Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyLa 12 Maalis - 12:36

Ja nyt Japanissa on sattunut ydinvoimalassa räjähdys... Hmmm miksei tuossa voimalassa ollut turvatoimia. Veikkaan että sähkö on tuolla kortilla, en tosin tiedä monta ydinvoimalaa on tuossa maassa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyLa 12 Maalis - 18:50

Nykyisin tulee niin paljon ikäviä uutisia maailmalta Crying or Very sad
Toivottavasti tuho ei leviä caracalin veljen suuntaan ja mieluiten e tietenkään enää mihinkään suuntaan
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyLa 12 Maalis - 19:35

Toivotaan että ovat saaneet reaktorit lauhdutettua, ainakin tänään sanoivat uutisissa että ohjaavat sinne merivettä. Tuo ydinvoima on vaikea juttu. Toisaalta se on hyvä; valtava määrä energiaa pienellä vaivalla eikä saastuta (paitsi jätteet...). Huono puoli niiden jätteiden lisäksi on että pitää olla kamalan varovainen, tuho on paha jos joku kämmi sattuu. Tekniikka kuitenkin menee eteenpäin ja Tshernobylista ollaan kehitytty thumbs up

Jospa tuo maanjäristyskin olisi jo ohi sunny Pidetään peukkuja thumbs up

Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyLa 12 Maalis - 21:16

Kyllä japanilaiset varmasti tekevät parhaansa, ettei tapahdu enempää vahinkoja. Se mitä siellä on tapahtunut (maanjäristys + hyökyaalto) on sen suuruusluokan katastrofi, ettei mikään ihme, jos varotoimenpiteet eivät auta.

Toivottavasti Japani välttyy lisäonnettomuuksilta, ja Caracalin veli perheineen vahingoilta. Minun japanilaiset ystäväni ilmeisesti ovat kaikki turvassa, tosin en ole varma. Neutral
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 15 Maalis - 13:57

Ihan varmasti tekevät parhaansa. Pidetään peukkuja että tilanne helpottaa pian Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyMa 6 Kesä - 16:03

Pientä ovat minun murheeni Japanin vielä tämän hetkisenkin tilanteen varjossa, mutta eipä tässä junassa muutakaan tekemistä ole kuin valittaa. Se on tuo kanssamatkustajan lapsukaisen kiukutteluhuuto, jotensakin mieltäylentävää, kun ei voi mihinkään oikein paetakaan Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 8 Kesä - 16:01

^Otan osaa, ei ole mukavaa, tiedän Laughing Se on vaan semmoinen harmi mille ei voi mitään -varmaan lapsukaisen vanhemmatkin tahtoisivat hiljaisuutta Laughing

Kerran bussissa kiljui kissa. Tykkään eläimistä ja mun pinna venyy aika pitkälle niiden kanssa, mutta ei ollut mukavaa, ei. Vaan minkäs teet Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 8 Kesä - 23:39

Välillä ei vaan voi mitään häiriöille, olivat ne sitten inhimillisiä tai eläimellisiä Wink Varmaan lapsi kiukutteli, kun oli kuuma ja ilmeisesti päikkärit oli jääneet väliin, joten ei mitään erityisen traagista. Suljetussa tilassa vain on niin hankala piiloutua, eikä musiikkia viitsinyt laittaa niin kovalle, että huuto olisi peittynyt.

No mieluummin tämä kuin ryyppyjuttujaan selittävä teinixi yöjunassa. Se olikin viimeinen kerta, kun ostin istumapaikan yöjunaan, kun ei sen vertaa voi kanssa ihmisiä ajatella, että jättäis sen tyhjänpäiväisen kiroilemisen ja höpöttämisen aamuun.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyLa 18 Kesä - 16:22



Harmitta kun en ole vielä oppinut miten mun uusi läppäri toimii Evil or Very Mad Olin just ulkona ja otin vähän kuvia, jonka sitten latasin uudelle konelle. Olisi pitänyt ensin kopioida ne vanhalle konelle, niin olisin voinut laitta ne heti tänne.... Mutta ei, nyt pitää ensin opetella toi uusi systeemi, katsotaan jos mä saan ne sirrettyjä Photubucketiin Suspect
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptySu 19 Kesä - 22:55

Tekniikan ihmeitä... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 28 Kesä - 11:26

Päätinpä leipoa tänään poikaystävälleni syntymäpäivä kakun. Sellaisen pienen muffinsivuokaan. Kaikki meni siihen asti hyvin, kunnes aloin vatkaamaan kermaa. Joko vatkasin kermaa lian kauan tai sitten kerma oli jo pilalla, mutta se suli nesteeksi lähes heti. Enkä nyt enää kerkeä leipomaan uusia ennen kuin poikaystäväni tulee käymään täällä. Voiko enää enemmän kiukuttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 28 Kesä - 12:50

No voihan harmi että kakun tekoon tuli mutkia matkaan! Voi olla syynä tämä helle? (tietääkö joku fiksumpi leipuri?). Onneksi ne kakut menevät ihan hyvin kaupaksi ilman kermojakin Laughing -laita päälle paljon vaikka mansikoita ja tomusokeria ripottelet päälle?
Takaisin alkuun Siirry alas
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 29 Kesä - 10:07

Sain kakkuset jotenkuten korjailtua, ja kun ripottelin kermojen päälle paljon nopparellejä ei kermojen rumuutta edes huomannut. Kakuista tuli kyllä sen verran prinsessamaiset, mutta ei voi minkään. Olivat kuulemma hyviä Laughing

Tänään koitan leipoa jauhelihapiirakkaa Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTo 7 Heinä - 19:46

Onpa harmillista, että kerma pääsi tuolla lailla pilalle, mutta onneksi ei makua haitannut Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyMa 22 Elo - 17:45

nyt suututtaa ja kunnolla...nimittäin mulla on ollu profiili yahoossa iät ja ajat, olen kuulunut erilaisiin keskusteluryhmiin jne... no nyt viikonloppuna yritin päästä kirjautumaan noihin ryhmiin ja omaan flickr kansioon.. ylläri pylläri mun tunnuksella ei löydy profiilia Sad Onko jollekki muulle käyny joskus näin ja mikä oli lopputulema?

Mä pahoin pelkään että sinne män kaikki ja en pääse enää tuolla profiililla kirjautumaan. Harmittaa niin vietävästi Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyMa 22 Elo - 22:32

Minulle käy kyllä jostain syystä hämmentävän usein niin, että unohdan yahoon tunnukseni, joten en pääse kirjautumaan flickr:n. Jostain syystä tuli valittua sellainen tunnus, ettei se tule koskaan ensimmäisenä mieleen Rolling Eyes Katselin tuolta Nukkenurkan flickr ryhmän jäseniä ja kyllä sieltä löytyy ainakin Maarit123 tunnuksella kuvia [You must be registered and logged in to see this link.] Eivät siis näyttäisi kuvat hävinneen. Oliskohan se kirjautumistunnus kuitenkin päässyt unohtumaan, se kun ei ainakaan minulla vastaa flickr nimimerkkiä
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 23 Elo - 8:14

ei ole kysymys unohtamisesta sillä tiedän että tunnukseni on oikea ja se antaa ettei ko id ole olemassa :/ ... elättelen vielä toivettaa että yahoolta vastaisivat, mutta taitaa olla turha haave... pitänee tehdä uusiksi.
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 23 Elo - 12:58

No voi itku Sad Toivottavasti osaavat sieltä auttaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 23 Elo - 17:28

en oikeestaan enää usko että vastaavat, laitoin viestiä pari päivää sitte ja luulis jo tähän mennessä jonku vastineen tulleen.

