Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä nukke seuraavaksi

Siirry alas 
+13
Siama
marika
ShoeCat
Milia
Mariee
-Tähtiloiste-
caracal
anabdiel
Adalmina
Silky
Evangelina
Tilpinen
Maarit
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
KirjoittajaViesti
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyPe 13 Elo - 18:32

Wau wau wau mikä neito!! Upea kaulakorukin!
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyPe 13 Elo - 22:47

Huh! Olipas melkoinen ilmestys! affraid Kertakaikkisen upea nukke heartbeat
Ja kaunis on pukukin!

Jeeee! Mulle tulee Goldmine cheers
Fr:stä haluaisin edelleen sen heat seeker Natalian ja model citizen Lukasin ja ikuisuus haave lienee spectacular spectacular Eugenia heartbeat Ja tietty Androgyny joka on ihan pakko saada osastoa Very Happy

Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyLa 14 Elo - 21:54

Minulle on tulossa seuraavaksi Dollzone BJD Mo koko setti. Voi kyllä mennä vielä pitkä tovi ennen kuin ehtii kotiin asti, kun ensi maanantaina lähtee sitten vasta tilaus edes Kiinaan ja 52 päivää on kuulemma keskiverto odotusaika... Tuskin maltan odottaa... Laughing Pitää koettaa ommella sille vaatteita jo valmiiksi, että aika kuluu odotellessa!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 15 Elo - 9:13

Onne Adalmina goldminesta =) Se on kaunis nukke!

Ja Marikalle myös tulevasta BJD:stä Smile Sinä sitten taisit jää'ä koukkuun niihin Wink
Emppu kertoi kerran, jotta koettaa kovasti sua koukuttaa BJD:hin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 15 Elo - 11:40

Onnea Marikalle tulevasta Mosta!
Näissä BJD nukeissa on kyllä harmillista tuo odotusaika -pari kuukautta on ihan normaalia.
Luonnollinen siirtymähän nämä BJD nuket ovat, jos tykkää nivelletyistä niin väkisinkin 'ajautuu' näihin Wink
Itse asiassa, odotan koko ajan milloin Siama ilmoittaa ensimmäisestä BJD nukestaan....
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 15 Elo - 19:51

Myönnän, olen katsellut niitäkin What a Face

Jos voitan lotossa paljon, niin Iplehausen Kamaun HANKIN!!!!!!!!!!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 8 Syys - 1:02

Mulle suotiin mahdollisuus ennakkotilata W-Clubi AG: Bijoux

[You must be registered and logged in to see this link.]

Aivan varmasti julkastaan ja laskutetaan samaan aikaan kuin se Clubi-Dania, eli kirpaseva lasku + tullit, mutta veikkaan, jotta nuista saisi maksaa eepparissa palijon enempi..

Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 8 Syys - 1:12

Voi hitsi miten upee nukke ja puku! affraid heartbeat heartbeat heartbeat
Onko toi nyt siis tulos sulle!?
Ihana on!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 8 Syys - 1:33

Juu, pieni ennakkosumma maksettu ja odotusta sitten. Kaipa se jouluksi tulee, ellei IT:llä tapahdu mitään kummia mokia ja kaikki nuket myöhästyy =)

Tulispa ne jo loka- marraskuussa Razz
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 8 Syys - 13:41

Tuo puku on kyllä valtavan hurmaava!!! Nukke ei niin kamalasti iskenyt -en itse asiassa edes muista miltä se näytti, muistikuva on vain siitä mielettömästä puvusta...
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 8 Syys - 14:03

On kaunis... en vaan vielkään syty tarpeeksi näille Razz Seraavaksi onkin tulossa ylläripylläri Agnes, jos se joskus pääsee tullista Rolling Eyes Mietinssä on edelleen Mina, koska tein periaattessa sen "iso siskon" jo tuossa Luchiasta... scratch
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyMa 11 Loka - 22:59

Voe voe voe voe.. Katselen tooooodella vakavilla simmusilla BJD:ja, mutta ei sentään ole viellä tulollaan ainuttakaan ( Huom. ei VIELÄ ) varmasti pian semmonenkin täytyy tilata clown

Mutta, luvassa on siis pari nukkea, joista osa saapuu nyt ja toiset myöhemmin.

Nyt tulolla ovat FR Hard Act To Follow Nadja ja FF Nippon Debut Amelie sunny
myöhemmin tulevat AG LiveWire ja mun unelmien täyttymys, Graalin maljani, jumaltareni ja ainut Eugenia, johon olen ollut rakastunut.. Spectacular Spectacular Eugenia! heartbeat heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyTi 12 Loka - 8:52

onnittelut Siama tulevasta nukkesumastasi!!! Paaaaljon kuvia sitten!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyTi 12 Loka - 16:32

Siamalla paljon odotettavaa Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyTi 12 Loka - 21:40

Siama kirjoitti:
Graalin maljani, jumaltareni ja ainut Eugenia, johon olen ollut rakastunut.. Spectacular Spectacular Eugenia! heartbeat heartbeat

Mitä! affraid Tuleeko sulle SE Eugenia!! Graalin malja son tääläkin Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyTi 12 Loka - 22:40

Joo! Ruotsista =)
Siunkin Holy grail se on? Very Happy

Flickr ystävä myi paljon FR -nukkeja ja se oli sielä. Tehtiin osamaksudiili. Halvalla '' halvalla '' se lähti eeppariin verrattuna, mutta vihdoin sen saan!
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyTi 12 Loka - 23:29

Eepparissa niitä onkin tullut kuolailtua. Nytkin siälä ois yks cyclops Mutta on se vaan niin kallis Mad
Ekat nuket mihin fr:ssä ihastuin oli pale fire vanessa ja just se spectacular eugenia cat
Takaisin alkuun Siirry alas
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyKe 13 Loka - 1:08

Temptation Vanessa... se muistuttaa niin Brigitte Bardoria... tummat silmät ja vaalea tukka... ja silmät ei ole niin "sihrut" tällä... cool ja haha... ylläri: Agnes
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 9 Tammi - 12:29

Mikähän nukke seuraavaksi tosiaan... scratch Mulla on taas kertynyt sellainen jättitoivelista silent , että oksat pois affraid :

[You must be registered and logged in to see this image.]

En saa kyllä näitä kerättyä moneen vuoteen kaikkia ja osa varmaan tippuu matkan varrella pois listalta Laughing , mutta tuosta Tonnerin Ron Weasleystä arvelin aloittaa 2011 vuoden keräilyn! What a Face
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 9 Tammi - 13:08

Tuo Marikan listalla oleva Pullip -toinen vasemmalta- on minun yksi Puliip lempparini! Saisi muuttaa meillekin!

Haluaisin ehdottomasti seuraavaksi BJD Fairylandin FeePle65 Chloe Elf Moonlight. Olen tuskassa yrittänyt miettiä, mistä saisin revittyä rahat siihen kaunokaiseen, mutta ratkaisua ei ole vielä eteen tullut. Kävin läpi koru'kokoelmanikin' ja olisihan siellä muutama sormus, joista voisin luopua -mutta ne pitäisi saada myytyäkin. Yksi hääpukukin saisi lähteä kaapista tilaa viemästä. Sonyn kamerakin lojuu vapaana. Ongelmahan on juuri rahan saaminen noista tavaroista -ja nopeasti. Crying or Very sad Joudun varmaan vain odottamaan kesää, kun mies antaa minulle nukkerahaa -mutta kun siihen on ikuisuus!!!! mad
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyMa 10 Tammi - 14:50

Mulla on paljon tahtoo-nukkeja listalla, mutta ei niistä mikään ole sellainen pakko-saada-tapaus. Ostellaan jos on rahaa mutta jos en saa ostettua, enpä jää itkemään. Tosin yksi houkuttelee paljon enemmän kuin muut... sanoisinpa että se olis saatava. Ja se on Darya. Se keväällä tuleva venäläinen silkki heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
marika
Model muse
Model muse
avatar


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 14.05.2010
Paikkakunta : Ylivieska

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptySu 16 Tammi - 11:58

No niin, Tonnerin Ron Weasley tuli nyt sitten tilattua! Laughing

Oooh, Feeple Cloe on niin upewa...minä en uskalla edes unelmoida siitä...tuijottelin kyllä tuossa minifee Cloea yhtänä päivänä! Twisted Evil

Ne venäläiseen tyyliin stailatut Mattelit ovatkin mainiota! Toivottavasti saat silkin, Tuike!! Wink
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/31470362@N06/
Hunajasieni
Fashionista
Fashionista
Hunajasieni


Viestien lukumäärä : 117
Join date : 29.12.2011
Ikä : 36

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyLa 21 Tammi - 3:27

Mie jo kerkesin hetken miettiä että eihän minulla ole marikan mainitsemaa Tonnerin Ron Weasleytä... kunnes googletin ja tajusin että niin TONNER. rofl
Minulla on siis Mattelin tekemä Ron, ostettu alennuksesta jostain marketista, tykkäsin kovasti Ronista nuorempana... Very Happy Se on sellainen ehkä Skipperin kokoinen? Eiks Skipper ollut se lapsi, sitten on vielä pienempi lapsi (noin 12cm) ja isompi teini, eli siis niitten väistä on hän. En kyllä tiedä missä hinnoissa liikkuvat, oisi pitänyt ostaa kaikki ku kerran sai. Sad


Voiskohan tätä ketjua laajentaa myös nukkeihin jotka on jo tulossa? Nää kun kulkee kivasti käsi kädessä? Very Happy

Jos voi niin:


Mutta että tulossa... Mmm.

Minule on tulossa (osamaksussa) kaksi ihanaa hartsipalleroa ja kolmas jo maksettuna.

Eli:
Leeken [Limited Edition] Ent Story ver.4
[You must be registered and logged in to see this link.]

Leeken Mikhaila
[You must be registered and logged in to see this link.]

ja se maksettu jo:
The Mushroom Peddler Floppy-pupunen >w<
[You must be registered and logged in to see this link.]

Tykkään noista TMPn elukoista kun ne on niin rouhean ja eläväisen näköisiä pinnasta. Jännitän kovasti miltä tuo tuntuu sormissa, muutenkin tykkään karheasta pinnasta hartsinukessa enempi mitä "muovimaisen sileästä." Sellaisesta sormin tuntuvasta, muttei kuvissa yleensä näy kun lakkaan nukkeni.

Want listillä on iso kasa bjditä, pari pullippia, Monster High nukkeja ja Moxie tai Moxie teens. Siis näin noita Moxie teenssejä kaupassa ja ei luoja ne oli ISOJA! O____O Pakko katsoa joku kerta tarkemmin, viimeksi ei viitsinyt kun tuhlasin n.120e Monster High nukkeihin! x3 Moxiet oli kanssa nättejä, jotenki ymmärrän sen ku jotku sanoo että ne on kivempia.

On mulle sit tulossa noita MH CAM settejä, niistä onki ollut puhetta Monster High-ketjussa.

Aijoo ja operaatio omien ja siskon nukkien pelastus aloitettu. Jos ei saa äiti saa kohta sitä kaivettua varastosta ni meen peekule sinne itse! Sain myös lapsuudenajan nukkekotini vihdoin ja viimein (3 vuotta ainakin oon sitä jo ruinannu) itselleni tässä joulun alla ja siitä on tarkoitus laittaa koti minun tiny-kokoisille nukeille. :3 <3

Sitten kans ostettiin nukkesetti kaverin kans pökkiin ja siinä oli pari barbia sekä kasa Brätzejä...En tiiä kyllä pidänkö kaikkia ja yhyy takkutukat. Kai ne pitää panna tukkakylpyyn.

Oisko ideoita millasia Bratz-kustomeita vois tehdä jos meinaa panna myyntiin? Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 EmptyLa 21 Tammi - 15:07

Suloisen näköisiä nukkeja tulossa Hunajasienelle! Very Happy

Vihdoinkin mulle on tulossa Regal Estate Agnes! heartbeat cool rofl Party Bileet

[You must be registered and logged in to see this link.]
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 4 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä nukke seuraavaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 4 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4
 Similar topics
-
» Mikä nukke teil on? : D
» muotinukke vai mikä?
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita
» Mikä kumman Gateway Barbie?
» BJD nuket

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: