| BJD nuket | |
|
+25Bronze Linda S. Irina Lumiche myrva Sulkasato AliceX Mimosa Hunajasieni Rana SweetNeat feliara Pihlaja Evangelina Silky Milia aviksenpaja Alonces ShoeCat marika Maarit Ecifircas Adalmina Tinttufia Siama caracal 29 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Mimosa Model muse
Viestien lukumäärä : 225 Join date : 25.08.2011
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 2 Helmi - 18:52 | |
| Kiitos, Caracal! :)Mekkoa oli kiintoisaa neuloa, koska kyseisen nuken kroppa on erittäin lanteikas. Siksipä takana onkin nappikiinnitys, kun en oikein mitään muutakaan kiinnitystapaa keksinyt. Oma Angel Egg -nukkesi on erittäin hurmaava tapaus ja tuo asu päähineineen nyt on aivan käsittämättömän upea. Flickrissä sitä kävinkin jo ihailemassa. Teitkö neidillesi tuon peruukinkin? On nimittäin todella ihana. <3 Tinttufian Wilda on suloinen, kuten aina! <3 Nämä Kaye Wiggsin nuket ovat kyllä kerta kaikkisen herttaisia tapauksia. Todella kivasti olet myös hänet myös pukenut. <3 Lunani sai uuden meikin, joten laitan nyt vain tällaisen perinteisen kasvokuvan... Luna - Cerisedolls Constantine by Mercedes010, on Flickr |
|
| |
Tinttufia Silkstone
Viestien lukumäärä : 444 Join date : 26.04.2010 Paikkakunta : Raseborg
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 9 Helmi - 16:06 | |
| |
|
| |
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 16 Helmi - 18:54 | |
| Hauskat kelkat ! Minullakin on yksi kelkka jossain varaston uumenissa, se on joku ulkotulen alusta oikeasti. Vaan enpä kerennyt sinä ainoana päivänä kun lunta oli täällä, ulos kuvailemaan. On ulkokuvailut jääneet nolliin kelien takia, ei tuomloskainen harmaus oikein innosta. Tosi söpö pinkki neulottu asu! Kintaat ylisöpöt! (Jos olisin oikealla koneellani, lisäisin kuvan -vaan kun en ipadilla osaa kuvia liittää |
|
| |
myrva Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 30.03.2011
| |
| |
she_flame Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 16.02.2014 Ikä : 41 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 17 Helmi - 8:25 | |
| Esittelykuvaa miun esikois-BJDstä (seuraavan pitäs aapua kotio loppuviikosta). Siispä: Chandira. |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 18 Helmi - 15:20 | |
| Myrvan pupuli on niin valloittava! Itse aina ihaillen noita eläinnukkeja (varsinkin tuon pupun tekijän kaikki nuket ovat aivan ihania!), mutta en oikein tiedä osaisinko itse niiden kanssa mitään touhuta? Minulle kun se vaatteiden teko on kuitenkin aina se 'juttu' nukkejen kanssa Ehkä pitäisi vain kokeilla.) Ja vihdoin pääsin myös isolle koneelle, pääsen kuviakin lisäämään. tällainen ihanainen venäläisten nukketaiteilijasisarusten tekemä taipuisa neito minulle ilmestyi (ostin käytettynä tosin, ihan tuli Englannista). Olen aivan täpinöissäni! Kaunis kuin mikä ja taipuisa kuin mikä. Vähän kyllä pelottaa koskea nukkea, kun nuo tatuoinnit ja meikki on sisarusten tekemät, niin pelkään että sormieni kosketus pikkuhiljaa kuluttavat pois nuo taideteokset. Silkkihanskat käsiin varmaan... Popovy Sisters Blue Jay by caracal0407, on Flickr Ja tässä sitten nukkeharrastajan ja kissanomistajan ihanaa arkea Popovy Sisters Blue Jay by caracal0407, on Flickr |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 23 Helmi - 18:23 | |
| Aivan ihana tämä Caracalin uusin neito, ja mielettömän upea asu päähineineen! Kissaotos on mainio! Granadon Fayetteni sai uuden meikin. Kurja kyllä viime aikoina on ollut niin pimeää, etten saa edes kohtuukuvia aikaiseksi, mutta tällä mennään... Catharine - Granado Fayette by Mercedes010, on Flickr |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 24 Helmi - 8:54 | |
| Kiitos Mimosa Itse olen kovastikin miettinyt myös Granadon nukkea, ainakin muistelisin, että niillä on erittäin hyvä kroppa. Ja sinun Fayette on todella kaunis tapaus, ihana meikki. Tässä Blue Jayni taas kerran Popovy Sisters Blue Jay by caracal0407, on Flickr Popovy nukke on siitä vähän haastava, että kaikki tavallinen näyttää tylsältä neidin päällä -nämä nuket tarvitsisivat ehdottomasti jotain räväkämpää ylleen (hiukset että vaatteet) ja minä taas en ole kovin räväkkä tyyliltäni vaan aika tavallisen harmaa (luonne on kyllä kovinkin pirskahteleva ja vaikeakin )... No mutta, ehkä minä joskus saan räväkkyysinspiksen ulkoisestikin |
|
| |
she_flame Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 16 Join date : 16.02.2014 Ikä : 41 Paikkakunta : Rovaniemi
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 25 Helmi - 9:16 | |
| Ihana tuo Caracalin nukke! <3 Mie tarjoan yhetiskuvan omista tytöistäni - Shalunia tuli reilu viikko sitte kotia, ja nyt se on peruukkia vaille valmis. |
|
| |
AliceX Fashionista
Viestien lukumäärä : 80 Join date : 11.03.2012
| Aihe: Vs: BJD nuket La 15 Maalis - 17:17 | |
| Tuo Caracalin Blue Jay on kyllä huikaisevan kaunis, Flickrin puolellakin sitä ihaillut! (ja terve kaikille uusille ja vanhoille foorumitutuille, en ole täällä pitkään aikaan mitään kirjoitellut, pari kertaa käynyt kurkkimassa juttuja vain ) |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 2 Kesä - 19:06 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| |
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 9 Kesä - 20:34 | |
| |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: BJD nuket Ma 9 Kesä - 21:12 | |
| Höh, nyt minäkin tarvitsen Sunkissed Mikin |
|
| |
SweetNeat Fashionista
Viestien lukumäärä : 75 Join date : 06.03.2011
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 10 Kesä - 21:06 | |
| Aivan ihania kuvia täällä! Tuo Popovy Sistersin nukke on henkeäsalpaava! Ja onnittelut Tinttufialle ja Wildalle valokuvakilpailun voitosta FB:ssa! Mimosan suloista Meitä olen ihastellut joka paikassa ja aina se on yhtä ihana. Tässä Selina (Bjtales Phantom) rantamaisemissa. Olen todella iloinen, kun sain tämän nuken hankituksi, yksi pitkäaikaisia haaveitani kun on. |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 17 Kesä - 16:48 | |
| Tinttufialle paljon, paljon onnea valokuvakilvan voitosta! Miki todellakin on varsin suloinen moldi, ja olen kyllä sitä mieltä, että Wilda tarvitsee leikkikaverin. SweetNeatin uusin neiti näyttää aivan ihanalta metsän keijukaiselta. Ympäristö on kuin sirolle nukelle tehty. <3 Firman default meikki ei ollut ihan sitä, mitä Caralle toivoin, ja olin jo kyseisen nuken myydäkin, mutta onneksi ostajaehdokas jänisti. Päädyinkin lähettämään neidin uudeen meikkiin, enkä voisi olla lopputulokseen tyytyväisempi. Cara - Withdoll Cynthia by Mercedes010, on Flickr |
|
| |
SweetNeat Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Pe 11 Heinä - 20:50 | |
| Ai kuinka ihana on tämä uusi meikki! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 6 Elo - 21:23 | |
| Kiitos, SweetNeat! Pidän kyseisen taiteilijan tekemistä meikeistä kovasti. On hirmuisen taitava ja tuo nukkien kasvonpiirteet ihanasti esille. Pieni lisäräpsäisy Carasta, kun kokeilimme toisen väristä peruukkia, mutta kyllä se vihreä on mielestäni tämän nuken juttu. Saa pysyä pastelliprinsessana. Cara - Withdoll Cynthia by Mercedes010, on Flickr |
|
| |
Tinttufia Silkstone
| Aihe: Vs: BJD nuket La 20 Syys - 16:52 | |
| |
|
| |
myrva Gateway Barbie
Viestien lukumäärä : 62 Join date : 30.03.2011
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 21 Syys - 16:30 | |
| |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket To 2 Loka - 12:38 | |
| IHANA Wilda ja suloinen pupu! |
|
| |
Mimosa Model muse
| Aihe: Vs: BJD nuket Ke 29 Loka - 18:05 | |
| Cara mallailee mustaa peruukkia... Taustaksi olisi kyllä kaappia paremmin sopinut vaikkapa syksyinen metsä, mutta tällä nyt mennään... Cara - Withdoll Cynthia by Mercedes010, on Flickr Lottie halloween-tunnelmissa... Kisu taitaa tosin olla eri mieltä, koska pyrkii sylistä pois varsin tarmokkaasti... Lottie - Kaye Wiggs Layla by Mercedes010, on Flickr |
|
| |
Bronze Fashionista
Viestien lukumäärä : 111 Join date : 11.12.2012
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 2 Marras - 16:13 | |
| Oi, aivan ihanat kuvat, Mimosa Olet niin lahjakas! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: BJD nuket Ti 11 Marras - 9:44 | |
| Mimosa Cara on niin kaunis! Ja hartiahuivi niin kotoisan lämpöisä -tuollaista kaipaisin itsellenikin näin kylmien pureuduttua luihin ja ytimiin! Ja tuo mekko sopii todella kauniisti neidille, ihanaa kangasta! Lottien kissahan näyttää juuri siltä kuin meikäläisen kissat, kun ottaa ne syliin Meikäläisen yksi lemppareista on tämä neito: (ai että rakastan näiden nukkejen ihanan muodokasta kroppaa! Lantio on vaan niin täydellinen!) Lillycat Cerisedolls Ellana by caracal0407, on Flickr |
|
| |
SweetNeat Fashionista
| Aihe: Vs: BJD nuket Su 16 Marras - 19:44 | |
| Nyt kun bjd-maailmassa kohistaan aitojen nukkejen puolesta ja recast-kopioita vastaan, on hyvä meidänkin kannustaa taiteilijoita ja heidän luomuksiaan. Tässä osa minun taiteilijanukeistani; sekä käsinvalettuja yksittäiskappaleita että pieninä sarjoina teetettyjä yksittäisten taiteilijoiden luomia nukkeja. Ikävä kyllä nykyään pitää olla varuillaan, ettei tule vahingossa huijatuksi ja ostaneeksi laittomasti tehtyä valukopiota. Standing up for good deed by Sweet_Neat, on Flickr |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: BJD nuket | |
| |
|
| |
| BJD nuket | |
|