Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 netistä ja ebaysta ostaminen

Siirry alas 
+9
Evangelina
Isilra
Mimosa
Milia
caracal
SweetNeat
Santra
Silky
tempokisu
13 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: kompromissi   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyPe 15 Elo - 11:54

Jos ostaja olisi nätisti selittänyt miksi jätti postimaksun vajaaksi, varmasti olisi voitu neuvotella asiasta.
Miksei hän antanut tilinumeroaan ja saa rahansa takaisin? se oli kaikkein oudointa.

Kaupan peru olisi ollut paras vaihtoehto, muttei onnistunut. Ajattelin että jos se vielä miettii ja tulee toisiin aatoksiin...
Mietin kauan, ja lähetin äskön kolme nukkea, jätin halvimman pois ( jonka arvo voisi olla se puuttuva osa). Se että pidän rahat ja nuket oli kyllä surkein vaihtoehto, tai ei vaihtoehto ollenkaan.
Sitä vaan aina toivoisi että nuket menee hyvään kotiin, mutta ehkä ne kuitenkin menee jollekin lapselle joka on ihan syytön isänsä äksyilyyn.

Ostajalla oli yli 350 positiivista palauteta, nyt tuli negatiivinen. Perustelun kanssa kylläkin.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyLa 16 Elo - 0:02

Hitsi vie! Että pitikin olla kurja eka huutonettimyynti kokemus  Sad 
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptySu 17 Elo - 20:55

Tempokisulla tosi omituinen tapaus  Shocked  Luulisi että olisi sitten halunnut rahansa takaisin jos ei millään voinut maksaa sitä puuttuvaa osaa! Hyvä kuitenkin että jonkunlainen kompromissi löytyi -toivotaan että nuket meni ihmiselle joka niitä arvostaa (saaja voi tosiaan olla täysin syytön ostajan käytökseen)  unwrapping 
Takaisin alkuun Siirry alas
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptySu 7 Syys - 20:58

No ompas tympeä tilanne. :< Mulla ei onneksi ole ikinä sattunut huonoja kokemuksia huutiksesta *koputtaa puuta* vaan ihan hyvin on sujunut. Ihan ihmejuttu, ehkä ei ollut huomannut katsoa postikuluja, mulla itsellä jää ne joskus huomaamatta kun sitä ei (enää?) näy siinä ylhäällä huudettavan tavaran vieressä. silent

Siltikin, tommoinen ihme äksyily on silleen mitä ihmettä. Ymmärrän jos on tyytymätön lisämaksuun tai tuotteeseen joka ei ole luvatussa kunnossa, mutta hänen oma töppihän sen on täynyt olla jos ei ole sitä katsonut, ja sitten vielä kysyttäessä pimahtaa naamalle. Tuskin se pari euroa kenenkään maata kaataa, kistus!

Toivon samaa, toivottavasti ovat menossa jollekin joka niitä osaa arvostaa! Itsellä oli paljon mietteitä myös ns. hyvästä kodista nukkejen myynnissä, mutta harvinaisten ja kalliimpien kanssa ei passaa olla kovin ranttu, kuhan raha tulee tilille ja kaupat sujuu niin olen myynyt/ollut ihan tyytyväinen. BJD tms. nukkea myydessä ekaksi nukeksi olen aina koittanut antaa vähän vinkkejä mukaan niin ei ihan heti pilaa sitten uutta nukkea.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: nyt sujunut   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptySu 7 Syys - 21:25

^ sain kuitenkin positiivisen palautteen, ilman kommentteja. Ehkä ukkelilla oli huono päivä?
Muut myynnit sujuivat just mallikkaasti, niin voi palvelua käyttää jatkossakin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyMa 8 Syys - 0:14

No hei sehän on hyvä! Smile Ettei ainakaa tullut negatiivitä palautetta! No tais olla huono päivä, ehkä se sai kauhiat mätkyt tai jotain.
Ei mennyt ihan puihin koko homma. Itsellä ainakin ois iso kynnys lähteä myymään jossain ebay:ssä, niin on kiva kun on suomalainen vastine mitä käyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: dollsplanet   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyPe 19 Syys - 19:16

Dollsplanet.de

Taisin itse jopa suositella tätä puljua.

