Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyLa 17 Heinä - 23:35

Kissa-asia hautumassa. Katsotaan miten homma kehkeytyy vaikkapa syksyn tullen. Sen olen päättänyt että jos oma kissa hyväksyy niin sitten kulkuri saa jäädä jos itse tahtoo. Jos siis ei omistajaa ilmesty jostain. En nyt ainakaan heti ole sitä loukuttamassa, en vaan voi kun tiedän mikä odottaa, en ainakaan ennen kuin olen yrittänyt muuta Sad Vaikka armeliashan se viimeinen piikki on (kannatan eutanasiaa ihmisillekin). Mutta seuraan nyt tilannetta, ehkä se tästä johonkin suuntaan vielä ratkeaa.

Ilman muuta kissalle tekee hyvää kun on lajitoveri. Tuo neiti vaan on niin äksy ja mammankulta ettei siihen niin vaan väliin tulla Rolling Eyes Se on liiankin kiinni minussa, siinäkin mielessä kissakaveri olis hyvä. Epäilen vaan ettei käy...


Ecifircas, mulla on samantapainen projekti käynnissä. Mulla on joskus ala-asteella ollut 2 terotinta, jotka on pulloja. Just Barbie-koko cheers Toisen olen löytänyt -marjamehua, paitsi että meillä se on nyt punaviiniä Twisted Evil Mutta omenamehupullo (=valkoviini) on hukassa. Jossain sen on oltava...


Ja mä tulen hulluksi kun en saa tilaamiani nukkeja ja kenkiä. Kuinka kauan niitä vielä pitää odottaa?! Tähtiloiste, odotat samoja kenkiä, ootko kuullut mitään? Itse en ole kehdannut ahdistella Claudiaa, se kun kuitenkin lähettää ne heti kun saa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptySu 18 Heinä - 19:55

Tuike, ei edelleenkään tietoa. Rolling Eyes Voi olla, että ovat kovan kysynnän vuoksi toimitusongelmissa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 19 Heinä - 21:27

No, eiköhän ne sieltä vielä... Odottavan aika vaan on niin julmetun pitkä Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptySu 8 Elo - 19:43

Yksi kollega on ollut sairaslomalla selän takia. Tänään oli eka päivä töissä saikun jälkeen. Hän oli ihan kuolemankielissä, kaikki oli nurinpäin, selkään koski ja kuumakin vielä. Hän sanoi menevänsä heti huomenna pyytämään lisää sairaslomaa, ei voi olla töissä.

Pistää vähän vihaksi Mad Ymmärrän jos selkä on kipeä, mutta tietääkseni se on ollut kunnossa jo pidemmän aikaa (olen nähnyt hänen juttujaan netissä) ja hän on puuhaillut kaikenlaista. Siksi tuntuukin että selkä on veruke että ei tarvi olla kuumalla työpaikalla. Ja sehän tarkoittaa lisätyötä muille -niin, siinä samassa kuumuudessa.

Jotain positiivista sentään: työ tuo nukkerahaa Twisted Evil


Edit. No, tottakai hän sai lisää saikkua. Tarkoittaa sitä että hänen työnsä kasaantuu meille muille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTo 12 Elo - 13:32

Kysynpä että miten tekisitte...

Kuten kerroin, työkaverini valittaa selkäänsä ja saa saikkua saikun perään. Hän kirjoittelee yhdellä foorumilla netissä (yksi kaverini tietää hänet siellä foorumilla, siksi siis mä tiedän) ja kirjoittelee kaikista tekemisistään. Nyt on vessan remppa menossa, hän on nostanut pöntön paikoilleen ym. Siis kaikkea sellaista mitä nyt ei kuvittelisi selkäsäryn kanssa tehtäväksi.

Pomo ei tiedä tästä mitään. Henkilön selkää surkutellaan ja hänellä juoksee sairasajan palkka. Viime talvena tehtiin niin vähän töitä kuin mahdollista kun ei ollut varaa maksaa palkkoja. Ja nyt sitten maksetaan tällaisesta.

Jos kerron töissä näistä nettikirjoitteluista, juoruan työkaveristani. Ei kivaa, ja jos juttu tulee ilmi, saan kantelijan leiman.

Jos en kerro, annan työnantajan maksaa turhasta. Petän siis jommankumman.

Hänen työnsä kasaantuu muille ja hän käyttäytyy jotenkin ylimielisesti... vaikea selittää... tuntuu kuin hän pitäisi itsestäänselvyytenä että hän jatkaa sairaslomaansa just niin kauan kuin hänestä tuntuu siltä. "Kiltti, kiva lääkäri kirjoitti lisää saikkua" jne. Kaikki säälittelevät häntä, kyselevät vointia jne. Ja jos se kaikki onkin feikkiä..? Ihan typerä olo!

silent
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTo 12 Elo - 16:14

Minun mielestä tuollainen on todella törkeää hyväksikäyttöä!
Pitäisi ilmaista asia jotenkin ohimennen pomolle, vaikka kahvipöydässä Wink :"jokohan se XXX kohta saa sen kylppäriremonttinsa valmiiksi, on kuulema ahertanut tosi rankasti sen parissa. Toivottavasti lomalla ennätti kuitenkin rentoutumaankin." -siis jotain vastaavaa Wink
Jos ei kyseinen ihminen ole sinun bestiksesi, etkä vapaa-ajalla hänen kanssaan ole tekemisissä -niin antaa mennä vaan. On nimittäin aivan vi---tumaista teettää työnsä muilla!
Tai hankkikoot lomansa sitten vaikka vedoten mielenterveydellisiin ongelmiin... Mutta valehdella selästään, ptyi! Ja kuinka ne lääkäritkin nyt kaikennäköistä vaan uskovat ja kirjoittelevat lisää lomaa?
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTo 12 Elo - 20:19

Kiva työkaveri Tuikkeella... Rolling Eyes En osaa neuvoa mitään fiksua. Olen oikeastaan itsekin neuvon tarpeessa. Nimittäin työkaverini (nuori mies), joka asuu ihan eri suunnassa, kärttää kyytiä. Bussit kulkee säännöllisesti, vaikka tuppukylässä ollaankin. Mitä pitäisi tehdä? Lapset kuitenkin pitää hakea hoidosta, eikä minulla millään riittäisi energiaa leikkiä taksia. Kyse on kuitenkin melkein 20 kilometrin lisälenkistä minulle...
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTo 12 Elo - 21:18

Kerroin nyt sitten yhdelle työkaverilleni tästä ihmisestä tongue Hän ihmetteli kovasti. Niin minäkin, etenkin aluksi. Kollega kun ei vaikuta hyväksikäyttäjältä. Ja sen tiedän 100% varmasti että hänellä on selkävaivoja, ollut ties miten kauan. Mutta ilmeisesti hän myös käyttää niitä hyödykseen.

Työkaveri, jolle kerroin, oli sitä mieltä että pomolle pitää kertoa. Pomo tekee sitten asialle mitä parhaaksi katsoo -antaa olla tai juttelee hlön kanssa. Yhdessä päätettiin että annetaan asian olla tää viikko, kun saikkua nyt on niin kauan. Ja sitten olisi pitämättömiä lomia viikko, pari. Jos saikku jälleen kerran jatkuu, lomakin tietysti siirtyy. Siinä tapauksessa mä kerron pomolle. Voin myös näyttää ne kirjoitukset.

Caracalin neuvo olis oikein hyvä jos meillä olisi yhteisiä kahvitunteja, mutta työ on sellaista yksinäistä pakertamista. Ei juuri olla toistemme kanssa tekemisissä Rolling Eyes Nähdään kun vuoro vaihtuu ja se on sitten siinä. Eli vaikka saisin kollegani vihat päälleni, eipä se paljon haittaisi...

Luulisi että lääkäri ei anna lisää saikkua, mutta vaikeahan se on lääkärinkin arvioida toisen kipua. Selkäkipu kun ei näy, ei se ole mikään haava. Jos hän sanoo että sattuu, niin lääkäri joko uskoo tai ei usko, mutta varma ei voi olla. Koska kollegallani ihan oikeasti on selkävaivoja, niin ehkä lääkärin on helppo uskoa että nyt sattuu ja tosi pahasti... Tai sitten hänen lääkärinsä on vedätettävissä Rolling Eyes

En vaan millään käsitä kuinka ihminen sairaslomalla menee ja kirjoittelee tekemisistään julkisesti netissä!!! Eikö se ole jo ihan hölmöä! Eikä ole tällainen suljettu paikka, vaan ihan kenelle vaan luettavissa. Pomo voi siis itse mennä ja lukea ne jutut, ihan ilman rekisteröintiä.

Tähtiloiste, jos sanoisit ihan suoraan että sulla on rumbaa lasten kanssa etkä ehdi tekemään lisälenkkiä? Valittele myös että bensa on niin kauhean kallista Laughing Itse esittäisin asian jotenkin niin että se toinen ymmärtäisi että bussi on nopeampi ja helpompi vaihtoehto... Varmaan selittäisin että lapset on kauhean kärttyisiä siihen aikaan (ehkä olette menossa laittamaan ruokaa ja on kiire) ja heidät pitää vaan saada äkkiä kotiin. Olet itsekin väsynyt etkä jaksa siinä kaikessa hässäkässä ajaa ylimääräistä... Rolling Eyes

Kimppakyyti on kiva kun se toimii, mutta siitä saa myös ongelman. Molemmille osapuolille. Olis teille molemmille helpompaa saada tuo loppumaan ihan alkuunsa. Ettei käy niin että kuskaat häntä puoli vuotta ja sitten yhtäkkiä sanot että se loppui nyt tähän. Sitä on vaikea selittää ja ymmärtää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTo 12 Elo - 23:00

-Tähtiloiste- kirjoitti:
Kiva työkaveri Tuikkeella... Rolling Eyes En osaa neuvoa mitään fiksua. Olen oikeastaan itsekin neuvon tarpeessa. Nimittäin työkaverini (nuori mies), joka asuu ihan eri suunnassa, kärttää kyytiä. Bussit kulkee säännöllisesti, vaikka tuppukylässä ollaankin. Mitä pitäisi tehdä? Lapset kuitenkin pitää hakea hoidosta, eikä minulla millään riittäisi energiaa leikkiä taksia. Kyse on kuitenkin melkein 20 kilometrin lisälenkistä minulle...

Naurahda sille kyydin kärttäjälle ihan kun pitäisit vitsinä koko juttua ja siirry seuraavaan aiheeseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyPe 13 Elo - 20:09

Kiitos neuvoista! Täytyy kokeilla.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 0:41

Johan on pr...le taas näiden koulujen alkamisen kanssa!!! Lapset ennättivät olla koulussa/eskarissa neljä päivää ja jo toivat räkätaudin kotiin!! Siksipä täällä nyt kukun yöllä netin ääressä vaikka väsyttää aivan mielettömästi ja pitäisi olla silmät kiinni sängyssä -hengittäminen on sen verran vaivalloista ja nenä vuotaa rikkinäisen hanan lailla, ei yksinkertaisesti voi olla vaakatasossa rentoutumassa!!! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad
Ja senhän nyt tietää, että tätä sairastelukierrettä jatkuu taas puolisen vuotta, ennen kuin elimistö alkaa tottumaan uuteen pöpökantaan. Ja hel...tin kuustoista, minä olen astmani vuoksi aina se tässä perheessä, joka eniten kärsii näistä räkätaudeista! Grrrrrrrrrr.........
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 15:35

Nyt olen kuullut joka suunnalta, että joku on flunssasta, sitä on nyt sitten liikkeellä. Mietin vaan, että millonkohan iskee minuunkin... Koulusta on muutamia oppilaita jo poissa flunssan takia...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 15:46

Kuulostaapa kivalta doh Koita Caracal parantua... ja Ecifircas, älä sairastu... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 19:22

Paranemisia! Täälläkin on kaksi pientä nuhanenää... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 19:27

Mullaki oli nuha kesti pari päivää mut sit meni ohi Very Happy

Mua rasittaaa ku ostin Halpa-hallista sen fashionistasin lähes tulkoon 30€ makso, ja kävin tänää prismas nii siel oli 13 €... Ja halpa-halliski ois pitäny maksaa vaan 14.90 ja sanottiinki siitä (sitä nukkea ei tainnu löytyä enää sieltä mistää tiedoistakaan ja myyjä soitti moneen kertaa monelle tyypille) . ja nyt ottaa vietävästi päähän, olikohan vain erehdys.. scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 23 Elo - 21:07

Jos tuote ei vastaa kuvausta, niin eikös siitä pitäisi saada rahat takaisin? Jos kerta lukee siellä, että 14.90, niin sen hintanen sen pitäisi olla, eikä kaksi kertaa kalliimpi...

Varmasti jokin virhe juttu tuo hinta ollut, kun eihän missään maksa fashionistas niin paljon..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTi 24 Elo - 10:38

Jos sulla vaan on kuitti tallella, niin mars halpa-halliin vaatimaan osat rahoista takaisin!! Ei fashionista tosiaan oikeasti missään maksa noin paljoa. Jos kassaneiti on vahingossa kaksi kertaa napauttanut hinnan sinne kassaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTi 24 Elo - 14:47

Aika kallis scratch Jos sulla kuitti on, niin kannattaishan sitä yrittää!
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTi 24 Elo - 20:17

Noh pitääpä katsoa jos nyt pääsisin joku päivä halpa-halliin. En tiiä sit ajatteliko se vaa et ne on kalliita ku se puhelimes vaa: onko mitään muita hintoja nukelle kun se 14.90 ? tai sitten se hyväksikäytti Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptySu 29 Elo - 11:58

Hui olkoon mikä hinta Fashionistalle affraid Halpahallin puolella saa olla aina tosi tarkkana hintojen kanssa. Monta kertaa on jouduttu palaamaan takaisin, kun joidenkin tuotteiden hinnat ovat kassalla pompsahtaneet reippahasti ylöspäin Rolling Eyes No toivottavasti nämä ovat vain inhimillisiä erehdyksiä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 30 Elo - 7:59

kassakuitti kannattaa tarkistaa aina. Kerrankin mulla yritettiin maksattaa edellä menneen asiakkaan tupakat (en siis itse polta)... aloin ihmetellä ku summa oli niin iso ja palasin selvittämään asiaa. Ensin kassa ei meinannu uskoa, mutta sitte alkoi sopertelemaan jotakin, että viivalukulaitteet ovat niin herkkiä että saattavat ottaa edellisen asiakkaan tuotteista tiedot.... tässä vaiheessa mä oli että affraid

Räkätauti on saapunu tännekin... tytär selvisi vähemmällä, mutta mulle iski oikeen kunnolla kera kuumeen Sad tenttiin pitäisi lukea mutta ei pysty/kykene.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyMa 30 Elo - 10:29

Paranemisia Maaritille!!!!
Paljon lepoa ja lämmintä teetä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyTi 31 Elo - 15:49

Oijoi, koita parantua Maarit pale Samaa sanon minäkin: lepoa ja lämminta juotavaa Smile

Mä näin tänään S-marketissa sen ihanan Fashionistan jolla on raita hiuksissa. Melkein 13e, ei siis paha hinta. En kuitenkaan ostanut kun olen päättänyt etten osta playlineja (muita kun kasareita siis). Olen tosi ylpeä itsestäni kun päätökseni piti afro Mutta siis joo, Alonces, kyllä sen Fashionistan pitäisi varmasti olla halvempi kuin mitä maksoit.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alonces
Gateway Barbie
Gateway Barbie
avatar


Viestien lukumäärä : 70
Join date : 17.08.2010
Paikkakunta : Lapua

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyPe 3 Syys - 17:26

Jep.. Kyl nakertaa vielä, ja kun ei kuittiakaan löydetty. Meil on käyny parisen kertaa tollai. Ostettii psp:lle peli ja sit äiti ihmetteli miks tuli niin paljo hintaa ostoksille. pelin piti olla 10 € mut sitte se oliki 25. palautettii peli ja sinne se jäiki.
Ja kerra anttilas oltii nii bratzin kohal luki tarjous 15 € (oli joku passion 4fashion) ja sitte kassalla se olis sitte 30€. ja sit olin iha woot? ja sitte se meni kattomaan ku sanottii et siin luki et tarjous ja sehaki sen pois ja saain sen 25 € Very Happy
taas jtn sekavaa sössötystä.... Very Happy

Päätin just et enää ikinä osta mitää halpa-hallista, en edes karkkia... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 EmptyPe 3 Syys - 21:55

Peleistä tulikin mieleen, että olin Cittarissa ostamassa Wii:lle tanssimattoa, jonka piti maksa 29,90. No hieman leuat loksahti auki, kun myyjä esittää hinnaksi 70 euroa. Eipä siinä, sitten soiteltiin ja säädettiin, kunnes oikea hinta saatiin kassaankin. Kyllähän näitä sattuu, kun ei kaikkia tarjouksia olekaan päivitetty systeemiin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Sponsored content





Harmeja - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4 ... 9 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: