| Mattelin Monster High | |
|
+24Linda S. Irina myrva kuuma92 Wurasu Valkopilvi Plasticia Milia Tia AliceX kirsikka Rana Hunajasieni Adalmina Siama Mimosa Maarit mirabella Santra SweetNeat caracal Evangelina Silky Tinttufia Kuurankukka 28 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Santra Model muse
Viestien lukumäärä : 282 Join date : 16.05.2010 Paikkakunta : Espoo
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ke 12 Syys - 20:30 | |
| Ihana jokerimekko ja hieno peili! |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 16 Syys - 9:11 | |
| Kiitos Santra . Ostin peilin jostain konkurssipesiä myyvästä kaupasta ja siellä olisi ollut isompiakin samantyylisiä peilejä, mutta ikävä kyllä siellä kävi maksuvälineenä vain käteinen, jota minulla ei ole ikinä mukana kuin pieniä määriä ja nuo myös painavat paljon (olisi pitänyt kantaa 3km sylissä) -joten ostin vain tuon pienen . Nyt harmittaa aivan mielettömästi etten hankkinut myös isoa. Jos jollakulla on tietoa, mistä tuollaisia voisi vielä löytää, niin voi vinkata |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 16 Syys - 11:50 | |
| Upea tuo peili! En ole vieläkään yhtään Monsteria ostanut mutta... kohtahan se on ihan pakko... Mulle voi vinkata mistä saa tuommoisen pienen peilin... |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 23 Syys - 18:58 | |
| |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 23 Syys - 20:09 | |
| Ah, työ kyllä villaatte minua hankkimaan yhden Monsterin edes... |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 23 Syys - 20:26 | |
| Caracalilla todella mahtava peili! Ja aina yhtä kauniit puvut Jotain poskettoman hauskaa näissä monstereissa on vaikka minusta raajat nivelineen tuntuukin vähän heppoisilta... |
|
| |
Milia Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ke 26 Syys - 20:23 | |
| No nyt miulle on tulossa se Venus McFlytrap. Ihan pakko kun se lihansyöjäkasvi oli niin söpö ja tytyllä on toisella puoella flokkitukka... ns. sivusta ajateltu siilitukka... Katotaanpa sitten kun kotiutuu... Olen jo suunnittellut ostavani Draculauran, Clawdeenin, Ghoulian, Frankie-nuket... ehkä vielä Operetta. Ne saa riittää... jos nyt noinkaan paljoa tulee... |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High To 27 Syys - 14:45 | |
| Caracalin Ajassa taaksepäin -kuva on todella hienosti toteutettu, ja neidillä on upea puku, kuten aina. Ja onnittelut Milialle ensimmäisestä monsterista! Hauska nähdä, miltä neiti näyttää livenä, jahka kotiutuu. |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High To 27 Syys - 21:04 | |
| Tuo ajassa taaksepäin kuva ja sen nukke ovat kyllä ihania. Venus McFlytrap tuo mieleen Cyndi Lauperin nuoruudestani. Tässä Draculaura tanssii Jack Skellingtonin kanssa. Aluksi en tykännyt tästä Draculaurasta, mutta nyt alkaa löytyä jokin "rooli". |
|
| |
Santra Model muse
| |
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High To 27 Syys - 22:11 | |
|
Viimeinen muokkaaja, Santra pvm To 27 Syys - 22:36, muokattu 1 kertaa |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High To 27 Syys - 22:13 | |
| Lumimonsterit kuin Muppet Show'n selostajat Mustavalkoinen Frankie |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Pe 28 Syys - 14:57 | |
| Mahtavat arskat |
|
| |
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Pe 28 Syys - 15:23 | |
| Voi että monsterikaupunkisi on kyllä hieno, Santra! Ihailen kaikkia noita yksityiskohtia! Niiden tekemiseen on varmasti mennyt aikaa, mutta lopputulos on ehdottomasti sen arvoinen. Ja Howleen tuo kyllä Madonnan mieleen minullekin! Jotain Madonnamaista neidissä hiuksineen on! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ma 1 Loka - 9:47 | |
| Ihania nämä Santran asetelmat -ja vielä kun hän saa niitä ihailla koko ajan (itselläni kun asetelma kestää vain kuvauksen ajan ja sitten purku)! Kujakissat oli hauska ja lelukauppa mahtava kaikkine pikku leluineen! Tyttäreni osti itselleen tuon mustavalkoisen lyhythiuksisen Frankien -tykkään itsekin siitä aivan mielettömästi, ne lyhyet hiukset ovat sähäkän näköiset. Tässä minulta harvinaisuutta: kuvassa on kaksi nukkea ihan yhtä aikaa!! Minulla ei yleensä kestä hermot asetella kaatuilevia ja sinne tänne sohivia nukkeja yhteen -yhdessä kerrallaan on tekemistä ihan tarpeeksi. Monster High dolls by caracal0407, on Flickr Monster High dolls by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Silky Takara Jenny
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ma 1 Loka - 15:11 | |
| Voi kun suloiset! Tuo eka on ihan kuin joku kaverikuva |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High To 4 Loka - 18:35 | |
| |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Pe 5 Loka - 9:28 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Pe 12 Loka - 10:34 | |
| Draculauraa vaihteeksi: Monster High -Draculaura by caracal0407, on Flickr Varsinkin tällä pinkillä neitokaisella on ongelmia jalkojen löysyyden kanssa -ja monella muullakin minun sekä tyttäreni nukeilla on jalat löystyneet huomattavasti sieltä lantion kiinnityskohdastaan. Onko teillä samoja ongelmia? Ja voiko niitä parantaa? |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ma 15 Loka - 7:19 | |
| oon huomannu tyttäreni nukella vastaavaa, että lantio on löystyny. Yksi päivä ku siivoilin tytön huonetta ja otin yhden nuken käteeni, niin ihan pelkäsin, että jalka lähtee irti. Tyttö lähtee syyslomalle ja aikoo ehkä ostaa sittarin tarjouksesta uuden nuken... saa nähdä kuka tarttuu mukaan |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ti 16 Loka - 21:28 | |
| Kauan odotetut tyypit makailivat kaupan hyllyssä, ja oli pakko tempaista mukaan. Robecca Venus ja elämäni halvin monsteri: Operetta, 10€ Frankie: "Grrr.... Miksi menit vaihtamaan kroppamme?" Rexi: "Olen rehtori!" |
|
| |
Santra Model muse
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Pe 19 Loka - 12:26 | |
| Vinkki: tänään K-Citymarketissa oli läjä Monster High kalusteita: Draculauran kylppäri ja Ghoulian motskari. Hinta: 20 €... |
|
| |
Kuurankukka Fashionista
Viestien lukumäärä : 194 Join date : 18.06.2010
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Su 21 Loka - 15:13 | |
| Vinkki: cittarissa on DVD-osastolla nyt näistä kertova elokuva (Ghouls Rules) |
|
| |
Plasticia Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 44 Join date : 29.10.2011 Ikä : 51 Paikkakunta : Pääkaupunkiseutu
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ke 24 Loka - 17:25 | |
| Minäkin olen alkanut jo pikkasen lämmetä näille Monstereille! Tännekin muutama siunaantunut. Minulla on vaikeuksia saada noita siirtokuva-silmiä kiinniteltyä symmetrisesti. Käsivaralla siis olen niiden kanssa ährännyt, ei ole sitä sellaista Lab-boxiarmi kun se on niin kallis! Kannattaisi kai ensin piirtää nuken päähän jotkut merkit, mittanauhan kanssa ensin etsiä kohdat silmien sisänurkille ja ulkonurkille... Minkäköhänlaista kynää sitä viitsisi käyttää? Ehkä melkein mitä vain tarpeeksi huomaamatonta, jos merkit tekee siten, että jäävät siirtokuva-silmien alle. Hmmm... Ihanan fantasiamaisia ja mielikuvituksellisia nämä nuket! Suurelta osin näiden vaatteet ja peruukit eivät ole ihan mun juttu, mutta muuten aivan ihana lisä nukkekatraaseen! |
|
| |
Maarit Model muse
Viestien lukumäärä : 288 Join date : 03.05.2010 Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High Ke 24 Loka - 18:13 | |
| onko kellään tietoa, että onko Cittareissa vielä noita 10 euron nukkeja? Täältä ne meni hetkessä se Operetta lähinnä jäi kaivelemaan mieltä, mutta kyllä ne muutkin. |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mattelin Monster High | |
| |
|
| |
| Mattelin Monster High | |
|