Tympii vaan ku pitää alkaa tekeen kaikki profiilit ja "anoa" jäsenyyttä uusiksi useille palstoille ja sitte oottaa hyväksymisiä jne ja sit vielä mahdollinen vanhan profiilin poistaminen ... huokaus Sad

Vähän harmittaa sekin ku nukkerintamalla en saa mitään aikaiseksi Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyTi 30 Elo - 15:26

Mä aioin ensin tiliä Flickriin mutta hermot petti kun en saanut profiilia luotua vaikka mikä oli scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 31 Elo - 7:59

juuh, mä sain siis palautettua muut paitsi tuon flickr-tunnuksen... ja nyt sitte pohdin että mikä olisi järkevin/helpoin paikka säilyttää kuvia sillä silmällä että siirtää tänne ja mahdollisesti blogiin. Juuh suunnitteilla on oma blogi... Laughing ikuisuusprojekti
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 31 Elo - 12:53

Mahtavaa, että sait tunnuksen palautettua cheers Helpoimmaksi kuvien linkityksen kannalta olen itse ainakin kokenut tuon suomalaisen Aijaa.com kuvapalvelun. Sinne kun rekisteröi tunnukset niin kuvat säilyvät tallessa aivan niin kauan kuin haluat ja kuvia onkin sitten aivan älyttömän helppo lisäillä ja linkittää esimerkiksi tälle foorumille. Flickrissä hyvänä puolena on se yhteisöllisyys ja kuvien jakaminen, mutta kuten taisin jo mainita tuppaan aina unohtamaan tunnukseni sinne What a Face (siis oliko pakko valita niin hankalasti muistettava tunnus).

Pidähän meidätkin ajantasalla blogiprojektisi etenemisestä Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 7 Syys - 9:02

Minäkin haluaisin oman blogin nukkeasioille -mutta olen oikeasti niin onneton (ja kärsimätön) tietokoneiden kanssa, että omia hermoja säästääkseni parempi varmaan unohtaa moiset humputukset Crying or Very sad . Pitäisi varmaan mennä jonnekin tietokonekurssille opiskelemaan.
Onnea Maarit sinulle blogin tekosi pariin cheers
Takaisin alkuun Siirry alas
pioni
Kirppisnukke
Kirppisnukke
pioni


Viestien lukumäärä : 13
Join date : 25.07.2011
Ikä : 59
Paikkakunta : Jyväskylä

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 7 Syys - 10:13

Rohkeasti vain muruset kokeilemaan blogin tekoa Very Happy

Blogin teko ei oikeasti ole vaikeaa, se onnistuu ihan ilman kursseja. Jopa minä tongue olen ansiokkaasti perustanut aikanaan käsityöblogin ja kesällä aloitin hitaasti päivittyvän barbieblogin bloggerin kautta. Käykää kurkkaamassa, linkki on tuolla alempana...

Blogger on minusta helppo, siinä ohjeet tulee suomeksi ja sivujen asetuksia saa muokata mielensä mukaan. Vuodatusta en suosittele, tuntuu että siinä on usein katkoja ja muutakin kankeutta.

Takaisin alkuun Siirry alas
http://clairenmaailma.blogspot.com/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 EmptyKe 7 Syys - 21:24

kävin katsomassa blogisi ja hyvältä näytti.

Mulla yksi ongelma on heti se, että mä en osaa tehdä noita "sarakkeita" niinkuin haluaisin ja sitte en osaa liittää noita "nappeja" olleskaan..

Tällä hetkellä blogi on ihan raakile vielä ja keskittyy ehkä enemmän toiseen harrastukseeni, mutta tarkoitus olisi lisätä myös tätä nukkeilu-puolta sinne. Vinkkejä ja ohjeita otetaan kiitollisuudella vastaan ja ehkäpä vielä julkaisenkin blogin jossakin vaiheessa..
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harmeja - Sivu 7 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 7 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 7 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 6, 7, 8 ... 11 ... 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: