuten tais ollakin ihan just niitä alkuperäisiä upeuksia, muistelisin. No tässä mun tytöt luonnon helmassa ....jaahas mä kämmäilen nyt kuvan kanssa. Ei tullu alas ainakaan mutta olkoot ny tuola ylhäällä sitten ......mikäli näkyy edes |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 18 Heinä - 1:26 | |
| Sitten vielä Norasta kuvaa neiti kesäheinänä |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Dagamoart To 18 Heinä - 6:39 | |
| Dagamoartin asut on todella korkealaatuista käsityötä ja kaikki kankaat on todella ohutta jotain hienoa, mutta tautisen kalliita erityisesti suoraan ostettuna - Dagamoart-sivuilta voi laittaa itsensä postituslistalle, niin voi ostaa asuja ennen ebayta, mutta hienoimmat menee ihan heti. Ebayhyn päätyy ne jotka ei ole menneet kaupaksi, ja yleensä saa silloin "halvemmalla"- ONNEKSI suunnittelija nyt on alkanut toistaa itseään, joten esimerkiksi viime kokoelmasta StreetIII( vai IV) yksikään ei inspiroinut - erityisesti niillä hinnoilla, ja mun mielestä hinnat ovat vaan nousseet. Mulla tosin viime kerralla kokoelman nettisivu ei avautunut kun vasta seuraavana päivänä, niin eihän siellä ollut kun 6 jäljellä.. Danielle-asu Alex-asu Gigi-asu Michelle-asu Mistic-asu Morgan-asu ( josta voisi kyllä ottaa kuvan toisenlaisessa ympäristössä ei toi mikään kaupunkiasu ole, hyvä että nämäkin tuli käytyä läpi..) |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 18 Heinä - 15:18 | |
| Oi oi noi on kyllä niin makeita kuteita! Ja lisäksi kuvat on varsin edustavia, vaatteisiin sopivia |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos To 18 Heinä - 16:04 | |
| Kiitos, vaikka viimene kuva on liian tumma ja muutenkin...
Kyllä tuli muuten mekoistasi mieleen heti noi dagamon mekot, varsinkin sini-valkoinen on hyvin samaa. En edes itse muista millaiset hihat noissa mekoissa on!
|
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|
| |
| Fashion Royalty | |
|