Miten teillä viime aikoina on osto sujunut?  
Ostin 8 päivää sitten Canadian ratsupolliisi-barbien ( haluaa asun!) ja maksoin paypalilla heti kun ei tullut ilmoitusta että tuotetta ei olisi ( aiemmin on tullut monta kertaa niin odotin päivän).
Aiemmin on tullut myös ilmoitus "Statusänderung.." nyt ei ole tullut mitään. Laitoin sähköpostiakin jotta onko tilaus tullut ja raha perille? Ei edelleenkään vastausta.

Saa olla laitimmainen kerta kun täältä ostan. Mietin että vaikka se usasta tulee hitaammin ( vai tuleeko?) ja tulee ehkä tullia, niin on tullut varmemmin. Jos ostaa yhtä nukkea, kaikkein paras paikka on Joe Blitman´s. Mutta kun siellä ei ole aina haluttua nukkea, vaikkapa "Faraway Forest"-barbieta ei tullut ollenkaan sinne.
.
Ja nyt seuraan mistä saisi "Mistress of the Manor".

Ellei sitten se paketti ole tullut isona kirjeenä ( enkä ollut kotona niin saan maanantaina vasta). Mutta kiva olisi saada vastaus jos kysyy.

Kirjatuttuna kirjeenä - paketit tulee muuten tautisen hitaasti välin Helsinki -Pirkkala ( tai kotipaikkakunta). Portugalista tullut nuken vaate, kirjekuoressa, tuli sitä 200km väliä 6 päivää... postimaksut nousee, mutta postin jakelu hidastuu. juuh.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyLa 20 Syys - 17:18

^Mä olen ainakin kysellyt tästä kaupasta, sä sitä taisit suositella...

2 (vai 3?) pakettia on tullut tuolta, viimeksi tuli Shopgirl noin kuukausi sitten. Olen ollut tyytyväinen, kaikki on sujunut tosi mallikkaasti. Alussa laitoin mailia ja kysyin jotain, ja vastaus tuli heti ja ystävällisesti. Ei valittamista. Ja tilauksen muutokset ym. on tulleet sähköpostitse.

Ootko rekisteröitynyt sinne sivulle? Meinaan vaan että "omilla sivuilla" pääset näkemään sen tilauksen statuksen.

Eihän ne lomalla ole? Tää saattaisi vielä olla Keski-Euroopan loma-aikaa... Muistan kun kerran tein tilauksen Gigille (lempparikauppa jota ei siis enää ole) ja vastausta ei vaan tullut. Laitoin mailia, ei vastausta. Parin viikon päästä sitten laittoivat viestiä että sori, oltiin lomalla.

windycitydolls.com on kans hyvä paikka, suosittelen. En oo katsonut onko siellä tuota nukkea...
Jep, Joe on huippu, just sain vintagepaketin sieltä  I love you

Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon Dollsplanetin kanssa  thumbs up  Jospa heillä on jokin hyvä syy! Itse tosiaan olen ollut tyytyväinen, ja ajattelin että tilaisin sieltä jotain jouluksi itselleni. Veronpalautuksia odotellessa...
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: dollsplanet   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyLa 20 Syys - 17:52

Kaksi viimeisintä tilausta meni siten että kyseistä tuotetta ei ollutkaan, joten on jäänyt huono maku nyt. Aiemmin sujui todella hyvin.

Toki olen kirjautunut. Tilaukseni näyttäisi olevan "offen". Laitoin nyt vielä kopion maksusta, ja kysymyksen että onko nukke tulossa vai ei? Canada-barbia olisi saanut muualtakin.

Ostin jo "Mistress of the Manor" usasta. Liian monta huonoa kokemusta nyt dollsplanetista, ikävä kyllä. Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1349
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: ok   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyLa 20 Syys - 20:24

HYVÄ JUTTU!

Canadan nukke on tulossa ja lähetetty 15. päivä.
Nyt pitäisi saada lähtemään: Cadillac usasta, ja Poppy englannista.
Olen ite niin nopea lähettäjä, että viikon viiveet harmittaa ja hermostuttaa - erityisesti jos on epätietoisuutta tilanteesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 EmptyLa 20 Syys - 21:01

Hyvä kun tulee Razz Itsekin revin tukkaa päästä kun joutuu odottamaan, ja epätietoisuus tekee asiasta vielä pahempaa. Pitää tapahtua HETI Rolling Eyes

Itse tosiaan ajattelin tilata sieltä jotain jouluksi. Täytyy katsoa joudunko odottelemaan. Jos joudun niin sitten et ole yksittäistapaus... testing testing tongue
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: netistä ja ebaysta ostaminen   netistä ja ebaysta ostaminen - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
netistä ja ebaysta ostaminen
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: