| Mikä nukke seuraavaksi | |
|
+13Siama marika ShoeCat Milia Mariee -Tähtiloiste- caracal anabdiel Adalmina Silky Evangelina Tilpinen Maarit 17 posters |
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
caracal Pullip
Viestien lukumäärä : 1024 Join date : 06.05.2010
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Pe 13 Elo - 18:32 | |
| Wau wau wau mikä neito!! Upea kaulakorukin! |
|
| |
Adalmina Pullip
Viestien lukumäärä : 1037 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Pe 13 Elo - 22:47 | |
| Huh! Olipas melkoinen ilmestys! Kertakaikkisen upea nukke Ja kaunis on pukukin! Jeeee! Mulle tulee Goldmine Fr:stä haluaisin edelleen sen heat seeker Natalian ja model citizen Lukasin ja ikuisuus haave lienee spectacular spectacular Eugenia Ja tietty Androgyny joka on ihan pakko saada osastoa |
|
| |
marika Model muse
Viestien lukumäärä : 237 Join date : 14.05.2010 Paikkakunta : Ylivieska
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi La 14 Elo - 21:54 | |
| Minulle on tulossa seuraavaksi Dollzone BJD Mo koko setti. Voi kyllä mennä vielä pitkä tovi ennen kuin ehtii kotiin asti, kun ensi maanantaina lähtee sitten vasta tilaus edes Kiinaan ja 52 päivää on kuulemma keskiverto odotusaika... Tuskin maltan odottaa... Pitää koettaa ommella sille vaatteita jo valmiiksi, että aika kuluu odotellessa! |
|
| |
Siama Vintage
Viestien lukumäärä : 568 Join date : 03.05.2010 Ikä : 38
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 15 Elo - 9:13 | |
| Onne Adalmina goldminesta =) Se on kaunis nukke! Ja Marikalle myös tulevasta BJD:stä Sinä sitten taisit jää'ä koukkuun niihin Emppu kertoi kerran, jotta koettaa kovasti sua koukuttaa BJD:hin |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 15 Elo - 11:40 | |
| Onnea Marikalle tulevasta Mosta! Näissä BJD nukeissa on kyllä harmillista tuo odotusaika -pari kuukautta on ihan normaalia. Luonnollinen siirtymähän nämä BJD nuket ovat, jos tykkää nivelletyistä niin väkisinkin 'ajautuu' näihin Itse asiassa, odotan koko ajan milloin Siama ilmoittaa ensimmäisestä BJD nukestaan.... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 15 Elo - 19:51 | |
| Myönnän, olen katsellut niitäkin Jos voitan lotossa paljon, niin Iplehausen Kamaun HANKIN!!!!!!!!!!!! |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 8 Syys - 1:02 | |
| Mulle suotiin mahdollisuus ennakkotilata W-Clubi AG: Bijoux [You must be registered and logged in to see this link.]Aivan varmasti julkastaan ja laskutetaan samaan aikaan kuin se Clubi-Dania, eli kirpaseva lasku + tullit, mutta veikkaan, jotta nuista saisi maksaa eepparissa palijon enempi.. |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 8 Syys - 1:12 | |
| Voi hitsi miten upee nukke ja puku! Onko toi nyt siis tulos sulle!? Ihana on!!! |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 8 Syys - 1:33 | |
| Juu, pieni ennakkosumma maksettu ja odotusta sitten. Kaipa se jouluksi tulee, ellei IT:llä tapahdu mitään kummia mokia ja kaikki nuket myöhästyy =) Tulispa ne jo loka- marraskuussa |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 8 Syys - 13:41 | |
| Tuo puku on kyllä valtavan hurmaava!!! Nukke ei niin kamalasti iskenyt -en itse asiassa edes muista miltä se näytti, muistikuva on vain siitä mielettömästä puvusta... |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 8 Syys - 14:03 | |
| On kaunis... en vaan vielkään syty tarpeeksi näille Seraavaksi onkin tulossa ylläripylläri Agnes, jos se joskus pääsee tullista Mietinssä on edelleen Mina, koska tein periaattessa sen "iso siskon" jo tuossa Luchiasta... |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ma 11 Loka - 22:59 | |
| Voe voe voe voe.. Katselen tooooodella vakavilla simmusilla BJD:ja, mutta ei sentään ole viellä tulollaan ainuttakaan ( Huom. ei VIELÄ ) varmasti pian semmonenkin täytyy tilata Mutta, luvassa on siis pari nukkea, joista osa saapuu nyt ja toiset myöhemmin. Nyt tulolla ovat FR Hard Act To Follow Nadja ja FF Nippon Debut Amelie myöhemmin tulevat AG LiveWire ja mun unelmien täyttymys, Graalin maljani, jumaltareni ja ainut Eugenia, johon olen ollut rakastunut.. Spectacular Spectacular Eugenia! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ti 12 Loka - 8:52 | |
| onnittelut Siama tulevasta nukkesumastasi!!! Paaaaljon kuvia sitten!!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ti 12 Loka - 16:32 | |
| Siamalla paljon odotettavaa |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ti 12 Loka - 21:40 | |
| |
|
| |
Siama Vintage
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ti 12 Loka - 22:40 | |
| Joo! Ruotsista =) Siunkin Holy grail se on? Flickr ystävä myi paljon FR -nukkeja ja se oli sielä. Tehtiin osamaksudiili. Halvalla '' halvalla '' se lähti eeppariin verrattuna, mutta vihdoin sen saan! |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ti 12 Loka - 23:29 | |
| Eepparissa niitä onkin tullut kuolailtua. Nytkin siälä ois yks Mutta on se vaan niin kallis Ekat nuket mihin fr:ssä ihastuin oli pale fire vanessa ja just se spectacular eugenia |
|
| |
Milia Model muse
Viestien lukumäärä : 338 Join date : 03.05.2010
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ke 13 Loka - 1:08 | |
| Temptation Vanessa... se muistuttaa niin Brigitte Bardoria... tummat silmät ja vaalea tukka... ja silmät ei ole niin "sihrut" tällä... ja haha... ylläri: Agnes |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 9 Tammi - 12:29 | |
| Mikähän nukke seuraavaksi tosiaan... Mulla on taas kertynyt sellainen jättitoivelista , että oksat pois : [You must be registered and logged in to see this image.]En saa kyllä näitä kerättyä moneen vuoteen kaikkia ja osa varmaan tippuu matkan varrella pois listalta , mutta tuosta Tonnerin Ron Weasleystä arvelin aloittaa 2011 vuoden keräilyn! |
|
| |
caracal Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 9 Tammi - 13:08 | |
| Tuo Marikan listalla oleva Pullip -toinen vasemmalta- on minun yksi Puliip lempparini! Saisi muuttaa meillekin! Haluaisin ehdottomasti seuraavaksi BJD Fairylandin FeePle65 Chloe Elf Moonlight. Olen tuskassa yrittänyt miettiä, mistä saisin revittyä rahat siihen kaunokaiseen, mutta ratkaisua ei ole vielä eteen tullut. Kävin läpi koru'kokoelmanikin' ja olisihan siellä muutama sormus, joista voisin luopua -mutta ne pitäisi saada myytyäkin. Yksi hääpukukin saisi lähteä kaapista tilaa viemästä. Sonyn kamerakin lojuu vapaana. Ongelmahan on juuri rahan saaminen noista tavaroista -ja nopeasti. Joudun varmaan vain odottamaan kesää, kun mies antaa minulle nukkerahaa -mutta kun siihen on ikuisuus!!!! |
|
| |
Silky Takara Jenny
Viestien lukumäärä : 1370 Join date : 05.05.2010 Ikä : 43
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Ma 10 Tammi - 14:50 | |
| Mulla on paljon tahtoo-nukkeja listalla, mutta ei niistä mikään ole sellainen pakko-saada-tapaus. Ostellaan jos on rahaa mutta jos en saa ostettua, enpä jää itkemään. Tosin yksi houkuttelee paljon enemmän kuin muut... sanoisinpa että se olis saatava. Ja se on Darya. Se keväällä tuleva venäläinen silkki |
|
| |
marika Model muse
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi Su 16 Tammi - 11:58 | |
| No niin, Tonnerin Ron Weasley tuli nyt sitten tilattua! Oooh, Feeple Cloe on niin upewa...minä en uskalla edes unelmoida siitä...tuijottelin kyllä tuossa minifee Cloea yhtänä päivänä! Ne venäläiseen tyyliin stailatut Mattelit ovatkin mainiota! Toivottavasti saat silkin, Tuike!! |
|
| |
Hunajasieni Fashionista
Viestien lukumäärä : 117 Join date : 29.12.2011 Ikä : 36
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi La 21 Tammi - 3:27 | |
| Mie jo kerkesin hetken miettiä että eihän minulla ole marikan mainitsemaa Tonnerin Ron Weasleytä... kunnes googletin ja tajusin että niin TONNER. Minulla on siis Mattelin tekemä Ron, ostettu alennuksesta jostain marketista, tykkäsin kovasti Ronista nuorempana... Se on sellainen ehkä Skipperin kokoinen? Eiks Skipper ollut se lapsi, sitten on vielä pienempi lapsi (noin 12cm) ja isompi teini, eli siis niitten väistä on hän. En kyllä tiedä missä hinnoissa liikkuvat, oisi pitänyt ostaa kaikki ku kerran sai. Voiskohan tätä ketjua laajentaa myös nukkeihin jotka on jo tulossa? Nää kun kulkee kivasti käsi kädessä? Jos voi niin: Mutta että tulossa... Mmm. Minule on tulossa (osamaksussa) kaksi ihanaa hartsipalleroa ja kolmas jo maksettuna. Eli: Leeken [Limited Edition] Ent Story ver.4 [You must be registered and logged in to see this link.]Leeken Mikhaila [You must be registered and logged in to see this link.]ja se maksettu jo: The Mushroom Peddler Floppy-pupunen >w< [You must be registered and logged in to see this link.]Tykkään noista TMPn elukoista kun ne on niin rouhean ja eläväisen näköisiä pinnasta. Jännitän kovasti miltä tuo tuntuu sormissa, muutenkin tykkään karheasta pinnasta hartsinukessa enempi mitä "muovimaisen sileästä." Sellaisesta sormin tuntuvasta, muttei kuvissa yleensä näy kun lakkaan nukkeni. Want listillä on iso kasa bjditä, pari pullippia, Monster High nukkeja ja Moxie tai Moxie teens. Siis näin noita Moxie teenssejä kaupassa ja ei luoja ne oli ISOJA! O____O Pakko katsoa joku kerta tarkemmin, viimeksi ei viitsinyt kun tuhlasin n.120e Monster High nukkeihin! x3 Moxiet oli kanssa nättejä, jotenki ymmärrän sen ku jotku sanoo että ne on kivempia. On mulle sit tulossa noita MH CAM settejä, niistä onki ollut puhetta Monster High-ketjussa. Aijoo ja operaatio omien ja siskon nukkien pelastus aloitettu. Jos ei saa äiti saa kohta sitä kaivettua varastosta ni meen peekule sinne itse! Sain myös lapsuudenajan nukkekotini vihdoin ja viimein (3 vuotta ainakin oon sitä jo ruinannu) itselleni tässä joulun alla ja siitä on tarkoitus laittaa koti minun tiny-kokoisille nukeille. :3 <3 Sitten kans ostettiin nukkesetti kaverin kans pökkiin ja siinä oli pari barbia sekä kasa Brätzejä...En tiiä kyllä pidänkö kaikkia ja yhyy takkutukat. Kai ne pitää panna tukkakylpyyn. Oisko ideoita millasia Bratz-kustomeita vois tehdä jos meinaa panna myyntiin? |
|
| |
Adalmina Pullip
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi La 21 Tammi - 15:07 | |
| |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi | |
| |
|