Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida

PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

jihuu

Siirry alas 
+22
tempokisu
Santra
Mimosa
Hunajasieni
pioni
SweetNeat
Alonces
Jenna
Ecifircas
aviksenpaja
Lumikki
Evangelina
Tinttufia
Adalmina
Milia
Siama
ShoeCat
-Tähtiloiste-
Silky
caracal
anabdiel
Maarit
26 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava
KirjoittajaViesti
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

Viestien lukumäärä : 1370
Ikä : 43

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 1 Syys - 14:04

Voi, kun mä nautin tästä syksyn tulosta!!! heartbeat

Vaihdoin lopulta netin langattomaan kun modeemiyhteys tökki niin pahasti (ainakin vielä olen ihan tyytyväinen). Kävin liikkeessä kauppareissulla ja eikös siinä kassalla myyjä hihkaissut että hei, mä muistan sut, sullahan oli jumalattomasti niitä nukkeja! Bileet
Vasta sitten tajusin että oli sama mies joka toi mulle telkkarin vuosi pari sitten Laughing Olin jäänyt mieleen Laughing Hän kyseli että onko niitä tullut lisää jne. Nyt muistankin kun hän toi telkkarin ja jäi nukkeja katselemaan Laughing

Kissalla on kivaa; se kyttää siiliä. Lähelle ei uskalla mutta seurata täytyy cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia

Viestien lukumäärä : 338

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 1 Syys - 19:24

Syksy on ihanaa aikaa... kynttilöitä, lämminta teetä ja tunnelmaisia lukuhetkiä kun sade ropisee kattoon heartbeat
Hihkutetaan nyt... toinen nukke on postissa... lähden kohta hakemaan sitä!

Luovuuden aikaa... flower
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

Viestien lukumäärä : 1083
Ikä : 37

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 1 Syys - 20:17

Alkusyksy on kyllä ihanaa, siitä lopun loska vaiheesta en niin innoissani ole, mutta nyt on erittäin hyvä Smile Ilma on jotenkin raikkaampi ja tuntuu kevyemmältä hengittää thumbs up
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTo 2 Syys - 15:02

Ja etenkin sen painajaismaisen kuuman kesän jälkeen nää ilmat on yhtä kuin taivas cheers Tää ei tykkää helteistä.....
Voi kun munkin nuket tulisivat, mutta kenkäpaketti puuttuu vielä. Se kun ilmestyy niin neiditkin pääsee kotiin Smile Couture Angelia odotan tosi kovasti, olen nähnyt siitä kauniita kuvia -vaikuttaa kauniimmalta kuin osasin odottaakaan!
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-

Viestien lukumäärä : 237

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTo 2 Syys - 21:11

niin, kenkäpaketti ei tullut elokuussakaan... Rolling Eyes Mä olin jo kerennyt unohtaa koko paketin. Laughing
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyPe 3 Syys - 0:55

Onkohan noikin kengät homehtuneet matkalla? Rolling Eyes (sori huono läppä, toivottavasti paketit tulevat pian Smile )
caracal
Pullip
Pullip

Viestien lukumäärä : 1024

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyPe 3 Syys - 8:33

Minäkin rakastaisin istua sohvalla lämmin teemuki kourassa kuunnellen sateenropinaa -mutta kun totuus on, että täytyy päivittäin lähteä kävelemään lapset kouluun ja sitten hakureissu (koululle on matkaa vajaa kolme kilometriä) -niin se viileä syyssade ei tunnu järin kivalta. Tosin tuo kävelyjuttu on sinälllään hyvä, että kunto kohenee (ja toivon mukaan reidet/pylly pienenevät -tai edes kiinteytyvät...) Ja onhan se kaunista ruskan aikaan Smile

Toivottavasti kenkänne tulevat pian!!! Kuinkas monta kuukautta ovat jo olleet 'tulossa'? Ovatko ne edes siis ilmestyneet oikeasti? -vai tehdäänkö ne joskus tulevaisuudessa?
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-

Viestien lukumäärä : 237

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyPe 3 Syys - 19:58

Jee, kengät on tulossa!! cool Party
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyLa 4 Syys - 18:55

Pikkuhiljaa, pikkuhiljaa... kyllä ne sieltä vielä... Laughing Musta niiden piti ilmestyä jo kesäkuussa scratch En kyllä tiedä milloin ovat valmistuneet, luulen nähneeni niitä kuvissa jo tässä kesän aikana... tai sitten olen nähnyt omiani.

Edit. Paketti on täällä! Kengät ja 3 nukkea!!! cheers cheers Pikku mutta kuitenkin matkassa; paketti on tietenkin tullissa, mikä tietää ylimääräistä rahanmenoa No
caracal
Pullip
Pullip

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 9:19

Onnittelut kengistä! Kuvista päätellen ovat älyttömän upeita!!!

Oma jihuu-aiheeni: ompelin eilen pitkästä aikaa ihan kunnon vaatteen (räpellyksiä ei lasketa Wink ) ja tuli taas onnellinen tunne, kun oli saanut vaatteen valmiiksi ja vieläpä suurin piirtein sen näköiseksi kuin olin halunnutkin Smile . Joskohan se ompeluputki taas lähtisi käyntiin sunny
(miinuksena mainittakoon niskan/hartioiden jäykkyyden pahentuminen -tarkkuutta vaativa työ ei oikeasti sovi minulle, koska jännitän koko ajan hartioita ja siitä sitten on seurauksena kunnon kivut/jäykkyys -joihin sitten syön kolmiolääkkeitä päivittäin... Mutta on se ompeleminen vaan niin mukavaa Smile )
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 12:32

Siitä se taas lähtee thumbs up Mullakin välillä niskat vihoittelee Neutral
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 22 Syys - 22:27

Loisto juttu Caracal, että olet taas löytänyt innostuksen ja ilon tekemiseen Smile Itsellekin tuo niska-hartiaseudun kipu ja jumitus on todella tuttua. Lähinnä minulla se johtuu kai siitä, että istun niin paljon koneella ja välillä istuma-asento versiointini ovat vähintäänkin mielenkiintoisia Laughing
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas

Viestien lukumäärä : 235

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyLa 9 Loka - 15:11

Sain eilen hymyn naamalle, kun mentiin kavereiden kanssa käymään paikallisessa supermarketista ja nurkan takaa tuli eräs toinen porukka, jossa oli tuttujamme ja juttelimme siinä sitten. Eräs näistä toisen porukan henkilöistä ei ollut nähnyt minua varmaan puoleen vuoteen ja katsoo minua silmät pyöreenä ja katsoo varpaista päähän vartalotarkastuksen. "sie oot pienentyny!" Mie punastelen ja soperran jotain, ehkä vähän joo. Olen siis laihtunut 20 kiloa.
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptySu 10 Loka - 8:32

^Oi, onnittelut siitä! Hieno saavutus sunny cheers
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyMa 11 Loka - 20:08

Mahtavaa Ecifircas cheers Samanlaista motivaatiota odotellessa, sais itteltäki noita kiloja kadota samaan tahtiin.
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina

Viestien lukumäärä : 1037

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyMa 11 Loka - 22:03

Hienoa Ecifircas! cheers
Samanlaista motivaatiota tänne on odotettu jo toista vuotta Suspect
caracal
Pullip
Pullip

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTi 12 Loka - 8:54

Onnittelut minultakin!!!! (siis jos tarkoituksesi oli kadottaa ne kilot?)
Onhan se ikävä kyllä niin paljon helpompi saada niitä ylimääräisiä kuin päästä niistä eroon -taitaa kaikilla naisilla olla sama ongelma (ainakin pään sisällä Wink ).
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTi 12 Loka - 16:33

Kumman helposti niitä kiloja kyllä tulee Laughing Lähtisivätkin yhtä helposti Laughing
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas

Viestien lukumäärä : 235

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTi 12 Loka - 18:27

Kiitoksia Smile Ihan tarkotuksen mukaisesti juu oon puottanu painoa. Jos sitä pääsis rantakuntoon 2011 doh

Multa lähti innostus siitä, kun eräs miespuolinen henkilö torjui minut ja satuin sitten katsomaan peiliin ja siitä lähti sitten urheiluvimma. Nyt kun sais taas tuota syömistä kuriin niin saisin taas puotettua painoa nopeammin. Minä kun olen sellainen herkkusuu. Pitäisi saada kaikki pikku napostelut pois. Ennen kun söin ainoastaan viikonloppuisin, nykyään en syö mitään viikonloppuisin, mutta pitkin viikkoa napostelen kaikkea mitä kaapin pohjalta löytyy. Jos sitä saisi lisää itsekuria jostain,...
http://muovikenka.vuodatus.net/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyTi 12 Loka - 20:12

Se herkutteluhan se... Rolling Eyes Mäkin pidin aina karkkipäivän kerran viikossa, sellainen päivä jolloin en yhtään katsonut mitä syön, mutta muina päivinä söin terveellisesti. Nykyään napostelen joka päivä ja äkkiäkös se näkyy Rolling Eyes Ja mä kun en ole mikään urheilija... pitäis siis olla tosi tarkkana syömisistä kun en kuluta niin paljon Basketball
caracal
Pullip
Pullip

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 13 Loka - 8:48

Kunhan nyt Ecifircas sitten pidät kuitenkin huolen, ettet anorektikoksi rupea! Siinä tuleekin sitten taas uudet ongelmat eteen. Eli kohtuus kaikessa!
Minulla taas on ongelmia saada tyttäreni syömään tarpeeksi -eilen taas housut tippuivat koko ajan neidillä kävellessä. Taas on palattava henkseli-linjalle, että housut pysyvät paikallaan. Eskarin opettajakin jo huomautti, kuinka vaikeaa neidin on syödä yhtään mitään ruokalassa. Ähhh.... Pitääkö kohta tunkea jokaisella välipalalla suklaapatukka neidin nenän eteen, josko sitten saisi vähän rasvaakin luitten päälle! Jokainen aamupalakin on yhtä taistelua. Välillä ottaa niin päähän tuon pikkuneidin syömistouhut Sad Tämä ei nyt ollut jihuu-aihe -mutta pointtina siis se, ettei laihtuminen ole aina positiivinen asia...tai jotain....
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 13 Loka - 15:47

Kurjaa se on tuokin Neutral En ole mikään lasten asiantuntija, joten en tiedä mitä sitä pitäis tehdä -opettaa napostelemaan? Laughing Nirsoa kissaa palvelen kyllä päivittäin..... Voihan se olla että tuo lapsen syöminen tasoittuu siitä iän myötä..?
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 13 Loka - 16:39

Ei toki laihtuminen ole aina hurraamisen paikka. Ei se ole sitä ylipainoisillekaan ihmisille, jos se tehdään väärin. Eihän siinä ole mitään järkeä, että hävitetään laihduttamalla kaikki lihakset rasvan ohella ja näin ollen jäljelle ei jää välttämättä terveempi, vaan vain kevyempi ihminen. Itse olen ollut enemmän tai vähemmän ylipainoinen yli puolet elämästäni, joten minulle laihtuminen olisi hurraamisen aihe. Sitten taas jos ihminen on alkujaankin hentorakenteinen ja hoikka ei laihtuminen enää olekaan hyvä juttu.
Anoreksiasta ja sen hoidosta tuli mieleen, että itse en ymmärrä anoreksian hoidossa sitä hiilarimössön pakkosyöttöä. Anorektikoille kuitenkin nimenomaan lihominen ja läski ovat kauhistuksen aiheita, joten mikä järki on syöttää heitä ruualla, joka lähinnä lisää vain rasvan määrää kehossa. Eikö parempi olisi lähteä syöttämään proteiineja ja rasvaa, jotka ovat elimistön rakennusaineita ja näin ollen tekisivät oikeasti hyvää keholle. En minä sano, etteikö ruokavaliossa hiilareitakin pitäisi ja saisi olla, mutta linja että syötetään anoreksikoille nyt sitten vaikka karkkia ja suklaata, ihan vain jotta saadaan paino nousemaan on jotenkin hämmentävä. Anorektikon kannalta itse näkisin tärkeämpänä, että opetettaisiin ja näytettäisiin, ettei kaikki ruoka ole pahasta ja lihota, vaan siitä on oikeasti hyötyä elimistölle. Tuolla pakkosyötöllä ei kai muuta saada aikaan kuin ahdistuneita ihmisiä, jotka hoidosta lähdettyään alkavat taas näännyttää itseään...

Hupsista keikkaa, tämä meni nyt kyllä paasaamisen ja nurinan puolelle What a Face

Caracal: Ikävää, että syömisestä on tullut teidän neidille ongelma. Olisiko kuitenkin jotain ruokaa, josta hän pitäisi tai jota söisi vähemmällä taistelulla? Serkkuni tyttö on tosi pieni ja hoikka ikäisekseen, mutta kyllä hän kuitenkin syö ja liikkuu ihan normaalisti, joten sinänsä hänen hoikkuutensa ei ole terveydelle vaarallista. Ei ole anorektikko siis, vaikka ehkä saattaa hieman näyttää siltä, kuin ei olisi ruoka-aikaan koskaan ollut kotona.
Milia
Model muse
Model muse
Milia

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptyKe 13 Loka - 18:20

Even kanssa samaa mieltä... itse olen pudottanut painoani proteiinilla ja ns. aidoilla rasvoilla (ei teollis) ja kasviksia unohtamatta. Herkutella saa kunhan ei tee niistä pääateriaa... Very Happy

Kutenkin pakko puuttua hieman edelliseen kommentiin, että anorektikoksi ei "ruveta"... sekin on häiriö, mielensairaus... vääristynyt minäkuva. Toivottavasti kukaan ei sairastu siihen tai muuhunkaan... on väärin sitten pakkosyöttää karkilla kun inho tulee takaisin ja morkkis kauheampana, saati jollain mössöllä. Verensokeri tykkää.... Mad Lihakset on kauniita, mutta valitettavasti senkin voi vetää överiksi. Minusta median antama kuva alkoi vääristyä siinä vaiheessa kun Marilyn Monroeta alettiin pitää "lihavana", onneksi aletaan nähdä taas toisin mm. Kim Kadash on kurvikas nainen ja joku punapää näyttelijätär (nimeä en muista).
Milia
Model muse
Model muse
Milia

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 EmptySu 17 Loka - 23:32

Muita kuulumisia... huomenna aikuiskoulutuksen infoon, aloitan tässä koulu ohella toisenkin tutkinnon What a Face
Sponsored content

jihuu - Sivu 5 Empty
ViestiAihe: Vs: jihuu   jihuu - Sivu 5 Empty

jihuu
Takaisin alkuun 
Sivu 5 / 14Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 9 ... 14  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: