Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 netistä ja ebaysta ostaminen

Siirry alas 
+9
Evangelina
Isilra
Mimosa
Milia
caracal
SweetNeat
Santra
Silky
tempokisu
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTi 22 Tammi - 21:04

Kyselin vähän niin tosiaan tuo on Ebayn palvelu: Global Shipping Programin piiriin kuuluu nyt n. 18 maata.
Tässä etenkin JOS tulee lukemaan vaikkapa postareiden alle tuo Import charges ja tietty summa (määräytyy tietysti huudon mukaan)
niin ei tarvitse maksaa tulleja kun Ebay hoitaa sen. Ilmeisesti tämä on toinen tapa maksaa tullit sitten ettei ihmiset lakkaisi ostamasta USAsta... ?
Halvempi keino itseasiassa... mutta vielä ei ole tullut vastaan tuommoista Pitney Bowes piilokuluja mutta ilmeisesti tuohon senkin palvelu kuuluu, ken sen sitten ottaa... Jenkkien helpottamaiseksihan tuo palvelu on ostettu Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: ostaja maksaa   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 23 Tammi - 2:09

No, ei mun mielestä ole halvempi.

Esimerkkitapaus oli nuken mekko. 62taalaa, ja todellinen postikulu 1.95 taalaa. Pitney Bowes otti 48taalaa.

Tulli tuosta noin 64dollarin mekosta olisi reilu kymppi. Olisin maksanut sen mieluummin.
Tosin kun laitoin noottia myyjälle, myyjä oli itsekin sitä mieltä ettei Pitney ole ainakaan to Finland ollenkaan reilu. Myyjä perui kaupat ja sain rahat takaisin ( toivottavasti osasin hyväksyä sen refundin..)

Tuoli 165 dollaria niin siihen tuli 19.8 dollaria postikulua ja Pitneylle maksu oli 65 dollaria.
Mun häviöksi jälleen.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 23 Tammi - 18:14

Mielenkiinnolla olen lukenut näitä keskusteluja ja eihän tuo kyllä kovin reilulle järjestelmälle kuulosta Rolling Eyes Itse en ole vielä ebaysta ostamissani kohteissa tuollaiseen järjestelyyn törmännyt, mutta hyvä tietää näin etukäteen mikä systeemi on kyseessä, jos se myöhemmin tulee vastaan. Kyllä minusta pitäisi ihan selkeästi olla tuollaiset toimitukseen liittyvät etukäteen tiedossa, jotta voi punnita kaikkia faktoja ennen kuin tekee päätöksen ostaa tuotteen vai tai jättää ostamatta. Tuollainen piilotteleminenhan on suorastaan asiakkaan huijaamista. Varsinkin Tempokisun mainitsemissa tapauksissa nuo Pitney Bowesin perimät kulut kuulostavat kohtuuttomilta. Itse en ainakaan koe tullaamisen hoitamista mitenkään ylitsepääsemättömänä esteenä, että haluaisin sen hoitamisesta millekään firmalle erikseen maksaa. Joten minun puolestani ebay voisi lakata "helpottamasta" ostamista tuollaisilla järjestelyillä, kun ei se muutenkaan ole erityisen vaikeaa ja pankkitilini voi vahvistaa tämän faktan Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 23 Tammi - 18:18

tempokisu kirjoitti:
No, ei mun mielestä ole halvempi.

Esimerkkitapaus oli nuken mekko. 62taalaa, ja todellinen postikulu 1.95 taalaa. Pitney Bowes otti 48taalaa.

Tulli tuosta noin 64dollarin mekosta olisi reilu kymppi. Olisin maksanut sen mieluummin.
Tosin kun laitoin noottia myyjälle, myyjä oli itsekin sitä mieltä ettei Pitney ole ainakaan to Finland ollenkaan reilu. Myyjä perui kaupat ja sain rahat takaisin ( toivottavasti osasin hyväksyä sen refundin..)

Tuoli 165 dollaria niin siihen tuli 19.8 dollaria postikulua ja Pitneylle maksu oli 65 dollaria.
Mun häviöksi jälleen.

No ei tuo Pitney Bowes olekaan, koska se on joku automaatti-laite... joka maksaa yrittäjillekin jo manskoita... mutta ilmeisesti toi GSP:n lähettäminen mulle tuli ainakin halvemmaksi mutta se näkyikin selvästi kohteessa. Käsitin siis että myyjä voi ottaa/ostaa itselleen tuosta paketista palveluja... kai... mm. sen Pitney Bowesin. No kuitenkin mulle tää tomi tällä kertaa... eipä tuota tule turhan usein kuitenkaan ostettua siltikään... ainakaan enää Jenkeistä
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: laiskat amerikkalaiset   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 24 Tammi - 2:53

No, tässä tullut kaikkea tiukennusta muutenkin, pikkupaketit arvo yli 22e tullin kautta - kun monasti pelkkä postikulu on tuo.

Mitä se yksi myyjä mulle Pitney Bowes ( mulle tulee mieleen siittä sana Pittbull ja silloin ei myöskään tule mitään kivaa mielikuvaa..) asiasta valisti, niin jenkkiläiset ei jaksa lähteä itse postitoimistoon paketteja kuskaamaan, tämä on jokin sellainen palvelu?
Tuo nuken mekon myyjä ainakaan ei missään tapauksessa päässyt kotoaan mihinkään ( näin kertoi, mutta käsitin ettei kyse ole esim. invaliditeetista..) eikä ala yhden paketin takia matkustaan 15mailia.
No, onneksi perui oston, sillä samoja mekkoja näin sitten ihan alkuperäisen tekijän myynnissä 19.99 dollaria hintaan, postikulu 8 dollaria, tulee Thaimaasta. Kansii ostaa sieltä! Tai ostikin iltapuvun ( kuvaa tulee pian) ja vaikka posti oli lajitellut tulliin, niin tulli laittoi tänne suoraan ilman tullauskuluja! pehmokirjekuoren päällä luki "GIFT" - tällaisesta kädenojennuksesta laitan aina myyjälle palautteeseen "...niceway shipping" kun tuota asiaa varmaan suoraan parane ilmoitella.

Mutta silleehän Pitneystä selviää että kysyy erikseen, näin olen tehnytkin jos myyjä ei ole entuudestaan "tuttu".

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 24 Tammi - 9:48

tempokisu kirjoitti:
No, tässä tullut kaikkea tiukennusta muutenkin, pikkupaketit arvo yli 22e tullin kautta - kun monasti pelkkä postikulu on tuo.

Mitä se yksi myyjä mulle Pitney Bowes ( mulle tulee mieleen siittä sana Pittbull ja silloin ei myöskään tule mitään kivaa mielikuvaa..) asiasta valisti, niin jenkkiläiset ei jaksa lähteä itse postitoimistoon paketteja kuskaamaan, tämä on jokin sellainen palvelu?
Tuo nuken mekon myyjä ainakaan ei missään tapauksessa päässyt kotoaan mihinkään ( näin kertoi, mutta käsitin ettei kyse ole esim. invaliditeetista..) eikä ala yhden paketin takia matkustaan 15mailia.
No, onneksi perui oston, sillä samoja mekkoja näin sitten ihan alkuperäisen tekijän myynnissä 19.99 dollaria hintaan, postikulu 8 dollaria, tulee Thaimaasta. Kansii ostaa sieltä! Tai ostikin iltapuvun ( kuvaa tulee pian) ja vaikka posti oli lajitellut tulliin, niin tulli laittoi tänne suoraan ilman tullauskuluja! pehmokirjekuoren päällä luki "GIFT" - tällaisesta kädenojennuksesta laitan aina myyjälle palautteeseen "...niceway shipping" kun tuota asiaa varmaan suoraan parane ilmoitella.

Mutta silleehän Pitneystä selviää että kysyy erikseen, näin olen tehnytkin jos myyjä ei ole entuudestaan "tuttu".


Ahaa, sekoitin varmaan tuon 24 keskustelun kanssa... nopeasti silmäilin läpi. Höh, myö kyllä lähdetään tuonne melkein saman matkan päähän eli 15 mailia eikös tee 24,14 km... -> kyllä postiin ja kauppaan, ei täällä lähempänä ole. Vaihtoehdot toki ns. molemmissa suunnissa. Toki ymmärrän sitten jos ihminen ei oikeasti voi liikkua itsenäisesti. Suomessa tuommoisen lisäpalvelun hinta tulisi varmaan sen verran, ettei oikein kukaan ostaisi.

Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Global Shipping    netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyLa 2 Helmi - 3:27

Tämä on varmasti juurikin "Glopal Shipping System" joka on tuo josta tulee lisämaksut. Ellei sitten ole joku muu vielä se Pitney Bowes? en kummiskaan lähde nyt tekemään ostosta kokeeksikaan..

Nyt ainakin joissain kohteissa on ilmoitettu jotta ei tulleja erikseen ja se lasketaan tuossa jo valmiiksi.
Tuo on se oleellisin, että tiedoksi jo etukäteen nämä kustannukset.

Minä kuitenkin mieluummin tullaan itse; joskus se paketti ja varsinkin nuken asu-paketti on kuitenkin lipsahtanut ohitte tullin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyLa 2 Helmi - 4:13

tempokisu kirjoitti:
Tämä on varmasti juurikin "Glopal Shipping System" joka on tuo josta tulee lisämaksut. Ellei sitten ole joku muu vielä se Pitney Bowes? en kummiskaan lähde nyt tekemään ostosta kokeeksikaan..

Nyt ainakin joissain kohteissa on ilmoitettu jotta ei tulleja erikseen ja se lasketaan tuossa jo valmiiksi.
Tuo on se oleellisin, että tiedoksi jo etukäteen nämä kustannukset.

Minä kuitenkin mieluummin tullaan itse; joskus se paketti ja varsinkin nuken asu-paketti on kuitenkin lipsahtanut ohitte tullin.

Niinpä taidan minäkin... Jotenkin silti luotan tuohon tullaa-se-itse tapaan + saan seurantakoodin! Miun pitää päästä kyttäämään joka "vaihe" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 12:51

Nyt sitten tuli täytelty ekaa kertaa nettitullauskaavake. Aiemman tullausrajan puitteissa olen käynyt kaksi kertaa paikallisessa tullitoimipisteessä paketin tullaamassa, mutta muutoin kaikki ovat tulleet ilman tullin erillistä syynäystä perille. Tällä kertaa siis postikuluineen 14 punnan kengät jämähtivät tulliin ja kesti pari päivää ennen kuin tuo selvityspyyntölappu selvisi tänne saakka. Eipä sillä että tässä nyt mitään ongelmaa olis, eihän niistä mitään tullia mene, mutta harmittaa vain odotella. Toivoin, että olisivat ehtineet jo tällä viikolla perille, mutta aina ei voi voittaa Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: nettitullaus   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 13:20

Selvityspyyntölappu?
Kun mulle tulee "lisäselvityspyyntö" se tulee saman tein sähköpostiin. Pyydetään selvittää paketin sisältö, määrä, yksikköhinta postikulutja ne voi laittaa annettuun sähköpostiosoitteeseen ( on siinä tullin mailissa mukana) ja liitteeksi kuitti.
Senjälkeen seuraa nettitullauksesta ( sinne pitää kirjautua uudelleen) kun tullausehdotus on tehty, ja maksaa sen. Yleensä jos lisäselvityksen laittaa illalla, se on aamulla käsitelty ja jos tuntuu että kestää, niin voi soittaa. Ite soittelin kerran ja virkailija totesi että kun tässä on satakunta tullausta odottamassa...
Mutta hoisi sen samantien. Päivä siinä kyllä yleensä hukkuu ylimääräistä.

Eilen soittelin taustakankaiden ( juliste) tullauskoodia ( ikinä ei oel nämä tulliin menneet mutta nyt meni). Tuumasin siinä ääneen että meneeköhän tämä lisäselvitykseen, virkailija sanoi että harvemmin menee yleensä nämä joista alv on 24% hoituvat näin.

Mikähän se logiikka sitten on milloin lisäselvitystä vaaditaan, ei ole valjennut. Otaksun että ihan arvalla laittavat vähän niinko "pistokokeita"?
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 14:59

Mikä se taustakankaan koodi muuten on? Ne isommat taustat kun menevät aina tullausrajan yli, niin lieneen pakko minunkin tietää sen koodi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 18:37

No virallinen nimi tuolle lappuselle, joka saapui on "Tulliselvitettävän lähetyksen saapumisilmoitus". Minun sähköpostiosoitettani ei ole ollut tullin tai postin systeemeissä ja tuskin löytyy paketin päältäkään, niin eivät voineet sinne viestiä lähettää. Nyt se toki tullilta löytyy. Tällä kertaa saapui siis ihan kirjelappunen, jossa käsketään tehdä tulliselvitys tullin sivuilla tai tullitoimipisteessä tai sitten voisi valtuuttaa Itellan hoitamaan asian kohtuullisella lisämaksulle Wink Ei toki mitään lisäselvityspyyntöä tullut, kun ei mitään selvitystäkään ole vielä tehty scratch Aika outoa, jos tosiaan lisäselvityspyyntö tulee ensimmäisenä.

