Nukkenurkka

Lupa leikkiä ja uskallus unelmoida
 
PääsivuPääsivu  Ohjeet ja tutoriaalitOhjeet ja tutoriaalit  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  GalleriatGalleriat  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä nukke seuraavaksi

Siirry alas 
+13
Siama
marika
ShoeCat
Milia
Mariee
-Tähtiloiste-
caracal
anabdiel
Adalmina
Silky
Evangelina
Tilpinen
Maarit
17 posters
Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
KirjoittajaViesti
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 17 Kesä - 17:06

Se on ihana!
M'oon kahtellu camia tai jon´ia sillä silmällä tonner -daameista.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 17 Kesä - 17:54

Cami on ihana!!! heartbeat Senkin tahtoisin (yllätys, yllätys....)
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 17 Kesä - 22:04

Simon tai Jeremy Vos heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 17 Kesä - 22:34

Tummahiuksinen Jeremy heartbeat -voisin ottaa.....
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 23 Kesä - 18:04

Flashdance kelpais mullekin... Menin tilaamaan Top Model Summerin kun halvalla sain Laughing En oikein tykkää siitä Steffie-muotista mutta kai yksi sellainen täytyy olla Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTi 29 Kesä - 21:15

Tumma tukkanen Jeremy heartbeat

Ootan uusia Lord Of The Rings Tonnereita kuin kuuta nousevaa! Haluan Galadrielin ja Legolasin =)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Milia
Model muse
Model muse
Milia


Viestien lukumäärä : 338
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTi 29 Kesä - 21:22

Rahnua holy graileihin mutta metsästämisessä menee aikaa ja tulee väliin aina kivaa uutta... Shocked
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 30 Kesä - 0:26

Tilaan mitä ilmeisimmin sen Dollmoren Mellow Cole neitokaisen. Nyt pitää vaan ensin tämä muutto hoitaa alta pois, kun ei se tänne vanhaksi käyvään osoitteeseen kuitenkaan ennättäisi. Siinäpä onkin sitten totuttelemista taas isompaan! Mellow Cole kun on 68cm pitkä!
Onhan tässä vielä tosin yli kuukausi aikaa tutkailla sivustoja ja ehkä sitä sitten löytääkin jonkun vielä herkumman cyclops (no, Mellow Colea olen kyllä kuolaillut jo vuoden....)
Kunpa tuo euron surkea kurssi kääntyisi nousuun...
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 1 Heinä - 17:31

On muuten aika namunen!!!!!!!!
Todellisista jäteistä himoan sitä Kaumauta.. Tai jotai muuta iplehousen komistusta.
Näin kyllä yhden MAHTAVAN fantasiahahmon, en nyt muista minkäfirman se oli, mutta upea, siivekäs, sarvekas komistus kaviojaloilla =D
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 1 Heinä - 21:49

Kiva kun muistutit Iple Housen olemassaolosta -menin sitten sinne kuikuilemaan mitä löytyisi.... ja löytyihän sieltä! Eli, Mellow Cole joutunee väistymään ajatuksistani ja Asa tulee tilalle!
Ja toisaalta ihan hyvä ostaa jonkun muun firman nukke -kuitenkin jo yksi Dollmore on, niin saa vähän enemmän käsitystä BJD nukeista ja niiden ominaisuuksista. Varsinkin kun Paranin kanssa ollut ongelmia kääntyilevien jalkaosien kanssa -vaikeuksia asennon saamisessa. Luin kommentteja keskustelupalstoilta ja Dollmoren nukeilla on näemmä aika paljon noita viuhtoilevia jäseniä -ja kun en todellakaan osaa uudestaan-naruttaa nukkea, tai tehdä narujen aukkoihin muutoksia (joilla ongelmaa voisi parantaa), niin kokeillaanpas sitten toisen firman versiota, josko asentoihin laittaminen olisi vähemmän kiroilua aiheuttavaa....
Hitsin hitsi kun haluaisin tilata sen nuken NYT!!!, mutta ei voi vielä tämän muuton takia. Ärripurri, oltaisiinpa jo uudessa kämpässä doh (kärsivällisyys ei todellakaan kuulu hyveisiini!)
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTo 1 Heinä - 23:45

Hihihihi, Ole hyvä! Prlrlrlrlrlrlrlrlrrr tongue
Asa on kyllä ihana!
Ihastelin senmoisia hitusen AG:ia isompia mies ABJD -nukkeja. Dollmorella on muutama ja viellä komiammat löyty toiselta firmalta, jota en nyt muista. Semmonen ois kiva, mutta liian poikamaisia.
Varrotaan Eetua nyt saapuvaksi ja katsotaan kekä repii sen ekana lakan.. vierelleen Wink Tulee kova kisa. Inga ei siitä taistele, mutta Alma ja Aura kylläkin, sekä eräs kolmas Wink)
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 2 Heinä - 19:39

Ja me odotetaan sitä kenkäpakettia täällä Rolling Eyes Rolling Eyes
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 2 Heinä - 20:43

Niinpä niin, nettisivuilla kerrotaan edelleen, että kenkäpaketti saapuu kesäkuussa... No, muuten hyvä, mutta nyt on heinäkuu ja sivuja on kyllä muuten päivitetty. Rolling Eyes

Kenkiä odotellessa löysin sitten Louisen queen (50th anniversary muusa) juhlamekko -kokoelmaan täydennystä: ihan perus-FashionFever pinkki yksiolkaiminen kiiltävä mekko, kultaiset kengät ja laukku. Mekon väri käy just eikä melkein Louisen huulipunan sävyyn, ja kengät ja laukku taas "mätsää" hänen koruihinsa. Ou jee. Party
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyLa 3 Heinä - 18:50

^Pink Ponytailistako "sinunkin" kenkäsi tulevat?
Mä odotan niiden lisäksi Couture Angelia, jonka myös piti tulla kesäkuussa.

Samasta paikasta on tulossa Top Model Summer sekä Holiday ´10 AA. Pyysin Claudiaa laittamaan 2 pakettia, saas nähdä mitä sieltä tulee ensiksi. No, se Summer varmaan ainakin kun on jo valmiina kaupassa. En ole kuullut noista mitään, Claudia sanoi laittavansa mailia heti kun tulee tietoa. Niitä kenkiä meillä kaivataan aika kovasti...
Takaisin alkuun Siirry alas
-Tähtiloiste-
Model muse
Model muse
-Tähtiloiste-


Viestien lukumäärä : 237
Join date : 07.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyMa 5 Heinä - 20:27

Sieltäpä hyvinkin. Smile Mulla on kuitenkin hyviä kokemuksia ostoksistani Pink Ponytailista. Olen vain malttamaton luonteeltani. Laughing
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyTi 6 Heinä - 18:09

No joo, sama juttu. En mä epäilekään etteikö ne tulisi Smile Eipä se Claudia voi mun nukeiksi ja kengiksi muuttua jos eivät ole vielä Mattelilta ilmestyneet. Odotan vaan malttamattomana... What a Face Kärsivällisyys on hyve mutta mulle se on hyvin, hyvin vaikeaa. Kaiken pitäis tapahtua HETI ja sitten mä stressaan ja olen kärttyisä kun joudun odottamaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 7 Heinä - 14:41

Minulle on nyt tulossa ihan Suomesta kaksi käytettyä BJD nukkea -toinen on muistaakseni 40-sentin luokkaa ja toinen taisi olla 55cm. Saanen ne ensi viikolla, myyjät suostuivat tekemään niihin face-up:it valmiiksi (ettei minun tarvitse heti tuskailla niiden kanssa Wink ) Laitan kuvaa kun neidot saapuvat.
Ihana kun näistä ei tarvitse tulleja maksella -ja tulevatkin vielä nopsaaan, ei tarvitse yli kuukautta varata tuskaiseen odotukseen. Kunpa se Asakin löytyisi Suomesta, pääsisin helpommalla...
Vielä en siis edelleenkään ole Asaa tilannut, mutta kyllä se vielä tulee (peruukkikin sille on jo ostettu valmiiksi Rolling Eyes )
Takaisin alkuun Siirry alas
Tinttufia
Silkstone
Silkstone
Tinttufia


Viestien lukumäärä : 444
Join date : 26.04.2010
Paikkakunta : Raseborg

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 7 Heinä - 18:20




Ja minä sorruin huutaman Hestia-Ribon Huuto.netistä..... Olen katsonut sitä nukkea niin kauan, nyt annoin periksi... Very Happy Eikös Caracalilla ollut semmoinen? (Ja jos sinä haluat myydä sen saadaksesi lisää tilaa hyllyille niin laita viesti minulle Very Happy vink, vink....)


Onkos kellän noita J-Dollia? Sellainen haluaisin....
Takaisin alkuun Siirry alas
http://tinttufiasdolls.blogspot.com
caracal
Pullip
Pullip
avatar


Viestien lukumäärä : 1024
Join date : 06.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 7 Heinä - 20:28

Joo, minulla on se sinihiuksinen Hestia -ja siltähän on tippunut kädet (muovi on jotenkin haurastunut paketissa ollessaan). Ei ole siitä neidosta myyntiin... Haluaisin vaihtaa sen neidon pään johonkin ehjään kroppaan, mutta en ole vielä keksinyt kuinka se tapahtuu.

Onnea muuten uudelle Hestiallesi!!! Laitahan sitten kuvaa!!!
Takaisin alkuun Siirry alas
Silky
Takara Jenny
Takara Jenny
Silky


Viestien lukumäärä : 1370
Join date : 05.05.2010
Ikä : 43

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptySu 11 Heinä - 18:14

Onnea Hestiasta! cheers

Onko joku löytänyt kuvia siitä Anniversary-silkistä jonka pitäis tulla syksyllä? Siis muita kuin niitä piirroskuvia?
Takaisin alkuun Siirry alas
Lumikki
Gateway Barbie
Gateway Barbie
Lumikki


Viestien lukumäärä : 20
Join date : 16.05.2010
Paikkakunta : Häme

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyKe 21 Heinä - 0:00

Ostin juuri 2 ihanaa Pullip'ia ja ajattelin, että ne riittäisivät edes hetkeksi confused Nyt on ihan mieletön Blythe kuume päällä. Olin tänään Helsingissä ostoksilla ja päässä kiersi vain, että ostanko Vuittonilta sormuksen vai jätänkö ostamatta ja tilaan Blythen. No ostin kuitenkin sen sormuksen. clown Silti se Blythe kummittelee affraid
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.mintunmuotinuket.vuodatus.net
Ecifircas
Model muse
Model muse
Ecifircas


Viestien lukumäärä : 235
Join date : 01.07.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 23 Heinä - 17:37

Mulla on kamalat hankaluudet! Koko ajan "päätän" mielessäni, että seuraava nukke on se ja se (muuttuu koko ajan). Laskeskelen kuinka paljon tulisi maksamaan, ja miten minulla olisi varaa ja sitten hakkaan mieleni, että "mulla on nytten tää diorama projekti kesken, että ei nyt nukkeja". Piakoin mieli alkaa taas pyytelemään uusia nukkeja...

Oivoi. Ostaakko sitä FR Style Strategy Lukaksen, Vaiko Perk Coleten vaikko menisikö Tonnereitten puolelle.. Olisi myös muutama Retro Barbieta jotka miuta kiinnostaa ja olisihan sellanen silkstonekin ihan kiva... ÄÄ! Tiedän kuitenkin, että kun seuraavalla viikolla häviän Kuusamoon, niin sieltä tulee taas ostettua posliininukkeja. Viime vuonna ostin neljä posliininukkea What a Face Voisin periaatteessa yrittää pärjätä vain ostamalla yhden ja ostaa sitten jonkun kalliimman haluamani, mutta sitten iskeytyy taas "Sulla on iso projekti kesken, siihen menee rahaa. Nyt ei ostella nukkeja. Tämän nyt rakentelet kyllästymiseen asti.." Musta tuntuu, että mulla on toisella olkapäällä piru ja toisella enkeli sepittämässä.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://muovikenka.vuodatus.net/
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 23 Heinä - 21:02

Ja minä kun vannoin, ettei enää pikkuisia taloon.. Heheheh!! No, FR Morning Dew Giselle ja High & Mighty Darius tulolla, nudeja, mutta AH NIIN IHANIA rabbit
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Adalmina
Pullip
Pullip
Adalmina


Viestien lukumäärä : 1037
Join date : 03.05.2010

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 23 Heinä - 23:26

Oih! Morning Dew Giselle vaan on niiiiin ihana! heartbeat

Onneksi useimmille keräilijöille taitaa olla tuttuja noi "mä haluun ton ja ton ja......" tunteet Wink

Barbeista ois kiva kyllä saada se top model Nikki. heartbeat
Takaisin alkuun Siirry alas
Siama
Vintage
Vintage
Siama


Viestien lukumäärä : 568
Join date : 03.05.2010
Ikä : 38

Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 EmptyPe 13 Elo - 15:55


Ennakkotilautin juuri uuden W-klubinuken Smile Eiii mitään tietoa kauan joudun odottamaan, mutta ompahan jotakin, jota odottaa Very Happy

tässä linkki flickrissä olevaan kuvaan

[You must be registered and logged in to see this link.]

Ja sitten varauksessa on nude Red Zinger Dania.. Se varmaan tulee ensiviikolla tai sitä seuraavalla alkuviikolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
http://www.flickr.com/photos/34670622@N08/
Sponsored content





Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä nukke seuraavaksi   Mikä nukke seuraavaksi - Sivu 3 Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä nukke seuraavaksi
Takaisin alkuun 
Sivu 3 / 4Siirry sivulle : Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava
 Similar topics
-
» BJD nuket
» Fashion Royalty
» Mikä nukke teil on? : D
» Nukke- ja nallemarkkinat Vanhalla Ylioppilastalolla huomenna!
» nukke/lelu-aiheisia artikkeleita

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Nukkenurkka :: Yleiset asiat :: Yleinen keskustelu-
Siirry: