| Fashion Royalty | |
|
+4Evangelina Hunajasieni HelloDolly Adalmina 8 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 16 Elo - 2:33 | |
| Making of.... Popot ....ja vanteet Kesätuuli...viileä sellainen.... |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: elokuu Ke 19 Elo - 10:51 | |
|
Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm La 22 Elo - 14:08, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty La 22 Elo - 11:58 | |
| Ihana kesäkuva toi "Herkku" "Aloha Loukonlahti" ! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1360 Join date : 27.05.2012 Ikä : 59 Paikkakunta : pirkkala
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 25 Elo - 21:51 | |
| ^kiitos, projekti on kesken.. Ja katselin että onpa hieno syksyinen tausta tuossa taustakuvassa... Yksi mieluisimpia juttuja mulle on nämä keijukaiset ja haltijat, Veronique Fairy of the Morning: Tällaista siellä "oikeasti" on , loppukesän aamurannalla. Ikinä ei varmuudella tiedä millainen kuva siittä tulee, ja minkä sävyinen tausta. Sitten projekti "VILJAT". Jäi vaivaamaan kun olen sekoittanut koko ajan vehnän ja rukiin! Nyt opettelin ja selvitin eri viljat, otin niistä myös pelkästään vilja-kuvia mutta myös nukkekuvia. Kaura ( engl. oat) on ihan erilainen, tämän kyllä tunnistaa. Natalia ja kaura. Otin kuvan ihan "kokeillaan ny" ja mielestäni tuli just nappi-kuva. Äiteen tekemä countryasu. Ruis ( rye) on tosi pitkävartinen, sinne peltoon voi ihminen helposti piiloutua ( vrt. sieppari ruispellosssa!) ja keskipitkät "haivenet". Veronique ja ruis: ja venhä (wheat) on sitten tosi lyhyttä tanakkaa ja suorassa seisovaa, lyhyet haivenet. Poppy ja vehnä. Ohra ( barley) tunnistaa erityispitkistä haivenista. Natalia ja yhden pellon ohraa: "Herkun" ohrassa on erityispitkät haivenet: |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 25 Elo - 23:57 | |
| Kiva kuva kun "Herkulla" on heppa kaverina! Ja toi Veronique keijun sumukuva on ihan mielettömän hieno! Miten sun kuvis toi Vero näyttää paljon lempeämmältä, kun omaani katson niin se on niin kypsähtäneen näköönen ...pitääköhän sille vielä antaa tilaisuus |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: veronique Ke 26 Elo - 1:06 | |
| ^ Modern Comeback? Eri luontoisia - jos on ajatus että tämä on hyvä haltija niin se on sitten. Varmaan valo ja kuvakulma kyllä oikeaasti ( vrt. passikuva, kukaan ei ole passikuvansa näkönen livenä). Mutta myös asettelu; mä en saa nukeista sensuelleja tai kohtalokkaita, ne on aina iloisia ja pirteitä vaan. Mutta olen kyllä huomannu että kun ite olen ujo, en uskalla "olla esillä" niin ei se luonnistu oikein nukeillekaan. Olen mä jotain yritellyt, mutta reippaat kuvat on enemmän mua. Kansii yrittää vielä. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 26 Elo - 22:14 | |
| Se just! Ei se mulla oo oikeen päässy kuvattavaksikaan asti |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kesämuistoja La 5 Syys - 8:40 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Veronique Su 13 Syys - 15:49 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: koekuvia Su 27 Syys - 21:17 | |
| Muutama kuvaksi päätynyt koekuva: Eugenia In Full Regalia: Eugenia High Profile - Day in the Sun-asussa, ilta Loukonlahdella ( tänä vuonna iltakuvat ei onnistunu niinkun ajattelin) Juhannuskuva, ajalta kun Eugenia Isildurilla ei vielä ollut kummoista päällepantavaa..tuli jännittävät värit niin kelpuutin kuvan mukaan Veronique Breathless..."swan lake" Syksy on kuitenkin usein huonoa ulkokuvausaikaa Suomessa, pakko näitä sisäkuviakin on yrittää.. Kyori Fame Fable - upea muuten, mutta oli niin huonosti pakattu että ripset vaurioituneet ja vääntyny L-asentoon..( olisin mieluusti maksanu kympin lisää pakettina jos olisin tienny että nukke tulee kirjekuoressa..) Dania "Starry Night" ...ja mieluisampia ulkokuvia: Anja deForest, pienensin Tonnerin asusta fantasiapuvun. Koru on äiteeltä saatu lahja, kultainen oravakoru pienillä timanteilla ja smaragdilla. Pääsee näytille nuken kädessä. ja vielä Veronique Fashion Explorer: |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Veronique Vegas To 1 Loka - 12:58 | |
| Yksi upeimmista asuista mitä olla voi ( mun mielestä) ihastuin myös VYÖHÖN. Otin yhteyttä tekijään ( Culte De Paris) ja kyselin onko myynnissä. Oli. Ja vyö myös. Kannatti kysyä, sillä yksi ostaa näitä ja kauppaa sitten x4 kertaisilla hinnoilla. No toki tämän asun sai mun suosikkinukkeneni. Ikävä vain että tästä piti ottaa sisäkuva...( ulkokuva ei oikein mahdollista ) Mekko on hieman pidempi, mutta käänsin vyötäröstä niin tuli sähäkkä mini. Veronique "Vegas" |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: 50 Ma 5 Loka - 10:01 | |
| Tuon ikä-merkinnän pitäisi nyt vaihtua! 5.10. 2015 Projekti "My Day" oli ihan tätä päivää varten mietitty. Laitoin kuviin kaikkea elämäni tärkeitä asioita. Urheilullista, kun urheilu on ollut ja on tärkeä osa mua. Voitto-Pokaali, kun niitä on "jonkii verran" kertynyt juoksusta ja pyöräilystä. Mazda ekassa kuvassa, Ferraria muissa = tärkeitä autoja. Pupu, ja äiteen tekemiä vaatteita. Veronique oli selkee valinta kuviin, valkkasin "vähän etäisesti" itteni oloisen, on meillä ainakin samantyyliset ja -väriset hiukset. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 5 Loka - 22:33 | |
| Hyvää synttäripäivää! Vegas Veroniquella on muuten tosi pähee mekko vöineen päivineen! Vaan upeasti sopii tolle uudelle blondi Kyorillekin punainen kimalle mekko |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ke 7 Loka - 21:16 | |
| Myöhästyneet synttärionnittelut! Veronique Breathless on upea! Tykkään tosi kovasti, sopii mainiosti joutsenlampikuviin. Ja tuo pupu..! |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 8 Loka - 0:17 | |
| Myöhästyneet synttärionnittelut multakin! Toi blondi Kyori on tosi upea punaisissaan! Synttärikuvat on mukavan pirteitä ja noi ajohaalarit on taitavasti tehty! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 11 Loka - 4:48 | |
| Kiitos... Jokunen synkähkö fantasia-aihe. Natalia Death ( becomes Her), tällaisesta Tonner-asusta on suhteellisen helppo tehdä FR-nukelle sopiva. Mustat hörhelöt näytti kökölät kuvissa, niin laitoin valkoista tilalle. Musta väri vaan on ainakin mulle maailman vaikein kuvattava, ainakin ulkokuvissa kun valotuksen pitää kerralla osua sekä kohteeseen, että taustaan. Aamun värit on aina yllätys että mitä tulee. Ekassa kuvassa tuo pallukka on täysikuu. Natalian monot on Barbie Queen of the Dark Forestin ( seuraavat kuvat) Dania ( Smoke Screen, hiukset uudelleenlaitettu) sai Queen of the Dark Forest- asun ja roolin alkuperäinen kuva, mutta fantasiakuvia voi vähän laittaa.. .. just ehdin ottaa nämä ennekun mummot tuli häiriköitteen.. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Su 11 Loka - 22:02 | |
| Hienoja kuvia! Erityisesti toi Smoke screen Danian eka sumu/kuu kuva sai karvat pystyyn! Tosi upee!!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ma 12 Loka - 20:23 | |
| Oooh!!! Ihailen samaa kuvaa kuin Adalmina... Onko Natalialla omat ripset vai oletko auttanut häntä niiden kasvattamisessa? Hieno! |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: kiitos Ma 12 Loka - 20:28 | |
| Kiitos! Kokeilin ripsien laittoa, ja laitoin Natalialle 16" nuken irtoripset! |
|
| |
HelloDolly Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 67 Join date : 28.11.2010
| Aihe: Vs: Fashion Royalty Ti 13 Loka - 23:54 | |
| Liityn tässä tuohon Danian ekan kuvan ihailijoihin, se on todella upea! Natalialla on päheet räpsyttimet, mitä liimaa käytät kiinnittämiseen? |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: fantasiaa Ke 14 Loka - 8:17 | |
| Kiitos. Danian maisema on kyllä aito maisema, mutta otin värit pois, ja alaosan sumu on lisätty. Kuu on myös lisätty. Fantasiakuvissa voi laitella.
Eh, olen yrittänyt pikaliimalla ( ihan tavallista) ja onnistunu isojen nukkeitten kanssa, mutta pienten kanssa epäonnistunut sikäli että en yritäkään enää. Laitoin esim. Veronique Modern Comebackille ripset, mutta otin ne sitten pois, ei tullu hyvä. |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: imogen Ma 26 Loka - 14:57 | |
| |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| Aihe: pari kuvaa syksyltä Su 8 Marras - 19:09 | |
| Moro. Huonoa kuvausilmaa, ja kuvattavatkin odottelee asujaan .. Jotain kuitenkin kokeilin. Imogen Dark Fable. Pupujen suojelija pimeeseen aikaan; puput liikkuu erityisesti aamuyöstä ( huomio yöpyöräillessäni) miekka on susia ja semmoisia varten. Veronique Goddess of the Arctic. Halusin tämän upean asun juuri Herkulle, vaikka ehkä joku platinavaalea nukke olisi sopinut paremmin. Ennakkoaavistus pakkasista.. Sinisyys on hienoinen ongelma sumu- ja talvikuvissa. Jätin näissä taustan sellaiseksi kun se oli, mutta nuken värejä joutui säätään. Fantasiakuvissa saa mun mielestä myös lisätä noita efektejä. mukavuusalueeni ulkopuolelta, Adele Timeless Treasure. Nukke on aivan ihana, ja pidän erityisesti lyhyistä hiuksista. Nämä kuvat ei ihan anna oikeutta, mutta kokeilin nyt kuitenkin. Originaali "lautanen"-korvakorut vaihdettu "timanttisiin".
Viimeinen muokkaaja, tempokisu pvm To 3 Joulu - 1:13, muokattu 1 kertaa |
|
| |
tempokisu Takara Jenny
| |
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Fashion Royalty To 3 Joulu - 0:00 | |
| Komia on ukkeli ja villapaita! |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Fashion Royalty | |
| |
|