Mutta siis minähän en ole ehkä pariin-kolmeen vuoteen joutunut ollenkaan asioimaan tullin kanssa, joten en ole taas ihan kartalla kaikista nykykiemuroista. Kävin kuitenkin nyt tarkistamassa sieltä nettitullauksesta tuon paketin tilanteen ja siellähän se tullauspäätös odotteli. En jotenkin ollut tajunnut, että minun pitää siellä vielä erikseen käydä se vahvistamassa, joten hyvä kun mainitsit asiasta Tempokisu. Eli siihen ei tullut mitään lisämaksuja ja oletettavasti paketti nyt sitten saapuu postin mukana. Kyttään toki tuota seurantakoodia, jos vaikka sattuisi selviämään huomiseksi tänne Very Happy

Eiköhän ne tosiaan ihan pistokokeina ota noita paketteja tarkempaan syyniin. Ei kai siinä sen suurempaa logiikkaa liene.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: saapumisilmoitus   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 21:39

Ah, tuo on se "normilappu" eli ilmoitus tulliselvitettävän lähetyksen saapumisesta.
No jos ja kun ite pystyy, niin Itellalle ylimääräistä siitä kansii maksaa! Oliko 24.90e.
Elikkä joskus käy niin kun alan tehdä nettitullausta ja lähetän tiedot...niin eipä tulekaan se "maksa nettipankissa" ( tai voi sen varmaan jotenkin muutenkin maksaa mutta kun kirjaudun pankkitunnuksilla niin samantien tietysti maksankin) vaan ilmoitus että tulli tarvii lisäselvitystä.
Joskus kun on ollut "halpa" paketti, vaikka nuken vaate, niin on tullut lisäselvityspyyntö. Kerran meni 0.1kg kirjeenä lähetetty nuken monot tulliin. No mä soittelin siittä ja tullivirkailija uskoikin jo "paketin" painon perustellaa että pikkuasia siellä oli. Vapautti sen suoraan ilman selvityksiä.

Ennen muuten kaikki informaatio oli yhdessä aanelosessa suomeksi ja pienellä ruåtsiksi. Nyt tulee kaksi erillistä aanelosta, joista toinen suomeksi ja toinen ruotsiksi.
Paperinhukkaa.

Kyllä mä kovasti suosin eurooppa-myyjiä!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 7 Helmi - 23:11

Täällä ollaan vasta ihan alkuvaiheissa prosessia. Tekninen termistö, vaan vähän hakusessa Laughing
Joo oli kyllä outoa, että suomen- ja ruotsinkieliset versiot piti oikein eri papereilla lähettää. Pystyiskö mitenkään investoimaan kaksipuolisia tulosteita tuottavaan koneeseen...? Ehkä tässä on taas joku laki/asetus/direktiivi, joka vaatii, että joka lapun pitää olla molemmilla kielillä, mutta hirveää paperintuhlausta joka tapauksessa. No täytyy varmaan lukaista tuo toisella kotimaisella laadittu lappunen ja testata vielekö sitä ymmärtää ruotsia, vai joko on kaikki unohtunu.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyPe 3 Toukokuu - 20:51

Nyt en jaksa kahlata tätä ketjua läpi... Onko joku ostanut jotain Joe Blitmanilta? Hyvä? Huono? Koska Gigi Saksassa lopetti, olen pääasiassa Pink Ponytailin varassa. Mahtava kauppa mutta myy jotkut nuket aika äkkiä loppuun jos ei ole ennakkovarausta. Olis hyvä kun olis "suunnitelma B" Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Joe Blitman! suosittelen erittäin lämpimästi   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu - 5:36

Joe Blitman on yksi parhaista myyjistä, ellei parhain!
Henkilökohtainen vastaus tilauksiin, ja lasku tulee nopeasti, myös vastaa kyselyihin.
Postikulut on todelliset, ja lähettää melkein aina ( viiden nuken paketti taitaa tulla ihan pakettina) kirjeenä ja ehkä jotain ISOA pakettia lukuunottamatta tulee suoraan postiin, ei tulliin.
Ja nopeesti tulee.

Hinnat ovat yleensä kohdillaan, ja Joe myy myös ebayssa. Jos ostat häneltä ebaysta, niin ylimääräiset postikulut palautetaan.

En tiedä ottaako noita ennakkovarauksia, itellä on se että Joelta tulee "newsletter" niin tieto uusista kauppaan tulleista nukeista tulee sitä kautta.

Joella on muuten noita toimivia sateenvarjoja erivärisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyLa 4 Toukokuu - 16:12

Ok, kiitos sunny Kuulostaa hyvältä, eli sinne uskaltaa "mennä" tarpeen tullen Smile Eikä niillä ennakkovarauksilla väliä ole, en sieltä Gigiltäkään ikinä varannut ennakkoon mitään ja aina riitti tavaraa. Tuo on vaan nyt ilmennyt Pink Ponytailin kanssa että ilman ennakkovarausta ei välttämättä saakaan jotain tiettyä. Hyvähän se on että kauppa käy thumbs up Ostajan kannalta vaan vähän ikävää jos aina pitää tehdä varaus etukäteen. Kun joskus joku nukke sytyttää vasta paaaaljon myöhemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 13 Kesä - 8:11

Millä koodilla olette tullanneet nuken tarvikkeita? Entä huonekaluja? scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: tullausnimike   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 13 Kesä - 11:00

Nuket: "nuket ja lelut" -> nuket, ihmistä muistuttavat. Nuken tarvikkeet -> muut koottavat muovilelut
Koodihan tulee automaattisesti sen jälkeen kun tuon nimikkeen valitsee.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 15:56

Jep, nuket on "ihmistä muistuttavia". 

Mutta: valitaanko esim. Monster Highlle sama? Kun nehän ei VARSINAISESTI muistuta ihmistä Wink  En ole (vielä ainakaan) niitä ulkomailta ostanut joten en ole joutunut moista miettimään...

Entä nuken vaatteet? Jos paketissa on pelkkä vaatesetti niin mikäs sille valitaan? Olen kerran tullannut nuken ja vaatesetin ja laitoin vaan tuon "ihmistä muistuttavat" eikä kukaan valittanut. Mutta siis jos olis vaan se vaatesetti..?
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 17:00

KIITOS! Smile

Nuken vaatteet olen laittanut koodilla 9503002900 flower

Tällaisen listan löysin tullin sivuilta leluihin liittyvistä tullikoodeista:

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyKe 19 Kesä - 19:33

Oi, sä muistat koodit ja kaikki  Very Happy  Itse klikkaan vaan siitä nuket ja lelut, ihmistä muistuttavat, enkä katso yhtään niitten koodeja Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Pink Ponytail   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyMa 24 Kesä - 15:10

Siis MITÄ tää tarkoittaa?!!!

Suora kopsaus Pink Ponytailin sivuilta ([You must be registered and logged in to see this link.]) :

My Dear Customers,

Thank you for allowing me to share my love of doll collecting with you for these past ten years. I truly got to live out my dream by having a Barbie®️ doll shop and selling my favorite fashion doll, Barbie®️, beautiful designer fashions, and delightful Re-Ment miniatures. It has been an amazing journey, and I have met some wonderful people and made life-long friends. Now it is time to pursue a new dream, and I look forward to journey ahead. Thank you again, and may you always find joy in your collection.

Pink Ponytail will remain open for sales, but please place your orders through the website or via email. Credit cards are always welcome through PayPal, and we will continue to accept money orders and personal checks. Please email us at [You must be registered and logged in to see this link.] for order inquiries.
For upcoming Barbie releases, I recommend my friend, Barb, at Windy City Dolls.  [You must be registered and logged in to see this link.]
 
Lopettaako tuo kauppa?! Häh?! En ole vähään aikaan tilannut mitään joten en ole tietoinen... Oi ei, mun lempparikauppa SadCrying or Very sadpale  Mä en ole vielä toipunut siitäkään että Gigi Saksassa lopetti... Nyyh...
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTi 25 Kesä - 19:01

Kyllä, Pink Ponytail lopettaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 EmptyTo 15 Elo - 15:46

Kiitti Joeslist-suositteluista grinning  Lähti vähän lapasesta mutta joo, oikein hyvä kauppa lol! 
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
netistä ja ebaysta ostaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: