Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä nukke seuraavaksi

Siirry alas 
+13
Siama
marika
ShoeCat
Milia
Mariee
-Tähtiloiste-
caracal
anabdiel
Adalmina
Silky
Evangelina
Tilpinen
Maarit
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyTo 13 Toukokuu - 22:55

Mulla taitaa olla aukko sivistyksessä mutta en oo tainnut edes nähdä lättäjalkojen kenkiä Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyPe 14 Toukokuu - 20:48

Eikös ne olekin enemmän urheilupopoja? Yleensähän nuo nuket on urheilijoita tms. Me ollaan kai sitten korkkarikansaa Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyPe 14 Toukokuu - 22:44

mun tytär osti sen uuden Merenneito nuken ja sillä oli sellaiset läpyskät jalassa (siis on tällainen lättäjalkainen nukke) pitääpä yrittää jostakin kaivaa ne kengät esille.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyPe 14 Toukokuu - 23:40

Minulle on nyt tulossa kaksi integrityn avantguard nukkea. Olen ollut vähän niin-ja-näin niiden hankkimisen kanssa -niiden meikit ovat aika roisit ja maailmalta kuuluu paljon negatiivista kommenttia tytöistä... scratch
No, kunhan nyt tulevat Suomeen asti, niin voin muodostaa oman mielipiteeni -tykkään tai sitten en. Onpa tuolla kaapissa kyllä moni muukin nukke, joista en erityisemmin pidä -mutta kun haluan kuitenkin keräillä eri valmistajien ja eri kroppatyyppien edustajia, niin pääsevät nyt ainakin sinne kuriositeettien joukkoon jos ei muuta.
Lisää kommenttia ja kuvia tulee sitten varmaan flickriin aikanaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyLa 15 Toukokuu - 17:37

Laita ihmeessä kuvia!!! Minusta nuo ovat hienoja, mutta olen päättänyt etten osta muita kuin Barbeja, muuten valtaavat mun asunnon lisäksi naapurinkin kämpän Laughing Olisi kyllä kiva pitää vertailun vuoksi eri valmistajien nukkeja...

Maarit, laita vaan kuvaa siitä merenneidosta, olen katsellut niitä mainoksia Cool
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 11:46

Minulla on tulossa FR Mais Oui Giselle ja vaihtokroppia. Nyt pitäisi etsiä lähinnä huonekaluja tuonne nukkekotiin Wink
Sopivaa keittiötä etsin ja mielessä olis Sindyn tai vastaavan ei pinkki- keittiö.
Takaisin alkuun Siirry alas
ShoeCat
Gateway Barbie
Gateway Barbie
ShoeCat


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 12:31

caracal kirjoitti:
Minulle on nyt tulossa kaksi integrityn avantguard nukkea. Olen ollut vähän niin-ja-näin niiden hankkimisen kanssa -niiden meikit ovat aika roisit ja maailmalta kuuluu paljon negatiivista kommenttia tytöistä... scratch
No, kunhan nyt tulevat Suomeen asti, niin voin muodostaa oman mielipiteeni -tykkään tai sitten en. Onpa tuolla kaapissa kyllä moni muukin nukke, joista en erityisemmin pidä -mutta kun haluan kuitenkin keräillä eri valmistajien ja eri kroppatyyppien edustajia, niin pääsevät nyt ainakin sinne kuriositeettien joukkoon jos ei muuta.
Lisää kommenttia ja kuvia tulee sitten varmaan flickriin aikanaan.

Jippii!! Saadaan uusi AG:n omistaja taas lisää! Cool Mitkä nuket on tulossa, vai ovatko jo kenties saapuneet? Kuvia sitten tosiaan näkysälle. cheers
Mitäs negatiivista näistä on ollut liikenteessä, ihan uteliaisuuttani kyselen?
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 13:53

Ai, että seuraava nukke...laitetaas että seuraavaT nukeT cat :

Tonner:
-Torchwood Jack Harkness
-Dr Who Tenth Doctor
-Twilight Jacob Black
-Queen of Clubs
-Twilight Bella

Bratz:
-Pretty n'Punkz Cloe
-Boyz Cameron (eka editio)

Näiden hankkimiseen varmaan meneekin tovi, että näin... hehe!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 15:29

Marikallehan on taas tulossa porukkaa Wink . Odotan innolla kuvakavalkadia!

Oih tuo Milialle tuleva Giselle on IHANA! Haluaisin myös.....

Minulle tulee Hot Rot ja On Edge Avantguardit (vai mitkäs ne nimet oli..? ne uudet joka tapauksessa). Tulevat nakuina Italiasta.
Marika varmaan osaa summata paremmin Avantien saamia palautteita?
Muistelisin että: Ilmeisesti ongelmaa on ollut liiankin liikkuvien nivelten kanssa, eli siis löysät nivelet. Kroppa ei nakuna ole mikään kaunistus. Vaatteiden saatavuus huono -eli jostain ihme syystä tälle sarjalle ei tehdä ylimääräisiä vaatteita ja ovat niin kapoisia yläkropaltaan, etteivät muiden vaatteet välttämättä hyvin istu. Torso ylipitkä. Ja rankat meikithän eivät ole kovin monen mieleen. (Mutta siis tottahan jos verrataan Avantguardia kolme kertaa kalliimpaan BJD-resin nukkeen, niin tietäähän sen kumpi on laadukkaampi... Mutta omassa sarjasssaan ja hintaluokassaan avant on varmaan toimiva.)
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 16:07

Marikalla hyvä lista Laughing
Caracal, varmasti on hienot nuket Smile Päätetään että sulle tulevilla ei ole löysiä niveliä Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
ShoeCat
Gateway Barbie
Gateway Barbie
ShoeCat


Viestien lukumäärä : 48
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 16 Toukokuu - 20:11

On Edge on kyllä upea, ja Hot Rod myös.... Wink Juu, nakuina AG:t eivät kyllä kauneudellaan loista ja yläkroppa on kans mielestäni liian pitkä - mutta ihanuuksia ne on silti...
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyMa 17 Toukokuu - 1:50

Kiva että Caracalkin liittyy avantguardien omistajien joukkoon. cheers
Malttamattomana vielä odottelen Edgeä kans. Odottavan aika on pitkä silent
Yläkroppa on tosiaan liian pitkä. Lienee geeneissä pitkäselkäisyys Suspect Eikä ne kyllä oikein hemaiseviin alusvaatekuviin käy. Pääkin liikkuu vähän turhan vähän. Nilkkanivelet on kyllä vähä ärsyttävän löysät. Mutta kaisesta huolimatta ne on ihania. Rankka meikki on vaan plussaa What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyMa 17 Toukokuu - 10:57

Minä pidän tosiaan enemmän neutraalimmasta meikistä -omassa naamassanikin Wink . Luulen että rajut meikit ovat yksi syy, miksi en oikein lämpene kasari barbeillekaan. Style Mandra Eden on juuri ihanan meikkinsä takia lempparini (ja graalin maljani...milloinkahan saan hänet Crying or Very sad ).
Nyt pitäisi ottaa rohkeasti se pikkuruinen sivellin käteen ja aloittaa harjoittelemaan nukkejen meikin tekoa -sittenpä sitä saisi juuri sellaisia kuin haluaisi, ja Avantitkin tuntuisivat paremmilta.
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyMa 17 Toukokuu - 13:20

Innolla odotan minäkin, että Caracal saa omat AG:nsä, että päästään oikein jaarittamaan ja kuvia ihailemaan! Joo, AG:illa on kyllä omat ongelmansa, niin kuin nyt melkein millä tahansa nukella... Laitan omaa arvioni niistä tuonne "muut muotinuket/Avant Guard" osioon, ettei tule tähän ketjuun liian pitkää jaaritusta asian vierestä! Hehe!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 23 Toukokuu - 13:25

Syyllistyin törsyyteen myös, mutta möin pois muutamat nuket, niin ei saldo kuulosta ihan niin pahalta..

Tulossa on siis:
Joe Tai 16'' Jo Kanaeva
Avantguard Aphrodisiac
FR -old is new Giselle
FR -making of Erin

ja asu+kenkät AG:lle
Kaikki nua nudeja

Tahtoisin kanssa Tonnerin Jacobin! tai Glutton for Ginger bread manin ( vaimikäsenytoli )
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 23 Toukokuu - 14:25

Tuike: sorry ku on viivästyny tässäpä näitä kuvia Merliasta

Merenneitona
[You must be registered and logged in to see this link.]

Tavallisena tyttönä
[You must be registered and logged in to see this link.]

ja vielä kuva noista läpyskä-kengistä, jotka siis ovat lättäjalalle
[You must be registered and logged in to see this link.]

ja stailaukset ovat tyttären (ei siis minun <- pyydettiin tähdentämään)
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 23 Toukokuu - 14:46

Nuo läpyskäkengät ovat ihanat! Ja kätevä tuo hupparisysteemi!
Tyttäreni haluaisi merenneito nuken -ilmeisesti on olemassa joku sininen tai violetti versio? (on katsonut jotain mainoksia televisiosta...). Oikeastaan haluiaisin hankkia sen Ariel nuken hänelle (ja kuitenkin sitten jossain vaiheessa omisin sen itselleni... Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
Maarit
Model muse
Model muse
Maarit


Viestien lukumäärä : 288
Join date : 03.05.2010
Paikkakunta : Keski-Pohjanmaa

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 23 Toukokuu - 15:00

käsittääkseni tuossa barbie merenneitona sarjassa on muitakin nukkeja, mutta usealla on vain pyrstö ei ollenkaan jalkoja ja meillä on ainakin neidillä lopahtanut innostus tällaisiin nukkeihin. Mitä monimuotoisempi sitä parempi bounce

Meillä on myös tuo Ariel-nukke, sillä on mielestäni tosi hyvänlaatuiset hiukset jos vertaa esim. Mulanin, Tuhkimon ja prinsessa Ruususen hiuksiin. Tosin noiden prinsessa nukkein viehätys alkaa olla taakse jäänyttä elämää Crying or Very sad
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptySu 23 Toukokuu - 20:07

Ei muuta kuin kruunut veks ja rennompaa relettä niskaan, niin unohtuu kuninkaallisuus (nuken ilme muuttuu)... queen Cool Mun kuninkaalliset yleensä pitää kruunuja, mutta yksi käyttää kruunua vain edustustilanteissa ja toinen luopuu siitä aina uimarannalla. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyTi 25 Toukokuu - 9:55

Ja yksi pitää sitä uimarannallakin? Laughing

Kivan rennompi kuva... "plääh, aina ei jaksa... on niin tukala tämä pyrstökin" Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyKe 26 Toukokuu - 19:11

Maarit, iiiiihanat läpyskäkengät! Shocked I love you Sievä neiti muutenkin, mutta sanonpa nyt että tuo delfiini (vai mikä se on?) vie kyllä voiton, se on söötti!

Juu, mä olen nähnyt mainoksia niistä "pyrstökkäistä" Laughing Niillä on tosiaan vaan pyrstö, ei jalkoja ollenkaan No
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyLa 12 Kesä - 19:08

No nyt ois Barbiessakin taas vaikka mitä kivaa... Hard Rockeja tahtoisin ja edelleen Joan Jettin ja... hmm... check this lista jatkuu rofl
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyLa 12 Kesä - 22:29

Ja minä haluan tuon Flashdance nuken! Näyttäisi olevan pivotal kroppainen heartbeat heartbeat heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyMa 14 Kesä - 20:23

Minä tahtoisin uuden fashionistas -Kenin (Hard Rock -Kentsukin ois jees). Ja niitä kalliita vaatesettejä, ja sen Louboutinin kenkäsetin.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 EmptyTo 17 Kesä - 15:56

Olen jo pitkään haikaillut Tonnerin Antoinette Pure nukkea ja tänään erehdyin ebay:lle ja tuli neito vastaan -ja tulihan se ostettua... Vaikka olin luvannut itselleni, etten ennen muuttoa osta nukkeja (hah hah, mitä itsepetosta Laughing ). No, Pure on niin kaunis, että annan itselleni anteeksi Wink . Ja tällä kertaa ostin jopa puetun version -ja Purella on mielettömät kengät!!! Käykääs googlettamassa Smile
Nyt vaan pitäisi olla kärsivällinen ja odottaa että saapuu Englannista.....Kuvaa tietysti tulee sitten kunhan neito tupsahtaa.
PS:Noi Antoinette vartalot ovat kyllä yli-ihania, haluaisin vaihtaa kaikkien Tonnereiden päät sellaisiin (no en DeeAnnaa enkä Ellowyneä, mutta muut, öööö...tai siis en Edwardiakaan Wink )
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 2 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä nukke seuraavaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 2 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» Mikä nukke teil on? : D
» muotinukke vai mikä?
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita
» Mikä kumman Gateway Barbie?
» BJD nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: