Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Harmeja

Siirry alas 
+24
kuuma92
HelloDolly
tempokisu
AliceX
Tia
Mimosa
Plasticia
Tabitha
Hunajasieni
pioni
Kuurankukka
Miukutuubi-90
Tinttufia
Santra
Evangelina
Alonces
Ecifircas
Milia
caracal
Siama
Maarit
Adalmina
-Tähtiloiste-
Silky
28 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
KirjoittajaViesti
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: voimia!   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 27 Joulu - 15:03

Kuurankukalle voimia! Jiri pääsi kuitenkin kärsimyksistään ja kisujen taivaaseen. Tosin ihmisten on varmaan samoilla tienoilla..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Santra
Model muse
Model muse
Santra


Viestien lukumäärä : 282
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Espoo

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 27 Joulu - 15:59

Otan osaa. Omakin kissani kuoli todella nopeasti, kun virtsamyrkytys iski munuaisten toiminnan heikennyttyä/lakattua. Se oli järkyttävää. Lepäile ja sure kotona. Itse linnoittauduin kotiin 4 päiväksi, enkä halunnut lähteä töihin, mutta oli pakko. Työ vei ajatukset vähitellen muualle, kun oli pakko.

Mun kissa kuoli juuri itsenäisyyspäivänä, ja oli mulle superrakas. Emokissani synnytti sen ja se oli sellainen rääpäle jo pienenä. Oli kauhea halu suojella sitä, muttei lopulta voinut.

Nyt jo kolme viikkoa myöhemmin tempaisin, ja sain löytöeläintalosta uuden kissan kahden muun kaveriksi. Tuli vain sellainen tunne, että voin tarjota kodin jollekin ja tämä tapaus todella halusi päästä häkistä ulos. Se on luonteeltaan ihan erilainen kuin kuollut kissani, eikä se korvaa kuollutta kissaani. En vielä edes kunnolla tunne uutta kissaa, mutta on jotain muuta ajateltavaa, kuin entisen kissan tyhjä makuupaikka. Toisetkin kissat alkoivat hieman jo päästä yli kuolemasta, kun ystäväni oli täällä viikonlopun ja kissat halusivat paljon huomiota ja leikkiä. Saa nähdä, sopeutuuko uusi kissa vanhojen kanssa yhteen.
Takaisin alkuun Siirry alas
HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly


Viestien lukumäärä : 67
Join date : 28.11.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 27 Joulu - 19:29

Kuurankukalle osanotto rakkaan kissasi poismenon johdosta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 27 Joulu - 19:48

Kuurankukalle osanottoni ja voimia kamalasti! Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyPe 28 Joulu - 2:29

Voi kurjuus! Osanotto Kuurankukalle. Sad
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyPe 28 Joulu - 9:17

Kuurankukka iso hali
Takaisin alkuun Siirry alas
Kuurankukka
Fashionista
Fashionista
Kuurankukka


Viestien lukumäärä : 194
Join date : 18.06.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyPe 28 Joulu - 13:45

Kiitos kaikille, kun tämä suru ja harmi menee ohitse. Jos olisin tiennyt että on vanhuus, niin Jiri oltaisiin silloin onnettomuuden jälkeen jo nukutettu pois.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyPe 28 Joulu - 14:43

Jälkiviisaus ja jossittelu on helppoa, älä ala syyttää itseäsi. Teit parhaat ratkaisut kyseisissä tilanteissa hali Jiri on varmasti samaa mieltä tuolla jossain Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 3 Tammi - 13:42

Kuurankukalle syvät osanotot iso hali

Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: tragedia vai farssi`?   Harmeja - Sivu 12 EmptyTi 8 Tammi - 14:13

Mun on nyt pakko kertoa miten surkuhupaisia piirteitä hammaskatastrooffi edelleen on saanut.
Tää on ihan uskomatonta?!?

Kävin (muka) alansa huippuosaajalla siellä Tempodentissä 20.11.2012 ja 28.11.2012. Esitin asiani ja näytin vakuutuksen pyynnön yksityiskohtaisesta hoitosuunnitelmasta röntgenkuvineen ja kipsimalleineen.
15minuutin käynti, luvattiin tehdä suunnitelmat. Lasku tuli minulle.

No kun mitään ei ole kuulunut soitin eilen vakuutukseen että onko hoitosuunnitelmaa edes tullut. Ei ollut.
Kävin tänään siellä hammaslääkäriasemalla, ja näin tämän hammaslääkärin jolloin tiukkasin miksei oltu tehty mitä sovittiin ja mitä vakuutus pyysi.
Hän siinä laittaa sormea huulien eteen että ole hiljaa - sanoin että kyllä tämä kuuluvalla äänellä pitää sanoa. En saanut vastausta miksei oltu mitään tehty. Sain kipsimallit ja toisen hakukerran jälkeen omat vakuutuspaperini joissa oli selvitelty hoito tähän asti takaisin.
Sen hoitosuunnitelman lääkäri kävi hätäseen naputtelemassa siinä kun odottelin.

Yksityiskohtainen laaja hoitosuunnitelma käsitti kaksi lausetta, jossa jo heti eka lause jossa kerrottiin "potilaalla ollut silta..." oli väärin, sillä mullahan EI ollut siltaa vaan 4 erillistä hammasta. Eli tyyppi ei vaivautunut paneutumaan asiaan yhtään - silti 208euron lasku tuli.
Hoitosuunnitelma käsitti: ensin tehdään muovinen väliaikainen silta jonka jälkeen keraaminen silta. Hinta-arvio: väliaikainen silta 2000e, keraaminen silta 4500e yhteensä 6500e.

Mun käsittääkseni toi ei nyt vastaa sitä mitä vakuutus edellyttää voidakseen päättää hoidosta.
Kuulemma "todella pätevä ja asiansa osaava". Olen ihan eri mieltä.
Yksi lääkärin tärkeä taito ja oikea eettinen tapa toimia on sanoa jos jotain EI osaa tehdä, eikä alkaa tumpuloida ja rahastaa tyhjästä, pahimmassa tapauksessa juuri kun alkaa sählätä vaikkei osaa niin tilanne vain pahenee.

On yksi paikka vielä jossa käyn kysymässä. Jos se ei auta, ajattelin ottaa yhteyttä lehtitoimitukseen, tehdään juttu jossa kyselen myös jos joku tietäisi missä tällaisia asioita osataan hoitaa. Kukaan hammaslääkärihän ei neuvo kollegalle, senverta ollaan "minä itte".

Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTi 8 Tammi - 15:21

tempokisu: voi ei... toivottavasti tuo hammasjuttu ratkeaa pian, jotenkin itelle on tullu sellainen olo, että kun joku asia alkaa mättään niin se mättää sitte kunnolla...

Mulla on kandityö sellainen :/ olen tehnyt kandityötä tässä jonku aikaa ja eilen sain viestin ohjaaja vaihtuu... olin yhteydessä työni tiimoilta ja suurinpiirtein kaikki menee uusiksi Shocked ja tässä ei enää oo ku pari kuukautta aikaa saada työ valmiiksi :/ masentavaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 10 Tammi - 20:28

Maarit, tosi masentavaa Confused Kantsisko jutella sen ohjaajan kanssa uudestaan ja nimenomaan tuosta kaikki-uusiksi-jutusta. Ei kuulosta ihan asialliselta enää tuossa vaiheessa.

Tempokisu, aina vaan huonoja uutisia hampaista Sad On se nyt kumma ettei kukaan osaa tehdä niille mitään!!! Lehtijuttu ei muuten olekaan huono idea... thumbs up
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: jos tämä tästä..   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 10 Tammi - 21:13

Joo Maarit, varmasti keskustelu auttaa ja vanhaa työtä voi varmana käyttää "pohjana".
Muistuu mieleen ajat (1980luvulla)kun "syventävät opinnot" ( meillä sillä nimellä) kirjoitettiin käsin tai kirjoituskoneella. Joskus piti kirjoittaa vaan kaikki uusiksi, ei ollut tietokoneita, ei edes kopiokoneita kun koulussa jossain. Tai isän työpaikalla. ( eri paikkakunnalla).

Mutta tämä hammaskatastrofi on ihan järkyttävä, tai tuon hammaslääkärin toiminta alle minkään arvostelun.
Tein valituksen terveyden- ja sosiaalihuollon lupa- ja valvontavirastoon. Huomasin että oli käyntipäivä merkattu väärin, ja taas siltä päivältä kun olin käynyt ei ole merkintää, esitiedot oli ihan väärin,
ja pahinta tietysti että luvataan tehdä hoitosuunnitelma ja lähettää se vakuutukseen - mutta ei tehdä? ?? Nyt joutuu ainakin jotain vaivaa näkeen kun valituksiin joutuu lääkäri tekemään oman selvityksensä. Ja kun sairasmerkintöjä ei ole, niin se on huono homma lääkärille. Jälkeenpäinkään niitä ei voi kehitellä, kun lähetin nykyisistä kopiot.

Olin ensin niin iloinen että vakuutus lupasi korvata korjauksen - sitten ei korjaajaa löydykään!
Kovin heikkoon kuntoon olen mennyt, joulusta asti ientulehdus ja sitä ennen 2kk pikkuflunssaa sun muuta vatsatautia. Pahoinvointia on vieläkin, ja ien on kipeä. Häirii se patterin yhä jatkuva ja pakkasilla vielä voimistuva sihinä, kun ei voi nukkua ja osa soffalla niin sekin rassaa. Radio peittäisi kohinan- mutta vasta sellaisella voimakkuudella ettei siihen enää nukahda. Paino on inasen alle 50kg, ja se on malli keskitysleiri mulle. Ei ihme ettei jaksa ajella lenkkiä.

Onneksi on nukkeilu - pelastaa todella paljon tämä!, ja aika mukavasti töitä. Jos tästä pikkuhiljaa jaksaisi ajellakin, mutta en laita semmoista tavoitetta edes että joka päivä.
Kun joutuu työaamuisin lähteen ennen ysiä ja on kuuden jälkeen kotona ( pyörällä) niin vapaapäivinä on joskus tosi ihana ettei tarvii lähteä minnekään! Niinku tänään, otin vaan kuvia.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
HelloDolly
Gateway Barbie
Gateway Barbie
HelloDolly


Viestien lukumäärä : 67
Join date : 28.11.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 10 Tammi - 21:56

Ootko Tempokisu kokeillu korvatulppia? Voisivat vaimentaa sitä patterin sihinää sen verran, että saisit nukuttua. Itte en osaa enää nukkua ilman tulppia ollenkaan, vaimentavat mukavasti häiritsevät äänet, mutta silti herää mainiosti kännykän herätykseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: ei kiitos   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 10 Tammi - 22:41

eh...korvatulppia en voi pitää, tulee semmoinen kamala "tukkoinen ja humiseva olo " päähän. Olen yrittänyt musiikkia korvanapeilla, mutta ne napitkin painaa korvia. Isot kuulokkeetkin painaa.

Heräämis-ongelmaa ei ole, heräilen ihan muista syistä monta kertaa yössä. Jos nukun yhtenäisen yön, oon todella kipeä.

Kesää ootellessa. Virtaukset kiinni, sitten tämä loppuu ainakin kesäksi...
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 17 Tammi - 14:12

En mäkään osaa korvatulpilla nukkua, mutta ehkä niihinkin tottuu. Olen kuitenkin sitä mieltä että omassa kodissa ei pidä joutua nukkumaan korvatulpilla, hiljaista pitää olla ilmankin.

Toi hammasjuttu on kauhea. Voin vaan kuvitella miten raivostuttavaa se on Sad Täytyy luottaa siihen että se menee silti pikkuhiljaa eteenpäin...

Maarit, toivottavasti koulujuttu on alkanut selvitä..? sunny
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 14 Helmi - 15:27

Tekis taas mieli kirkua... Ärsyttää aivan älyttömästi tavaroiden myyminen huuto.netissä, kun porukka huutaa tuotteita ja sitten alkaa se nitkun natkun maksan ensi viikolla, ei kun ensi kuussa, sopisiko maksu sittenkin ensi vuonna -ruljanssi. Okei ymmärrän, että välillä voi olla tiukkaa ja joutuu karsimaan ostelujaan, kun tulee yllättäviä menoja, eikä se haittaa. Mutta kun mistään ei voi ilmoittaa ja sitten kun pitäisi maksun jo edellisen lupauksen mukaisesti olla tilillä todetaankin, että no voi voi maksampa sittenkin parin viikon päästä. Ja kun olen sitä maksu aikaa jo alunperinkin antanut jokaiselle tapaukselle vähintään kaksi viikkoa, niin sitten se pyyntö kahdesta lisäviikosta ei enää jaksa naurattaa. Tekisi mieli vain kirjoittaa viestit täyteen huutomerkkeillä painotettuja lauseita, mutta eihän niin saa tehdä, kun myyjän pitää ymmärtää. Joten siksi keuhkoan nyt täällä, jotta jaksan taas kirjoittaa vähintäänkin sävyltään neutraalin viestin lisämaksuaikapyyntöihin, jos en positiivinen jaksa ollakaan.

Valtaosa toki hoitaa asiat äärimmäisen mallikkaasti, joten ei tämä nyt mikään laaja-alainen ongelma ole, mutta kun nyt on useampi tällainen tapaus meneillään niin pikkuhiljaa alkaa nakertaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
tempokisu
Takara Jenny
Takara Jenny
tempokisu


Viestien lukumäärä : 1348
Join date : 27.05.2012
Ikä : 58
Paikkakunta : pirkkala

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: maksetaan eikä vempuilla   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 14 Helmi - 18:56

Ymmärrän hyvin! Mä olen häpeissäni jos joudun maksaan 2 päivän kuluttua ( luottoraja paukahtikin ja vähän kestää ennenkkun raha siirtyy..)

Voiko huuto.netissa laittaa samalla tavalla kun ebayssa, että maksu immideately after purchase?
Tai ilmoitukseen maininnan jos ei maksa 3 päivän/viikon kuluessa osto siirtyy seuraavalla huutajalle. Tai joku maksettava nyt puolet ja toinen puoli kuukauden kuluessa?
Tuo maksuaikasuunnitelmakiin pitää tehdä mielestäni ENNEN kauppoja, ja jos myyjä myöntyy niin asiallista on ostajan siitä kiinni pitää.

Mun periaate kun on jos ei ole rahaa maksaa sitä ( siis suht pienet ostokset, ei autoja tai asuntoja..) nyt, niin osta vasta kun on varaa maksaa.
Silloin kohde voi mennä, mutta säästyy rahat ja vempuilemiset.

Mulla kun menee hermot jo yhdenkin vempuilun kanssa niin eihän siittä mitään tule jos noita olisi useampia.
Vempuilijaostajat voisivat miettiä, jos myyjä tekisi samoin? Lupaa lähettää, mutta en ehtiny. Ensi viikolla. En ehtiny että laitetaan ihan kohta..
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tempokisu.kuvat.fi
myrva
Gateway Barbie
Gateway Barbie
myrva


Viestien lukumäärä : 62
Join date : 30.03.2011

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyTo 14 Helmi - 22:21

Evangelina kirjoitti:
Tekis taas mieli kirkua... Ärsyttää aivan älyttömästi tavaroiden myyminen huuto.netissä, kun porukka huutaa tuotteita ja sitten alkaa se nitkun natkun maksan ensi viikolla, ei kun ensi kuussa, sopisiko maksu sittenkin ensi vuonna -ruljanssi. Okei ymmärrän, että välillä voi olla tiukkaa ja joutuu karsimaan ostelujaan, kun tulee yllättäviä menoja, eikä se haittaa. Mutta kun mistään ei voi ilmoittaa ja sitten kun pitäisi maksun jo edellisen lupauksen mukaisesti olla tilillä todetaankin, että no voi voi maksampa sittenkin parin viikon päästä. Ja kun olen sitä maksu aikaa jo alunperinkin antanut jokaiselle tapaukselle vähintään kaksi viikkoa, niin sitten se pyyntö kahdesta lisäviikosta ei enää jaksa naurattaa. Tekisi mieli vain kirjoittaa viestit täyteen huutomerkkeillä painotettuja lauseita, mutta eihän niin saa tehdä, kun myyjän pitää ymmärtää. Joten siksi keuhkoan nyt täällä, jotta jaksan taas kirjoittaa vähintäänkin sävyltään neutraalin viestin lisämaksuaikapyyntöihin, jos en positiivinen jaksa ollakaan.

Valtaosa toki hoitaa asiat äärimmäisen mallikkaasti, joten ei tämä nyt mikään laaja-alainen ongelma ole, mutta kun nyt on useampi tällainen tapaus meneillään niin pikkuhiljaa alkaa nakertaa.


Tunnen tuskasi, tekis mieli myös hakata näppäimistöä ja huutaa suoraa huutoa. Mutta eipä tuo tilannetta auta. Varsinkin kun sama ihminen useasti huutaa omia kohteita ja aina maksu venyy ja vanuu tai kohde jää kokonaan lunastamatta, alkaa sitä väkisinkin miettiä mitä järkeä koko touhussa on? Ehkäpä pitäisi ruveta myymään vain foorumilla. Mutta huutiksessa on suurempi yleisö, se tais olla se hyvä puoli. Noh onhan suurin osa aivan ihania kauppakumppaneita, mutta nämä muutamat eipäsjuupas-tyypit alkavat viedä maun koko touhusta... mad

Itse olen muutaman kerran pakon edessä pyytänyt maksuaikaa, mutta senkin teen pitkin hampain. Mutta tilanteet muuttavat, joskus yllättäenkin.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://barbiefetish.blogspot.fi/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyPe 15 Helmi - 20:32

Mä ihmettelen ihmisiä jotka kehtaa toimia noin Shocked Senhän pitäis olla itsestäänselvää että maksetaan heti! Rahapulan ymmärrän varsin hyvin minäkin, mutta eikö voisi ihan rehellisesti sanoa myyjälle että tarvii maksuaikaa -niin kuin myrva tuossa sanoi. Reilu peli kun asioista sovitaan.

Joo, eikö voisi laittaa että maksu X ajan sisällä, ja jos ei kuulu niin kauppa raukeaa automaattisesti... sehän kuulostaisi järkevältä.

Mä olen kans sitä mieltä että jos ei ole rahaa, silloin ei pidä ostaakaan.

Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyLa 16 Helmi - 13:01

Kiitos ymmärryksestä Smile Reiluahan tosiaan olisi ilmoittaa lisämaksuajan tarpeesta heti, eikä odotella siihen viimeiseen mahdolliseen hetkeen. Itse laitoin yhdelle tapaukselle nyt viimeisen takarajan ja mikäli maksua ei silloinkaan vähintään sen parin pankkipäivän viiveellä näy, niin se on sitten siinä. En rupea enää jatkamaan tätä kissa ja hiiri leikkiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyLa 16 Helmi - 13:52

Mie ymmärrän tuon parin päivän viiveen ihan hyvin, sekä lähetyksestä että maksussa.
Viikko on tuon kauppalain mukaankin ns. kohtuullinen aika jonka kuluttua saa myydä uudestaan.
Olen myös foorumilla myydessäni suostunut osamaksuun.
Huutiksessa en uskalla edes laittaa ehtoihin tuota muuten saisi aina olla odottamassa loppusummaa.
Monilla varmaan kuitenkin muukin elämä vie sitä rahaa ja elämä yllätyksiä täynnä mutta silti pitäis yrittää laittaa asiat järjestykseen.
Turhanpäivästä venkuilua jos se toistuu joka kerta ja jos JO sovittua maksuaikaa VIELÄ venytetään.

On minullakin eepparin katselukohteissani useita kohteita joita karsin pois kun en pidä niitä niin tärkeinä/ajattelen "jospa myöhemin".
Ei silloin jahkailla enää kun on huudettu! Kaikkea ei ole pakko saada, eikä pidäkään.
Jos ei voi hillitä huutelujaan niin ehdotus: netti (konekin jos ei tarvitse muuhun) kiinni, nauti siitä mitä on Wink tai harrasta sillä välin muuta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Bronze
Fashionista
Fashionista
Bronze


Viestien lukumäärä : 111
Join date : 11.12.2012

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyLa 16 Helmi - 14:33

Evangelina kirjoitti:
Tekis taas mieli kirkua... Ärsyttää aivan älyttömästi tavaroiden myyminen huuto.netissä, kun porukka huutaa tuotteita ja sitten alkaa se nitkun natkun maksan ensi viikolla, ei kun ensi kuussa, sopisiko maksu sittenkin ensi vuonna -ruljanssi. Okei ymmärrän, että välillä voi olla tiukkaa ja joutuu karsimaan ostelujaan, kun tulee yllättäviä menoja, eikä se haittaa. Mutta kun mistään ei voi ilmoittaa ja sitten kun pitäisi maksun jo edellisen lupauksen mukaisesti olla tilillä todetaankin, että no voi voi maksampa sittenkin parin viikon päästä. Ja kun olen sitä maksu aikaa jo alunperinkin antanut jokaiselle tapaukselle vähintään kaksi viikkoa, niin sitten se pyyntö kahdesta lisäviikosta ei enää jaksa naurattaa. Tekisi mieli vain kirjoittaa viestit täyteen huutomerkkeillä painotettuja lauseita, mutta eihän niin saa tehdä, kun myyjän pitää ymmärtää. Joten siksi keuhkoan nyt täällä, jotta jaksan taas kirjoittaa vähintäänkin sävyltään neutraalin viestin lisämaksuaikapyyntöihin, jos en positiivinen jaksa ollakaan.

Valtaosa toki hoitaa asiat äärimmäisen mallikkaasti, joten ei tämä nyt mikään laaja-alainen ongelma ole, mutta kun nyt on useampi tällainen tapaus meneillään niin pikkuhiljaa alkaa nakertaa.

Tuo on todella ärsyttävää! Eivät ihmeessä huutaisi ennen kuin on varaa maksaakin. Erityisen raivostuttavaa on, kun ainakin yksi huutaja, joka huutaa aina välillä kohteitani, ja sitten ottaa aina uuden ja uuden maksuajan, makselee sillä aikaa, kun odotan, muiden myyjien huutojaan! Olen ihan kiinnostuksesta/ärsytyksestä seurannut ko. ostajan saamia palautteita, ja asia on selvinnyt, kun näkee kohteiden sulkeutuneen omieni jälkeen, ja huutajan saaneen jo positiivisen palautteen nopeasta maksusta sillä aikaa, kun itse olen odotellut pari viikkoa Mad Kohteissani aina lukee selvästi ja isolla maksuajat ym. mutta eipä auta. Tekisi melkein mieli laittaa kohteeseen: (X), ole hyvä, äläkä huuda kohteitani! Mutta eipä taida oikein olla kohteliasta... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
Evangelina
Bild Lilli
Bild Lilli
Evangelina


Viestien lukumäärä : 1084
Join date : 22.04.2010
Ikä : 36
Paikkakunta : Keski-Suomi

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyLa 16 Helmi - 15:03

Ei se tosiaan Milia ole päivän päälle, eikä minulla mikään hengenhätä ole, joten voin toki odotellakin. Mutta just se, että kun sovitaan jotain niin siitä pitäisi pitää kiinni.

Bronze kirjoitti:

Tuo on todella ärsyttävää! Eivät ihmeessä huutaisi ennen kuin on varaa maksaakin. Erityisen raivostuttavaa on, kun ainakin yksi huutaja, joka huutaa aina välillä kohteitani, ja sitten ottaa aina uuden ja uuden maksuajan, makselee sillä aikaa, kun odotan, muiden myyjien huutojaan! Olen ihan kiinnostuksesta/ärsytyksestä seurannut ko. ostajan saamia palautteita, ja asia on selvinnyt, kun näkee kohteiden sulkeutuneen omieni jälkeen, ja huutajan saaneen jo positiivisen palautteen nopeasta maksusta sillä aikaa, kun itse olen odotellut pari viikkoa Mad Kohteissani aina lukee selvästi ja isolla maksuajat ym. mutta eipä auta. Tekisi melkein mieli laittaa kohteeseen: (X), ole hyvä, äläkä huuda kohteitani! Mutta eipä taida oikein olla kohteliasta... Shocked

Ymmärrän tuskan, samoin on käynyt minullekin. Ollut parikin sellaista ostajaa, jotka aina aika ajoin ilmaantuivat huutamaan kohteitani ja niitä maksuja sai sitten odotella, jos koskaan ilmaantuivat, vaikka muita kohteita kyllä maksettiin. Ja se tosiaan ärsyttää aivan älyttömästi, kun siellä ostajan palautteista löytyy kehuvia arvioita kuinka nopeasti on maksettu ja miten hyvin kommunikaatio pelaa. Itse sitten odottelet viikkotolkulla maksua tai vastaavasti vastausta viestiin... Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
https://nukkenurkka.4umer.com
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 EmptyKe 20 Helmi - 15:09

Ylipäätänsä, asiassa kuin asiassa, odottaminen ei ole mitenkään miellyttävää.
Olen yrittänyt saada yhteyttä erääseen kaveriini jo pari päivää kun mulla olis hänelle asiaa. Ei voi vastata puhelimeen tai soittaa takaisin. Enää en yritä tavoittaa, ottakoon yhteyttä jos haluaa, mulle riitti Evil or Very Mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Harmeja - Sivu 12 Empty
ViestiAihe: Vs: Harmeja   Harmeja - Sivu 12 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Harmeja
Takaisin alkuun 
Sivu 12 / 16Siirry sivulle : Edellinen  1 ... 7 ... 11, 12, 13, 14, 15, 16  Seuraava
 Similar topics
-
» netistä ja ebaysta ostaminen

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: